Wszystko w porządku, brak zastrzeżeń, miła i profesjonalna obsługa.
Osoby, które oprowadzały były bardzo profesjonalne i posiadały dużą wiedzę. Sam zakład bardzo uporządkowany i nowoczesny.
Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.
Wszystko w porządku, brak zastrzeżeń, miła i profesjonalna obsługa.
Osoby, które oprowadzały były bardzo profesjonalne i posiadały dużą wiedzę. Sam zakład bardzo uporządkowany i nowoczesny.
Idealne wydarzenie dla osób chcących poznać firmy, gdzie poziom automatyzacji jest relatywnie niewielki, aż po przypadki, gdzie jest powszechny na każdym kroku. Obsługa na bardzo dobrym poziomie, wszystko zorganizowane z myślą o komforcie uczestników.
Bardzo dobrze zorganizowana wizyta. Bardzo ergonomiczne Centrum Logistyczne i uporządkowane pod względem procesów. Sugestie i wskazówki dla CL: Fajnie by było, gdyby przedstawiciel AMAZON był dostępny i obecny przez większą część konferencji niż tylko w czasie prelekcji.
Jak najbardziej w trakcie kolacji była możliwość nawiązania relacji i dyskusji na tematy omawiane w trakcie prelekcji.
Obsługa konferencji bez zarzutu, trzymanie się czasu i przestrzeganie go powodowało, że wszystko przebiegało, jak należy, miłe spotkania (kolacje) z integracją i konkursami. Pytanie – czy możemy otrzymać prezentację w pdf prezentowane na konferencji przez prelegentów?
Bardzo merytoryczne przedstawienie działalności firmy, niestety nie wszystkie dane były możliwe do uzyskania z tytułu tajemnicy służbowej, aczkolwiek niektóre z nich dostępne są na stronach internetowych AMAZON.
Obsługa bardzo dobra, na bieżąco dbają o uczestników. Zawsze byli tam, gdzie byli potrzebni.
Bardzo dobra organizacja. Opiekunowie na wysokim poziomie. Sugestie i wskazówki dla CL: Nie robić obchodów w czasie przerw. Wtedy nie widać całego procesu.
Organizacja i obsługa masterclass na najwyższym poziomie. Moje oczekiwania względem konferencji to zdobycie wiedzy, poznanie sposobów zarządzania, które mogę zaimplementować w moim przedsiębiorstwie. Uważam, że się udało, zdobyłem bezcenne doświadczenie, a pozostali uczestnicy chętnie dzielili się informacjami.
Wieczory networkingowe były dla mnie bardzo owocne, rozmowy były merytoryczne, mogłem poznać narzędzia, które mogę zaimplementować w moim przedsiębiorstwie. Wymiana opinii na temat prelekcji była … i ciekawe było poznanie argumentów lub opinii pozostałych uczestników.
Bardzo dobrze zorganizowane oraz profesjonalna obsługa.
Dobrze zorganizowana wizyta, w szczególności pod względem BHP.
Bardzo dobrze zorganizowane, możliwość do dyskusji.
Super organizacja.
Bardzo ciekawie, merytorycznie.
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Każdego dnia czułem się zaopiekowany. W mojej ocenie bardzo ciekawy program, wypełniony merytoryczną wiedzą.
To była moja pierwsza wizyta w AMAZON, w mojej ocenie niesamowita kultura pracy oraz nacisk na kwestie związane z bezpieczeństwem. Bardzo ciekawe doświadczenie, część rozwiązań będę chciał wdrożyć w naszej fabryce. Sugestie i wskazówki dla CL: z mojego punktu widzenia warto rozważyć zaangażowanie 2-4 osób do oprowadzenia oraz odpowiadania na pytania, wówczas poznalibyśmy odpowiedzi na wszystkie pytania.
Wieczory networkingowe są strzałem w 10. To wówczas po bardzo intensywnych dniach jest możliwość do spokojnej rozmowy, zdecydowanie udało się zbudować nowe relacje. Takie wieczory, dzięki mniejszej formalności pozwalają poruszać tematy, które nie zawsze nadają się do poruszania na forum 🙂
Obsługa pracowników MOVIDA na najwyższym poziomie. Miejsce masterclass dobrane bardzo dobrze. Dużo wiedzy i nowych informacji zarówno na prelekcjach jak i w trakcie wieczornych rozmów. Osobiście bardziej przypadła mi do gustu forma Tour de Magasins.
Poprzednio widziałem CL w Świebodzinie, tak więc nie było to dla mnie nic nowego. Informacje pokazywane przez pracowników AMAZON bardzo lakoniczne i ogólne. Moim zdaniem nie warto brać pod uwagę kolejnych wizyt w AMAZON w podobnych i kolejnych masterclass.
Konferencja bardzo merytoryczna, poruszała wiele obszarów z zakresu logistyki. Znakomicie został pokazany kierunek w jakim podąża branża logistyczna, jak dynamicznie następują zmiany i jak ważne jest, aby nie zostać w tyle. Jednocześnie trzeba pamiętać, że nadal człowiek jest najważniejszy. Obsługa pracowników firmy MOVIDA na bardzo dobrym poziomie. Panie bardzo pomocne i uśmiechnięte 🙂
Bardzo fajnie, że Amazon otwiera się na innych i chwali się swoimi osiągnięciami. Poziom automatyzacji jest bardzo wysoki, rzadko spotykany w innych organizacjach. Pracownicy zaangażowani w oprowadzanie uczestników kompetentni i chętni do odpowiedzi na każde pytanie. Jeżeli czegoś nie wiedzieli to zapisywali, aby uzupełnić wiedzę. Sugestie i wskazówki dla CL: Warto byłoby otworzyć zwiedzanie centrum logistycznego w miejscach, gdzie są wymagane kamizelki, buty ochronne itp. Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie ubioru pracowniczego niż praca we własnym ubiorze? Temat do dyskusji.
Wieczory biznesowo-networkingowe dały możliwość nawiązania relacji zawodowych pomiędzy Uczestnikami. Wieczory dały sposobność do dyskusji na tematy poruszane podczas masterclass. Wizytówki krążyły.