VIII FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do udziału w VIII edycji FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, które odbędzie się w dniach 14-16 maja 2024 roku w Częstochowie.
Przedstawimy Państwu skuteczne wdrożenia i narzędzia, które mogą być inspiracją w znalezieniu optymalnych rozwiązań we współpracy z dostawcami.
Tematy kluczowe to wdrożenie i rozwój dostawców, komunikacja i budowanie relacji, implementacja i skuteczność metod zarządzania jakością, analiza ryzyka i zapobieganie niezgodnościom, audyty. Jak efektywnie zarządzać relacjami z dostawcami i jakościowo ich rozwijać, aby uzyskać najlepsze wyniki?
Zapraszam do odwiedzenia z nami zakładu Neapco Europe Sp. z o.o. w Praszce, gdzie rozwiązania jakościowe i procesy produkcyjne zostaną zaprezentowane podczas plant tour. Proces zapewnienia jakości i nowych uruchomień zostanie dodatkowo omówiony podczas wizyty w malarni proszkowej NanoSphere Sp. z o.o. (gdzie jest realizowana usługa malowania dla zakładu Neapco) oraz topialni aluminium BOBREK.
Serdecznie zachęcam do udziału w forum. Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.
Do zobaczenia!
Nasze wieloletnie doświadczenie wskazuje, iż udział w Forum jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów, czemu dodatkowo sprzyjają wspólne kolacje z elementami networkingu.
Co w programie?
- POSZUKIWANIE, WDROŻENIE I ROZWÓJ DOSTAWCÓW
- IMPLEMENTACJA I SKUTECZNOŚĆ METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ | w funkcji zakupów branży motoryzacyjnej
- OPTYMALIZACJA PROCESÓW zarządzania jakością i ROZWOJEM DOSTAWCÓW
- RośnijMY razem – kilka słów o rozwoju dostawców i OPTYMALIZACJI PROCESÓW END – TO – END
- ROI – O ZWROCIE Z INWESTYCJI w dostawcę
- ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW we współpracy z dostawcami
- sprawdzone NARZĘDZIA OCENY dostawców (AUTOMATYZACJA)
- CYFROWA TRANSFORMACJA procesów OCENY DOSTAWCY – PORTAL współpracy z dostawcami
- ANALIZA RYZYKA w dostawach komponentów
- analiza FMEA – analiza procesu produkcji we współpracy z dostawcami surowców i komponentów – WARSZTATY
- SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DOSTAWCÓW I ICH OPTYMALIZACJA
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Nasze MASTERCLASS kierujemy do:
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
- Kierowników Działów Jakości/ Jakości Dostawców
- Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
- Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
- Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
- Audytorów
- Inżynierów Jakości Dostawców
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
- kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
- przedstawicieli działów zakupów, sprzedaży oraz R&D
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
Neapco Europe zlokalizowane w Praszce jest częścią globalnej grupy zakładów do której wchodzą: 3 zakłady w Europie, 3 zakładów w Chinach oraz 3 zakładów w Ameryce północnej, gdzie znajduje się również siedziba główna.
Branża: Automotive
PRODUKCJA:
Neapco jest wiodącym dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie układów napędowych dla producentów oryginalnego wyposażenia i światowego przemysłu motoryzacyjnego.
Neapco projektuje, produkuje i dystrybuuje wysokiej jakości, konkurencyjne cenowo części OEM i zamienne do układów napędowych dla samochodów, lekkich ciężarówek, ciężkich samochodów ciężarowych, terenowych, rolniczych i przemysłowych.
ZATRUDNIENIE:
Polska: 1060 pracowników i ponad 3200 globalnie
POWIERZCHNIA:
Neapco Praszka znajduje się na obszarze 22 ha, gdzie hala produkcyjna zajmuje 27 000m2
CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA:
ISO 9001; 14001, 45001, 50001, IATF 16949, w trakcie certyfikacji TISAX.
NAGRODY:
- SOLIDNY PRACODAWCA 2017
- SYMBOL INNOWACYJNOŚCI 2021
- MADE IN POLAND 2023
JAKOŚĆ:
Produkty Neapco oferują długoterminową jakość, niezawodność i trwałość, na których klienci mogą polegać – nawet w najbardziej ekstremalnych i wymagających warunkach.
Dzięki jasno określonej globalnej polityce jakości firma jest w stanie zaoferować swoim klientom jednocyfrowy wskaźnik PPM-ów.
Wysoka jakość produktów i usług Neapco jest budowana na podstawie:
- SKONCENTROWANIU NA KLIENCIE
Solidny proces APQP oraz zarządzania zmianą zapewnia koncentrację na wymaganiach klientów oraz pozwala na dostarczanie naszym klientom produktów o wysokiej wartości.
- SPRAWDZONEJ WYDAJNOŚCI
Innowacyjne rozwiązania, zaawansowane testy i niezwykle dokładne metody produkcji zapewniają, że każdy produkt Neapco spełnia najbardziej rygorystyczne specyfikacje i tolerancje – oferując niezawodność nawet w najbardziej ekstremalnych i wymagających warunkach.
- CIĄGŁEMU DOSKONALENIU W CAŁEJ ORGANIZACJI
Neapco stawia na ciągłą poprawę jakości, zapobieganie defektom i redukcję odpadów w łańcuchu dostaw.
Aby osiągnąć założenia polityki jakości zespół Neapco stosuje i ciągle podnosi kompetencje w zakresie narzędzi jakościowych, monitorowaniu procesów oraz określania i eliminowania potencjalnych ryzyk w procesach i produktach.
INNOWACJE:
Innowacyjny program JSON – czyli pomysł na „Citizen Development”. 20 aktywnych developerów. Dziesiątki stworzonych wewnętrznie narzędzi IT dających możliwość rozwój pracownikom i rozwój procesów.
KAIZEN: Jeden z najlepiej działających w Polsce Systemów Sugestii. Firma może się pochwalić ponad 14.000 pomysłów wygenerowanych w ciągu 7 lat.
Firma wdraża system MES/APS/SCADA/Forklift Management – zestaw narzędzi informatycznych, który w ciągu kilku najbliższych lat przeniesie całą firmę znacznie bliżej założeń Industry 4.0.
DZIAŁANIA EKOLOGICZNE I SPOŁECZNE:
Neapco inwestuje w tworzenie najnowocześniejszych produktów niskoemisyjnych, stale ocenia, w jaki sposób może zmniejszyć wpływ procesów i obiektów na planetę. W całej organizacji firma utworzyła globalne zespoły, które skupiają się na kilku kluczowych tematach związanych ze zrównoważonym rozwojem: społeczność, środowisko i ład korporacyjny.
Jest w pełni zaangażowana w coroczne akcje proekologiczne takie jak: sprzątanie świata, dzień bez samochodu, czy akcje sadzenia drzew, w które włącza lokalną społeczność. Dzięki dużemu zaangażowaniu udziela się społecznie przez akcje oddawania krwi, zbierania nakrętek, WOŚP, gdzie jest organizatorem maratonu pływackiego i marszowo-biegowego. Neapco wspomaga lokalną społeczność przez zbiórki żywności oraz artykułów gospodarstwa domowego, paczki na święta dla dzieci i wystawy rękodzieł prac zrobionych przez osoby niepełnosprawne z warsztatów terapii zajęciowej.
NanoSphere Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna, która zajmuje się wdrażaniem rozwiązań opartych na innowacyjnym materiale jakim jest grafen. W ciągu 5 lat działalności na rynku firma opracowała od podstaw oraz wdrożyła do produkcji swój pierwszy produkt – farbę antykorozyjną, na bazie której uruchomiona została również usługa malowania w zakładzie w Praszce (woj. Opolskie). Niezwykłe właściwości grafenu pozwoliły spółce rozpocząć swoją działalność operacyjną w branży automotive.
Dziś firma świadczy usługę malowania opracowaną przez siebie farbą dla największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, na czele z: BMW, Mercedesem, Volkswagenem oraz Fordem.
Założyciele firmy przykładają dużą wagę do zapewnienia jakości swoich usług. Firma dysponuje wdrożonym system ISO 9001:2015, do połowy 2024 r. planuje się również wdrożenie systemu ISO 45001. Zespół pracuje także nad dokumentacją w zgodzie ze specyfikacją IATF 16949 i planuje certyfikację w tym zakresie na początku 2025.
Gdzie się spotykamy?
Spotkanie odbędzie się w Hotelu SCOUT.
Hotel położony jest przy głównym szlaku komunikacyjnym trasy DK1 Warszawa – Katowice, 2,5 km od centrum miasta i PKP, 3,5 km od Jasnej Góry.
ul. Drogowców 12, 42-200 Częstochowa
tel. +48 734 472 300
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
- Udział w zajęciach merytorycznych
- Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
- Transport do obiektu referencyjnego w obie strony
- Zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
- Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu, ew. materiały w formie pisemnej w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.