Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

Na koniec każdego wydarzenia prosimy Uczestników o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.

Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.

MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało pozytywną opinię o wydarzeniu
MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało słowo "profesjonalnie"
MOVIDA Statystyki
ankieta zawierała zwrot "wyjątkowa formuła"
MOVIDA Statystyki
osób nie miało zastrzeżeń do obsługi MOVIDA

Dobre przygotowanie merytoryczne prelegentów, dobra organizacja.

 

Prezes Zakładu
PROMARK Sp. z o.o.
ETYKIETOWANIE I ZNAKOWANIE OPAKOWAŃ
7 grudnia 2011 - 8 grudnia 2011
#opakowania

W przystępny sposób przedstawiono interesujące mnie zagadnienia. Miałem okazję poznać wielu specjalistów. Nie był to czas stracony!

 

Technolog Procesowy
HARPER HIGIENICS S.A.
ETYKIETOWANIE I ZNAKOWANIE OPAKOWAŃ
7 grudnia 2011 - 8 grudnia 2011
#opakowania

Fajne, merytoryczne prezentacje prelegentów, forma dyskusji poprowadziła do większej swobody w wyrażaniu problemów, dziękuję.

 

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Serdecznie dziękuję. Dyskusja oraz zawartość przerosły moje oczekiwania w sposób znaczący. Jestem wdzięczny za państwa profesjonalizm, niezwykle cenne prezentowane informacje oraz możliwość poznania i wymiany doświadczeń z wieloma profesjonalistami z branży. Brawo!

NPD Manager
O-I Sprzedaż i Dystrybucja
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Możliwość poznania ciekawych osób z szeroko pojętej „branży”.

 

Key Account Manager
MONDI CORRUGATED ŚWIECIE
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Konferencja osiągnęła trudny cel zmieszczenia szerokiego tematu w dwudniowym programie.

 

Kierownik Ds. Opakowań
LOTTE Wedel Sp. z o.o.
ETYKIETOWANIE I ZNAKOWANIE OPAKOWAŃ
7 grudnia 2011 - 8 grudnia 2011
#opakowania

Bardzo ciekawe wykłady o tematyce innowacyjnej (RFID, farby laserowe, etykiety czułe na temperaturę).

 

Młodszy Specjalista Ds. Produktu
Imperial Tobacco Polska S.A.
ETYKIETOWANIE I ZNAKOWANIE OPAKOWAŃ
7 grudnia 2011 - 8 grudnia 2011
#opakowania

Konstruktywna, opiniotwórcza, inspirująca

 

Główny Projektant
WERNER KENKEL Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Rzeczowo i na temat. Jasno przedstawione sprawy nas interesujące, możliwość zadawania pytań podczas prezentacji jest bardzo pomocna.

 

Dyrektor ds. Finansów i Administracji
ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania

Dużo ciekawych nowych informacji.

 

Technolog
Herbapol Lublin S.A.
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej
4 października 2011 - 5 października 2011
#opakowania