VIII FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW
14 maja 2024 - 16 maja 2024 (3 dni)
Częstochowa
Zarejestruj się

VIII FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w VIII edycji FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, które odbędzie się w dniach 14-16 maja 2024 roku w Częstochowie.

Przedstawimy Państwu skuteczne wdrożenia i narzędzia, które mogą być inspiracją w znalezieniu optymalnych rozwiązań we współpracy z dostawcami.

Tematy kluczowe to wdrożenie i rozwój dostawców, komunikacja i budowanie relacji, implementacja i skuteczność metod zarządzania jakością, analiza ryzyka i zapobieganie niezgodnościom, audyty. Jak efektywnie zarządzać relacjami z dostawcami i jakościowo ich rozwijać, aby uzyskać najlepsze wyniki?

Zapraszam do odwiedzenia z nami zakładu Neapco Europe Sp. z o.o. w Praszce, gdzie rozwiązania jakościowe i procesy produkcyjne zostaną zaprezentowane podczas plant tour. Proces zapewnienia jakości i nowych uruchomień zostanie dodatkowo omówiony podczas wizyty w malarni proszkowej NanoSphere Sp. z o.o. (gdzie jest realizowana usługa malowania dla zakładu Neapco) oraz topialni aluminium BOBREK.

Serdecznie zachęcam do udziału w forum. Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Do zobaczenia!

Nasze wieloletnie doświadczenie wskazuje, iż udział w  Forum jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów, czemu dodatkowo sprzyjają wspólne kolacje z elementami networkingu. 

studia przypadków
studia przypadków
owocne dyskusje
owocne dyskusje
praktycy dla praktyków
praktycy dla praktyków
wymiana wiedzy i doświadczeń
wymiana wiedzy i doświadczeń

Co w programie?

  • POSZUKIWANIE, WDROŻENIE I ROZWÓJ DOSTAWCÓW
  • IMPLEMENTACJA I SKUTECZNOŚĆ METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ | w funkcji zakupów branży motoryzacyjnej
  • OPTYMALIZACJA PROCESÓW zarządzania jakością i ROZWOJEM DOSTAWCÓW
  • RośnijMY razem – kilka słów o rozwoju dostawców i OPTYMALIZACJI PROCESÓW END – TO – END
  • ROI – O ZWROCIE Z INWESTYCJI w dostawcę
  • ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW we współpracy z dostawcami
  • sprawdzone NARZĘDZIA OCENY dostawców (AUTOMATYZACJA)
  • CYFROWA TRANSFORMACJA procesów OCENY DOSTAWCY – PORTAL współpracy z dostawcami
  • ANALIZA RYZYKA w dostawach komponentów
  • analiza FMEA – analiza procesu produkcji we współpracy z dostawcami surowców i komponentów – WARSZTATY
  • SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DOSTAWCÓW I ICH OPTYMALIZACJA 
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Nasze MASTERCLASS kierujemy do:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Kierowników Działów Jakości/ Jakości Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
  • Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Inżynierów Jakości Dostawców
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
  • kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
  • przedstawicieli działów zakupów, sprzedaży oraz R&D

Prelegenci

Tomasz Dańda
Tomasz Dańda
Kierownik Działu Rozwoju i Kontroli Dostawców
NEWAG S.A.
Katarzyna Dymowska-Niedziela
Katarzyna Dymowska-Niedziela
Dyrektor Operacyjny, Pełnomocnik ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania
Asplant Skotniccy spółka jawna/spółka z o.o. komandytowa.
Marcin Grobelny
Marcin Grobelny
Współwłaściciel
NanoSphere Sp. z o.o.
Piotr Kiljańczyk
Piotr Kiljańczyk
Prezes Zarządu
NanoSphere Sp. z o.o.
Krzysztof Romanowski
Krzysztof Romanowski
Koordynator Rozwoju Dostawców
Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.
Joanna Sikorska
Joanna Sikorska
Starszy Kierownik Zapewnienia Jakości
Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.
Paweł Sosnowski
Paweł Sosnowski
Europe Supplier Development Manager
Neapco Europe Sp. z o.o.
Robert Tyksiński
Robert Tyksiński
Dyrektor - Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania i Doskonalenia, Trener – Konsultant, Egzaminator VDA QMC, Wykładowca akademicki
BURY, SQD Alliance, WSIiZ Rzeszów
Wojciech Zapiór
Wojciech Zapiór
Supplier Quality Manager
Katcon Polska Sp. z o.o.
Marcin Zawadzki
Marcin Zawadzki
Advanced Purchasing Manager
Neapco Europe Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
1060 pracowników i ponad 3200 globalnie
Ikonka
ISO 9001; 14001, 45001, 50001, IATF 16949, w trakcie certyfikacji TISAX.
Ikonka
Symbol Innowacyjności 2021, Made in Poland 2023
Ikonka
Technologiczna
Ikonka
hala produkcyjna zajmuje 27 000m2

Neapco Europe zlokalizowane w Praszce jest częścią globalnej grupy zakładów do której wchodzą: 3 zakłady w Europie, 3 zakładów w Chinach oraz 3 zakładów w Ameryce północnej, gdzie znajduje się również siedziba główna.

Branża: Automotive

PRODUKCJA:
Neapco jest wiodącym dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie układów napędowych dla producentów oryginalnego wyposażenia i światowego przemysłu motoryzacyjnego.

Neapco projektuje, produkuje i dystrybuuje wysokiej jakości, konkurencyjne cenowo części OEM i zamienne do układów napędowych dla samochodów, lekkich ciężarówek, ciężkich samochodów ciężarowych, terenowych, rolniczych i przemysłowych.

ZATRUDNIENIE:
Polska: 1060 pracowników i ponad 3200 globalnie

POWIERZCHNIA:
Neapco Praszka
 znajduje się na obszarze 22 ha, gdzie hala produkcyjna zajmuje 27 000m2

CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA:
ISO 9001; 14001, 45001, 50001, IATF 16949, w trakcie certyfikacji TISAX.

NAGRODY:

  • SOLIDNY PRACODAWCA 2017
  • SYMBOL INNOWACYJNOŚCI 2021
  • MADE IN POLAND 2023

JAKOŚĆ:
Produkty Neapco oferują długoterminową jakość, niezawodność i trwałość, na których klienci mogą polegać – nawet w najbardziej ekstremalnych i wymagających warunkach.

Dzięki jasno określonej globalnej polityce jakości firma jest w stanie zaoferować swoim klientom jednocyfrowy wskaźnik PPM-ów.

Wysoka jakość produktów i usług Neapco jest budowana na podstawie:

  • SKONCENTROWANIU NA KLIENCIE

Solidny proces APQP oraz zarządzania zmianą zapewnia koncentrację na wymaganiach klientów oraz pozwala na dostarczanie naszym klientom produktów o wysokiej wartości.

  • SPRAWDZONEJ WYDAJNOŚCI

Innowacyjne rozwiązania, zaawansowane testy i niezwykle dokładne metody produkcji zapewniają, że każdy produkt Neapco spełnia najbardziej rygorystyczne specyfikacje i tolerancje – oferując niezawodność nawet w najbardziej ekstremalnych i wymagających warunkach.

  • CIĄGŁEMU DOSKONALENIU W CAŁEJ ORGANIZACJI

Neapco stawia na ciągłą poprawę jakości, zapobieganie defektom i redukcję odpadów w łańcuchu dostaw.

Aby osiągnąć założenia polityki jakości zespół Neapco stosuje i ciągle podnosi kompetencje w zakresie narzędzi jakościowych, monitorowaniu procesów oraz określania i eliminowania potencjalnych ryzyk w procesach i produktach.

INNOWACJE:
Innowacyjny program JSON – czyli pomysł na „Citizen Development”. 20 aktywnych developerów. Dziesiątki stworzonych wewnętrznie narzędzi IT dających możliwość rozwój pracownikom i rozwój procesów.

KAIZEN: Jeden z najlepiej działających w Polsce Systemów Sugestii. Firma może się pochwalić ponad 14.000 pomysłów wygenerowanych w ciągu 7 lat.

Firma wdraża system MES/APS/SCADA/Forklift Management – zestaw narzędzi informatycznych, który w ciągu kilku najbliższych lat przeniesie całą firmę znacznie bliżej założeń Industry 4.0.

DZIAŁANIA EKOLOGICZNE I SPOŁECZNE:
Neapco inwestuje w tworzenie najnowocześniejszych produktów niskoemisyjnych, stale ocenia, w jaki sposób może zmniejszyć wpływ procesów i obiektów na planetę. W całej organizacji firma utworzyła globalne zespoły, które skupiają się na kilku kluczowych tematach związanych ze zrównoważonym rozwojem: społeczność, środowisko i ład korporacyjny.

Jest w pełni zaangażowana w coroczne akcje proekologiczne takie jak: sprzątanie świata, dzień bez samochodu, czy akcje sadzenia drzew, w które włącza lokalną społeczność. Dzięki dużemu zaangażowaniu udziela się społecznie przez akcje oddawania krwi, zbierania nakrętek, WOŚP, gdzie jest organizatorem maratonu pływackiego i marszowo-biegowego. Neapco wspomaga lokalną społeczność przez zbiórki żywności oraz artykułów gospodarstwa domowego, paczki na święta dla dzieci i wystawy rękodzieł prac zrobionych przez osoby niepełnosprawne z warsztatów terapii zajęciowej.

Ikonka
Technologiczna
Ikonka
Firma opracowała od podstaw oraz wdrożyła do produkcji swój pierwszy produkt - farbę antykorozyjną

NanoSphere Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna, która zajmuje się wdrażaniem rozwiązań opartych na innowacyjnym materiale jakim jest grafen. W ciągu 5 lat działalności na rynku firma opracowała od podstaw oraz wdrożyła do produkcji swój pierwszy produkt – farbę antykorozyjną, na bazie której uruchomiona została również usługa malowania w zakładzie w Praszce (woj. Opolskie). Niezwykłe właściwości grafenu pozwoliły spółce rozpocząć swoją działalność operacyjną w branży automotive.

Dziś firma świadczy usługę malowania opracowaną przez siebie farbą dla największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, na czele z: BMW, Mercedesem, Volkswagenem oraz Fordem.

Założyciele firmy przykładają dużą wagę do zapewnienia jakości swoich usług. Firma dysponuje wdrożonym system ISO 9001:2015, do połowy 2024 r. planuje się również wdrożenie systemu ISO 45001. Zespół pracuje także nad dokumentacją w zgodzie ze specyfikacją IATF 16949 i planuje certyfikację w tym zakresie na początku 2025.

PMN Bobrek specjalizuje się w recyklingu aluminium oraz produkcji aluminiowych stopów odlewniczych.

Gdzie się spotykamy?

 

Spotkanie odbędzie się w Hotelu SCOUT.

Hotel położony jest przy głównym szlaku komunikacyjnym trasy DK1 Warszawa – Katowice, 2,5 km od centrum miasta i PKP, 3,5 km od Jasnej Góry.

ul. Drogowców 12, 42-200 Częstochowa
tel. +48 734 472 300

Gdzie się spotykamy?

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

  • Udział w zajęciach merytorycznych
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Transport do obiektu referencyjnego w obie strony
  • Zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu, ew. materiały w formie pisemnej w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
4350 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
26 kwietnia 2024
4550 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
27 kwietnia 2024
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Grzegorz Adamiak
Grzegorz Adamiak
Senior Key Account Manager
gadamiak@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

26 kwietnia 2022 - 28 kwietnia 2022 (3 dni),
Trzebnica

VII Forum JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
30 listopada 2021 - 2 grudnia 2021 (3 dni),
Trzebnica

FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW

#jakosc
16 marca 2021 - 17 marca 2021 (2 dni),
ON-LINE

e-Jakość dostawców - Jakość w przemyśle

#jakosc
4 grudnia 2018 - 6 grudnia 2018 (3 dni),
Lublin

IV FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW - kluczowe wskaźniki jakościowe, wyzwania i najlepsze praktyki we współpracy z dostawcami

#jakosc
22 maja 2018 - 24 maja 2018 (3 dni),
Olsztyn

III FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW - wyzwania i najlepsze praktyki we współpracy z dostawcami

#jakosc
14 marca 2017 - 16 marca 2017 (3 dni),
Wieliczka

II FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW - wyzwania i najlepsze praktyki we współpracy z dostawcami

#jakosc
11 października 2016 - 12 października 2016 (2 dni),
Warszawa

I FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW - wyzwania i najlepsze praktyki we współpracy z dostawcami

#jakosc

Wydarzenia podobne

11 czerwca 2024 - 13 czerwca 2024 (3 dni),
Warszawa

XI FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI BRANŻY FMCG

#jakosc
26 września 2023 - 28 września 2023 (3 dni),
Wałbrzych

Quality TOUR

#jakosc
25 kwietnia 2023 - 27 kwietnia 2023 (3 dni),
Białystok

X FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI BRANŻY FMCG

#jakosc
20 września 2022 - 22 września 2022 (3 dni),
Poznań

QUALITY TOUR 2022

#jakosc