Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

Na koniec każdego wydarzenia prosimy Uczestników o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej.

Analiza ankiet pomaga nam w ocenie konkretnego wydarzenia, pracy naszego zespołu oraz pracy zaproszonych przez nas ekspertów. Prosimy w nich o podzielenie się opiniami na temat odwiedzanych zakładów przemysłowych i centrów dystrybucyjnych. Wszystkie uwagi z ankiet oraz oceny statystyczne przekazujemy także prelegentom i partnerom wydarzenia, co daje im cenną informację zwrotną. Zapraszamy także do zapoznania się z Referencjami, które otrzymaliśmy od naszych partnerów.

MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało pozytywną opinię o wydarzeniu
MOVIDA Statystyki
ankiet zawierało słowo "profesjonalnie"
MOVIDA Statystyki
ankieta zawierała zwrot "wyjątkowa formuła"
MOVIDA Statystyki
osób nie miało zastrzeżeń do obsługi MOVIDA
OPINIA ZE ZWIEDZANIA NIDEC MOTORS&ACTUTATORS (POLAND) W NIEPOŁOMICACH

Fajny przykład, dobrze zorganizowany, świetne prezentacje. Zakład bardzo zautomatyzowany.

Kierownik Logistyki
Swiss Krono Sp. z o.o.
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc
OPINIA ZE ZWIEDZANIA NIDEC MOTORS&ACTUTATORS (POLAND) W NIEPOŁOMICACH

Wysoki stopień zautomatyzowania produkcji oraz bardzo sprawnie działający system ANDON sprawił, że wizyta w zakładzie była niezwykle interesująca. Bardzo interesująca była prezentacja Pani Marleny Korytnickiej na temat systemu zarządzania i rozwoju dostawców.

Kierownik Działu Technologicznego
FORTEC Sp. z o.o.
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc
OPINIA ZE ZWIEDZANIA KLGS W MYŚLENICACH

Profesjonalne wystąpienia. Ciekawa produkcja.

Kierownik Działu Zapewnienia Jakości
Coca Cola HBC Polska
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc

Obsługa przez pracowników MOVIDA na najwyższym poziomie. Konferencja inspiruje do dalszego doskonalenia i rozwoju. Jest okazją do przemyślenia dalszego kierunku zmian i motywuje do działania.

OPINIA Z KOLACJI INTEGRACYJNEJ

Kolacja integracyjna to okazja do bliższego poznania współuczestników konferencji.

Zastępca Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Systemami Jakości
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska Sp. z o.o. Sp. j.
IV FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI branży FMCG - efektywne zarządzanie jakościa w praktyce - sukcesy, dylematy, wyzwania, optymalizacje
4 kwietnia 2017 - 6 kwietnia 2017
#jakosc

Konferencja to niesamowite i bardzo ciekawe wydarzenie. Ciekawa tematyka wykładów, możliwość wymiany doświadczeń i uzyskania odpowiedzi na nurtujące wątpliwości. Dziękuję pracownikom firmy MOVIDA za profesjonalną i miłą obsługę!

OPINIA Z KOLACJI INTEGRACYJNEJ

Kolacje to wymiana kontaktów, możliwość poznania rozwiązań wdrożonych w innej firmie. Wieczory integracyjne to bardzo dobry pomysł i możliwość spędzenia wolnego czasu w bardzo miłej atmosferze

Dyrektor Departamentu Jakości
Bio Planet S.A.
IV FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI branży FMCG - efektywne zarządzanie jakościa w praktyce - sukcesy, dylematy, wyzwania, optymalizacje
4 kwietnia 2017 - 6 kwietnia 2017
#jakosc
OPINIA ZE ZWIEDZANIA NIDEC MOTORS&ACTUTATORS (POLAND) W NIEPOŁOMICACH

No cóż. Japońska kultura pracy. Praca oparta na podejściu systemowym. Ogromna wiedza/umiejętności poszczególnych osób do wykonania powierzonych zadań. Jest się czym chwalić. Brawa!!!

Kierownik Działu Jakości
Mecalit Polska Sp. z o.o.
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc
OPINIA ZE ZWIEDZANIA KLGS W MYŚLENICACH

Super prezentacje. Bardzo dobre implementacje narzędzi jakościowych w praktyce. Firma godna naśladowania jako benchmarking dla firm wtryskowych automotive.

Kierownik Działu Jakości
Mecalit Polska Sp. z o.o.
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc
OPINIA ZE ZWIEDZANIA KLGS W MYŚLENICACH

Bardzo charyzmatyczny i z pasją właściciel, godne podziwu wykorzystanie każdego kawałka hali. Ciekawe usprawnienia wdrożone we własnym zakresie. Przyjazna pracownikom i skierowana na potrzeby Klienta Firma.

Szef Działu Reklamacji i Zwrotów
Kramp Sp. z o.o.
QUALITY TOUR 2017 - wdrożenia, rozwiązania i procesy, kierunki przyszłości
19 września 2017 - 21 września 2017
#jakosc

Spotkanie przygotowane w każdym detalu profesjonalnie. Umożliwia wymianę doświadczeń w gronie wysoko wykwalifikowanych uczestników spotkania, którzy swoją cenną wiedzę mają podpartą praktyką, często wieloletnią, z różnych branż. Cenne doświadczenie.

OPINIA Z KOLACJI INTEGRACYJNEJ

Kolacje dają możliwość porozmawiania, zarówno o sprawach zawodowych, jak i prywatnych. Poznanie nie tylko pasji zawodowych, ale często ciekawych zainteresowań osobistych.

Quality Manager
Dr Oetker Polska Sp. z o.o.
IV FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI branży FMCG - efektywne zarządzanie jakościa w praktyce - sukcesy, dylematy, wyzwania, optymalizacje
4 kwietnia 2017 - 6 kwietnia 2017
#jakosc

Jak zwykle ciekawe tematy, o dużej rozciągłości od konkretnych informacji do tematów takich jak etyka. Najbardziej interesujący, z mojego punktu widzenia, to 1. i 2. dzień, z możliwością zwiedzania Coca-Coli. Wejście na teren fabryki jest dużą wartością dodaną, podczas takich konferencji. Obsługa bardzo otwarta, miła, pomocna, dobrze zorganizowana konferencja.

Quality Manager
Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o.
IV FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI branży FMCG - efektywne zarządzanie jakościa w praktyce - sukcesy, dylematy, wyzwania, optymalizacje
4 kwietnia 2017 - 6 kwietnia 2017
#jakosc