Świetna organizacja wydarzenia. Jedna z niewielu okazji, żeby w tak krótkim czasie odwiedzić kilka firm i zobaczyć, jak sobie radzą z wyzwaniami jakie spotykają w swoich procesach intralogistycznych. Bardzo dobrze, że w przeciwieństwie do innych podobnych wydarzeń tutaj są przede wszystkim użytkownicy technologii magazynowych, a nie handlowcy.
Przedstawiony był bardzo dobry case, gdzie przy stosunkowo niewielkim nakładzie kosztowym można w bardzo dużym stopniu zoptymalizować proces obsługi klienta (konkretnie reklamacji) pod względem kosztowym dzięki wyeliminowaniu dużej liczby nieuzasadnionych reklamacji. Uzyskałem odpowiedź na większość swoich pytań.
Dobrze było zobaczyć, jak od 2018 rozwinęło się CD Kaufland. Bardzo dobra wizyta referencyjna. Cieszę się, że firma patrzy w przyszłość, jeśli chodzi o swój rozwój. Była to dobra okazja, żeby zobaczyć, jak firma podchodzi do transportu, palet na przenośnikach i porównać z TME.