Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

Na koniec każdego wydarzenia prosimy Uczestników o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.

Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.

MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało pozytywną opinię o wydarzeniu
MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało słowo "profesjonalnie"
MOVIDA Statystyki
ankieta zawierała zwrot "wyjątkowa formuła"
MOVIDA Statystyki
osób nie miało zastrzeżeń do obsługi MOVIDA

Serdecznie dziękuję. Dyskusja oraz zawartość przerosły moje oczekiwania w sposób znaczący. Jestem wdzięczny za państwa profesjonalizm, niezwykle cenne prezentowane informacje oraz możliwość poznania i wymiany doświadczeń z wieloma profesjonalistami z branży. Brawo!

NPD Manager
O-I Sprzedaż i Dystrybucja
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Możliwość poznania ciekawych osób z szeroko pojętej „branży”.

 

Key Account Manager
MONDI CORRUGATED ŚWIECIE
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Zagadnienia konferencji trafnie dobrane do czekających świat farmaceutyczny zmian spowodowanych wejściem w życie nowej ustawy. Tematy dobrane w interesujący uczestników sposób pozwoliły na poszerzenie i i aktualizację posiadanej wiedzy. Wykładowcy przygotowani do prowadzenia prezentacji w sposób merytoryczny i ciekawy.

Key Account Manager
Bausch & Lomb Polska Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Cenny materiał do rozważań nad modelami rozwoju rynku w przyszłości.

 

Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów
ICN Polfa Rzeszów SA
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

HankeKonferencja przygotowana profesjonalnie, prowadzona przez fachowców w swoich dziedzinach. Na wyróżnienie zasługuje Pan Regulski za bardzo klarowny przekaz informacji oraz duże doświadczenie w zakresie prezentowania materiałów.

Prezes
Hanke Tissue Sp.z o.o.
Emisje Gazów Cieplarnianych i innych substancji
30 maja 2011 - 31 maja 2011
#media-techniczne

Rzeczowo i na temat. Jasno przedstawione sprawy nas interesujące, możliwość zadawania pytań podczas prezentacji jest bardzo pomocna.

 

Dyrektor ds. Finansów i Administracji
ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Dużo ciekawych nowych informacji.

 

Technolog
Herbapol Lublin S.A.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Dobrze dobrane i ciekawe tematy prelekcji. Dobra organizacja i sprawne wykonanie. Warte czasu i pieniędzy.

 

Retail Commercial Manager
Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Konferencja jak zawsze na bardzo dobrym poziomie, szeroko aktualne zagadnienia.

 

District Manager
Thea Polska Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Konferencja dobrze przygotowana, dobrze prowadzona, polecam.

 

Kierownik Działu Ochrony Środowiska
Can-Pack S.A.
Emisje Gazów Cieplarnianych i innych substancji
30 maja 2011 - 31 maja 2011
#media-techniczne