FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW
10 marca 2026 - 12 marca 2026 (3 dni)
Poznań
Zarejestruj się

FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w X edycji FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, które odbędzie się w dniach 10–11–12 marca 2026 roku w Poznaniu.

To wyjątkowe wydarzenie, tworzone z myślą o praktykach zarządzania jakością i rozwojem dostawców w przemyśle, stanowi platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk pomiędzy ekspertami z wiodących firm produkcyjnych w Polsce.

Podczas Forum poruszymy najistotniejsze tematy z obszaru rozwoju, oceny i digitalizacji procesów zarządzania dostawcami. W centrum uwagi znajdą się m.in.:

  • skuteczne metody poszukiwania, kwalifikacji i rozwoju dostawców
  • automatyzacja i digitalizacja procesów jakościowych
  • skuteczne budowanie i rozwijanie relacji z klientem
  • proaktywne zarządzanie dostawcami w fazie projektu
  • zarządzanie ryzykiem w projektach NPI
  • sprawdzone narzędzia oceny dostawców
  • analiza danych i statystyka w praktyce jakościowej
  • kwalifikacja komponentów w branży medycznej zgodnie z ISO 13485 i FDA Part 820

W kontekście dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego coraz większym wyzwaniem staje się rosnąca kompleksowość wymagań w globalnych łańcuchach dostaw. Integracja jakości z rozwiązaniami Industry 4.0, rozwój automatyzacji i wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach kontroli jakości wymagają nowego podejścia do współpracy z dostawcami, opierającego się na danych, transparentności i partnerstwie. Również skuteczne budowanie relacji z klientami wymaga strategicznego podejścia.

Nie zabraknie praktycznych studiów przypadków – swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele firm: BorgWarner, Eaton, Kimball Electronics, Rockwell Automation, Rosti Poland, EBCC Draxton, PROQUAL Management Institute i wielu innych.

Integralną częścią Forum będzie PLANT QUALITY SESSION w zakładzie SOLARIS BUS AND COACH. Podczas wizyty studyjnej uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję zobaczyć, jak w praktyce funkcjonują rozwiązania jakościowe w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym.

Jak zawsze Forum MOVIDA to nie tylko solidna dawka wiedzy, lecz także doskonała przestrzeń do networkingu – wspólne kolacje i biznesowe spotkania w atmosferze otwartości sprzyjają nawiązywaniu wartościowych kontaktów i wymianie doświadczeń między ekspertami.

Zapraszam Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu, które od lat inspiruje, rozwija i łączy liderów jakości.

Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem: kdutkalska@movida.com.pl

Do zobaczenia!

wybitni eksperci
wybitni eksperci
na żywo
na żywo
nieoczywiste rozwiązania
nieoczywiste rozwiązania
wymiana wiedzy i doświadczeń
wymiana wiedzy i doświadczeń

Co w programie?

Wiodące tematy:

  • POSZUKIWANIE, WDROŻENIE I ROZWÓJ DOSTAWCÓW
  • DIGITALIZACJA PROCESÓW rozwoju dostawców
  • EFEKTYWNE METODY zarządzania dostawcami i sprawdzone NARZĘDZIA OCENY
  • OPTYMALIZACJA PROCESÓW zarządzania jakością i ROZWOJEM DOSTAWCÓW
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM, PARTNERSTWO I ZAPEWNIENIE JAKOŚCI w procesach OUTSOURCINGU USŁUG
  • JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ I ROZWIJAĆ RELACJE Z KLIENTEM w branży motoryzacyjnej
  • KWALIFIKACJA KOMPONENTÓW do produkcji urządzeń medycznych z wymaganiami ISO 13485 I FDA PART 820
  • NIE DAJ SIĘ NABRAĆ STATYSTYCE, czyli jak analizować dane swoje i dostawców
  • zarządzanie jakością DOSTAWCÓW W PROJEKTACH NPI z uwzględnieniem ANALIZY RYZYKA
  • zarządzanie dostawcami W FAZIE PROJEKTU – PRZYKŁADY NARZĘDZI
  • PROAKTYWNE zarządzanie bazą dostawców WE WCZESNYCH FAZACH APQP
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Nasze MASTERCLASS kierujemy do:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Rozwoju Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Inżynierów Jakości Dostawców
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
  • NPI Managers/ Leaders
  • kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
  • przedstawicieli działów zakupów, sprzedaży oraz R&D

Prelegenci

Anna Gnabasik
Anna Gnabasik
Dyrektor Jakości
EBCC Sp. z o.o., Draxton Wrocław
Tomasz Greber
Tomasz Greber
Ekspert ds. Zarządzania Jakością
PROQUAL Management Institute
Marzena Jaroszewicz
Marzena Jaroszewicz
Quality and Management Systems Director
Rosti Poland Sp. z o.o.
Wojciech Kubacki
Wojciech Kubacki
Kierownik Sekcji Jakości Dostawców
Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
Aleksandra Pudło
Aleksandra Pudło
Global NPI Supplier Quality Manager
Rockwell Automation
Andrzej Wietrzykowski
Andrzej Wietrzykowski
Supplier Development Manager
Eaton Automotive Components Sp. z o.o.
Dominik Wojdyła
Dominik Wojdyła
Advanced Quality Manager
BorgWarner TTT Poland Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
3000 osób
Ikonka
automotive, autobusy nisko- i zeroemisyjne
Ikonka
Autobus Urbino 18 hydrogen - „Bus of The Year 2025”
Ikonka
innowacyjność, zrównoważony rozwój

Solaris jest czołowym europejskim producentem autobusów miejskich i podmiejskich, a swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych.

Firma działa od 1996 roku. Wszystkie autobusy Solaris, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce, w kilku zakładach firmy.

Należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A.).

LICZBA PRACOWNIKÓW: w firmie Solaris i powiązanych spółkach pracuje 3000 osób

PRODUKCJA

Każdego dnia dostarcza do klientów niskopodłogowe autobusy miejskie, międzymiastowe i trolejbusy. Ponad 26 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią.

Silna pozycja Solarisa na rynku znajduje potwierdzenie w liczbach: do dziś firma dostarczyła najwięcej autobusów bateryjnych i wodorowych spośród wszystkich europejskich producentów i od ponad dekady utrzymuje się na czołowych pozycjach tego segmentu w Europie.

Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025”.

Wszystkie działania podejmowane w firmie są spójne z misją, zawierającą się w haśle marki: zmieniamy oblicze transportu publicznego.

Jesteśmy dumni z naszych produktów i nowatorskich rozwiązań technicznych. Elastycznie dostosowujemy nasze pojazdy do zróżnicowanych potrzeb klientów i specyfiki reprezentowanych przez nich miast. Nasza motywacja to silne i trwałe relacje z naszymi klientami oraz praca zespołowa. Wszystkie decyzje biznesowe i codzienne działania bazują na pięciu wartościach, które określają charakter Grupy i to, co wspólnie identyfikujemy jako najistotniejsze. Należą do nich zorientowanie na klienta, innowacyjność, dalekowzroczność, współpraca i skuteczność.
Jesteśmy aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny.

Solaris to nie tylko najnowocześniejsze autobusy i trolejbusy. Firma przeprowadza zaawansowane studia wykonalności, realizuje kompleksowe projekty budowy infrastruktury ładowania, a swoim klientom oferuje autorski system zdalnego zarządzania flotą autobusową.

W ramach wspólnej strategii z grupą CAF wdraża innowacje oraz podejmuje aktywności, które wspierają realizację celów zrównoważonego rozwoju ONZ.
Ponadto ważnym obszarem działań Solarisa jest wsparcie edukacji. Uznaje jej kluczową rolę zarówno w promocji transportu publicznego, jak i w rozwijaniu nowych technologii. Jako priorytet traktuje projekty edukacji dualnej. Współpracuje z lokalnymi szkołami i wspiera młode talenty, m.in. poprzez studia dualne czy Klasy Patronackie.

STRATEGIA NA PRZYSZŁOŚĆ

Solaris od początku swojej działalności nie tylko podąża za trendami technologicznymi, lecz często sam je wyznacza. Długoterminowa strategia opiera się na działaniach mających na celu rozwój alternatyw wobec napędów spalinowych oraz ograniczenie zużycia paliw kopalnych i energii oraz zmniejszenie emisji produktów i usług.
Sukcesywnie rozwija swoje portfolio o innowacyjne produkty, oferując jeszcze lepsze parametry techniczne. Inwestuje w rozwój nowych technologii i rozbudowuje zakłady produkcyjne.

W ramach Planu Strategicznego Grupy podjęto także decyzję wejścia ze swoją marką na rynki Ameryki Północnej, dla których stworzono dedykowaną ofertę wyłącznie bezemisyjnych autobusów miejskich – elektrycznych, wodorowych oraz trolejbusów. Inwestuje także w ofertę dla operatorów międzymiastowych, rozwijając nową zeroemisyjną platformę do obsługi regionalnego transportu publicznego w Europie.

 NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

  • Solaris otrzymał Platynową Nagrodę w konkursie Innowator ESG, w kategorii E (Environment)
  • Solaris został wyróżniony nagrodą w obszarze ESG, w programie Razem dla Planety, w kategorii Promotor Net-Zero
  • Autobus Solaris Urbino 12 electric z napędem modułowym otrzymał nagrodę Sustainable Bus Award 2025 w kategorii „Autobusy miejskie”
  • Solaris Urbino 18 hydrogen otrzymał Medal Targów Kielce jako najlepszy produkt w kategorii „Autobusy” podczas XVIII Międzynarodowych Targów Transportu Zbiorowego Transexpo w Kielcach
  • Solaris Urbino 18 hydrogen zdobył tytuł Bus of the Year 2025 w międzynarodowym konkursie, przyznany podczas targów IAA Transportation w Hanowerze
  • dwie nagrody w konkursie „Polski Bus Roku 2023” organizowanym przez portal branżowy transinfo.pl. Producent zwyciężył w dwóch kategoriach: Miejski Bus Roku 2023 – z wodorowym modelem Solaris Urbino 12 hydrogen – oraz w kategorii Międzymiastowy Bus Roku 2023 z Urbino 10,5 w wersji mild hybrid
  • i wiele innych.

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do Zakładu Produkcyjnego w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4750 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
19 lutego 2026
5150 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
20 lutego 2026
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i Partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, Partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Grzegorz Adamiak
Grzegorz Adamiak
Senior Key Account Manager
gadamiak@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

26 listopada 2024 - 28 listopada 2024 (3 dni),
Poznań

FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
14 maja 2024 - 16 maja 2024 (3 dni),
Częstochowa

VIII FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
26 kwietnia 2022 - 28 kwietnia 2022 (3 dni),
Trzebnica

VII Forum JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
25 stycznia 2022 - 26 stycznia 2022 (2 dni),
ON-LINE

e-FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE - Doskonalenie organizacji i efektywność operacyjna, analiza ryzyka, rozwój dostawców

#jakosc

Wydarzenia podobne

16 września 2025 - 18 września 2025 (3 dni),
Kraków

QUALITY TOUR - zarządzanie jakością w praktyce

#jakosc
20 maja 2025 - 22 maja 2025 (3 dni),
Warszawa

FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE

#jakosc
26 listopada 2024 - 28 listopada 2024 (3 dni),
Poznań

FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
22 października 2024 - 24 października 2024 (3 dni),
Warszawa

QUALITY TOUR BRANŻY FMCG

#jakosc