Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

Na koniec każdego wydarzenia prosimy Uczestników o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.

Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.

MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało pozytywną opinię o wydarzeniu
MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało słowo "profesjonalnie"
MOVIDA Statystyki
ankieta zawierała zwrot "wyjątkowa formuła"
MOVIDA Statystyki
osób nie miało zastrzeżeń do obsługi MOVIDA

Bardzo dużą wartością konferencji była możliwość spotkania się z praktykami i dyskusją na temat rozwiązań wprowadzonych w ich firmach. W końcu jeśli się uczyć to tylko od najlepszych.

 

Account Executive
Hill and Knowlton Poland
Społeczna odpowiedzialność biznesu - dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania
14 marca 2012 - 15 marca 2012
#zarzadzanie

Konferencja ciekawa. Bardzo dobry dobór prelegentów pozwolił spojrzeć na zagadnienie CSR w kontekście różnych spojrzeń. Rozwiązania, wiedza oraz interesujące dyskusje z uczestnikami konferencji będą bardzo przydatne w codziennych obowiązkach związanych z CSR w mojej Spółce. Sama organizacja konferencji również na wysokim poziomie – polecam.

Specjalista ds. Komunikacji Społecznej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania
14 marca 2012 - 15 marca 2012
#zarzadzanie

Konferencja przygotowana starannie, uwzględniająca ciekawe i tematycznie dobrane liczne case studies. Świetnie przygotowani i doświadczeni prelegenci.

Specjalista ds. PR
Transition Technologies S.A.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania
14 marca 2012 - 15 marca 2012
#zarzadzanie

Bardzo dobry drugi dzień – niezwykle praktyczny!

 

Dyrektor Działu Rejestracji
APC Instytut Sp. z o.o.
BIZNESOWE UWARUNKOWANIA REFUNDACJI - opłacalność pozostania lub wyjścia z sytemu refundacji leków
4 października 2011 - 5 października 2011
#zarzadzanie

Zagadnienia konferencji trafnie dobrane do czekających świat farmaceutyczny zmian spowodowanych wejściem w życie nowej ustawy. Tematy dobrane w interesujący uczestników sposób pozwoliły na poszerzenie i i aktualizację posiadanej wiedzy. Wykładowcy przygotowani do prowadzenia prezentacji w sposób merytoryczny i ciekawy.

Key Account Manager
Bausch & Lomb Polska Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie

Konferencja profesjonalnie przygotowana, na wysokim poziomie merytorycznym.

 

Pełnomocnik Zarządu ds. PR
Skok Ubezpieczenia
Społeczna odpowiedzialność biznesu - dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania
14 marca 2012 - 15 marca 2012
#zarzadzanie

Ciekawa konferencja poruszająca szereg zagadnień, dzięki czemu mogliśmy spojrzeć na CSR „z lotu ptaka”. Szczególnie cenne przykłady praktycznych rozwiązań, które stanowią inspirację do bieżących działań.

 

Specjalista ds. Komunikacji
US Pharmacia Sp. z o.o.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - dobre praktyki, doświadczenia, strategie, działania
14 marca 2012 - 15 marca 2012
#zarzadzanie

Konferencja fachowców dla fachowców! Gratuluje aktualnej tematyki i profesjonalnych wykładowców.

 

Dyrektor RA
APC Instytut Sp. z o.o.
VII Annual Registration Summit
21 stycznia 2013 - 22 stycznia 2013
#zarzadzanie

Bardzo rzeczowa konferencja, w przystępny sposób prezentująca skomplikowany temat.

 

Starszy Specjalista ds. Rejestracji
Delfarma Sp. z o.o.
BIZNESOWE UWARUNKOWANIA REFUNDACJI - opłacalność pozostania lub wyjścia z sytemu refundacji leków
4 października 2011 - 5 października 2011
#zarzadzanie

Dobrze dobrane i ciekawe tematy prelekcji. Dobra organizacja i sprawne wykonanie. Warte czasu i pieniędzy.

 

Retail Commercial Manager
Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - analizy, skuteczne narzędzia, nowatorskie rozwiązania - III edycja
20 września 2011 - 22 września 2011
#zarzadzanie