W pełni profesjonalne podejście do organizacji i zabezpieczenia konferencji. Miły kontakt z przedstawicielami firmy MOVIDA.
Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.
W pełni profesjonalne podejście do organizacji i zabezpieczenia konferencji. Miły kontakt z przedstawicielami firmy MOVIDA.
Wysoka sprawność organizacyjna i świadomy wybór firm i tematów, połączonych spójnie w jednym kierunku – temacie wiodącym, powodują, że QT to atrakcyjna forma benchmarkingu branżowego.
Jako pracownik OMP Sp. z o.o. mocno zainteresowany byłem zakładem FCA Tychy, po wizycie jestem pełen uznania dla Zespołu, który tworzy tę firmę. Sala konferencyjna, linia produkcyjna, obszar pomiarowy wiele pozytywnego mówi na temat podejścia kolegów z FCA do prowadzenia biznesu.
Obsługa jak zawsze na najwyższym poziomie. Interesujący dobór tematów i prelegentów. Wracam z dużą dawką nowych inspiracji i pomysłów.
Plan zgodny z rzeczywistością. Dobrze zrobiony, przestrzegany i monitorowany terminarz. Forum sympatyczne, kompetentne i znakomicie prowadzone.
Pierwszy raz brałam udział w Quality Tour i jestem pod wrażeniem organizacji oraz otwartości firm, które mogliśmy odwiedzić. Pełen profesjonalizm.
Osoby z bardzo dużą wiedzą fachową w sposób prosty i zrozumiały opowiadają o swoich trudnych procesach.
Panowie oprowadzający nas na pewno są specjalistami w swojej pracy. Profesjonalnie i rzeczowo opowiadali o pracy zakładu oraz odpowiadali na nasze pytania.
Świetna organizacja, bardzo otwarta atmosfera. Konferencja jest źródłem i motywatorem do zmian.
Bardzo ciekawe prelekcje i doskonała platforma do wymiany dobrych praktyk i opinii.