Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

Na koniec każdego wydarzenia prosimy Uczestników o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.

Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.

MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało pozytywną opinię o wydarzeniu
MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało słowo "profesjonalnie"
MOVIDA Statystyki
ankieta zawierała zwrot "wyjątkowa formuła"
MOVIDA Statystyki
osób nie miało zastrzeżeń do obsługi MOVIDA

Bardzo rzeczowa konferencja, w przystępny sposób prezentująca skomplikowany temat.

 

Starszy Specjalista ds. Rejestracji
Delfarma Sp. z o.o.
BIZNESOWE UWARUNKOWANIA REFUNDACJI - opłacalność pozostania lub wyjścia z sytemu refundacji leków
4 października 2011 - 5 października 2011
#zarzadzanie

Konstruktywna, opiniotwórcza, inspirująca

 

Główny Projektant
WERNER KENKEL Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Rzeczowo i na temat. Jasno przedstawione sprawy nas interesujące, możliwość zadawania pytań podczas prezentacji jest bardzo pomocna.

 

Dyrektor ds. Finansów i Administracji
ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Dużo ciekawych nowych informacji.

 

Technolog
Herbapol Lublin S.A.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Dobrze dobrane i ciekawe tematy prelekcji. Dobra organizacja i sprawne wykonanie. Warte czasu i pieniędzy.

 

Retail Commercial Manager
Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Fajne, merytoryczne prezentacje prelegentów, forma dyskusji poprowadziła do większej swobody w wyrażaniu problemów, dziękuję.

 

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Serdecznie dziękuję. Dyskusja oraz zawartość przerosły moje oczekiwania w sposób znaczący. Jestem wdzięczny za państwa profesjonalizm, niezwykle cenne prezentowane informacje oraz możliwość poznania i wymiany doświadczeń z wieloma profesjonalistami z branży. Brawo!

NPD Manager
O-I Sprzedaż i Dystrybucja
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Możliwość poznania ciekawych osób z szeroko pojętej „branży”.

 

Key Account Manager
MONDI CORRUGATED ŚWIECIE
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Zagadnienia konferencji trafnie dobrane do czekających świat farmaceutyczny zmian spowodowanych wejściem w życie nowej ustawy. Tematy dobrane w interesujący uczestników sposób pozwoliły na poszerzenie i i aktualizację posiadanej wiedzy. Wykładowcy przygotowani do prowadzenia prezentacji w sposób merytoryczny i ciekawy.

Key Account Manager
Bausch & Lomb Polska Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Cenny materiał do rozważań nad modelami rozwoju rynku w przyszłości.

 

Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów
ICN Polfa Rzeszów SA
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie