QUALITY TOUR BRANŻY FMCG
Szanowni Państwo,
Z ogromną przyjemnością zapraszam Państwa na „Quality Tour branży FMCG”, które odbędzie się w dniach 22-23-24 października 2024 roku w Warszawie.
Podczas Quality Tour odbędą się dwie wizyty jakościowe – będziemy mieć wyjątkową możliwość zwiedzania nowoczesnych zakładów: Cetes (GRUPA ORIFLAME) oraz Frito Lay.
Nasi doświadczeni eksperci przeanalizują na przykładach zagadnienia i trendy, które w ostatnim czasie mają ogromne znaczenie w obszarze jakości: ewolucję modelu zarządzania jakością, transformacje systemów, nowe technologie, korzyści i wyzwania związane z zarządzaniem zmianą mającą wpływ na jakość i bezpieczeństwo żywności.
Omówimy proces zarządzania niezgodnościami jakościowymi, wdrażanie digitalizacji i jej wpływ na dokładność zbieranych danych, efektywność procesów wytwarzania i jakość produktu.
Bezpieczny produkt i opakowanie to kształtowanie kultury jakości i bezpieczeństwa, rzetelne i nowoczesne narzędzia ciągłego doskonalenia w zakładzie i całym łańcuchu dostaw.
Praktyczne wskazówki dla producentów związane z uwarunkowaniami prawnymi będą dotyczyły certyfikacji zrównoważonych opakowań i produktów, znakowania żywności, oświadczeń żywieniowych i oświadczeń marketingowych na etykietach produktów z branży spożywczej i kosmetycznej.
Program dopełnią warsztaty dotyczące prawidłowego przygotowania etykiet produktów.
Quality Tour to spotkanie profesjonalistów i pasjonatów, poświęcone najlepszym praktykom z zakresu zarządzania jakością w branży FMCG, które jest sposobnością do zobaczenia wdrożonych rozwiązań na żywo, zdobycia nowych inspiracji, dyskusji i pogłębienia wiedzy oraz wymiany doświadczeń w gronie EKSPERTÓW.
Gorąco Państwa zachęcam!
W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.
Co w programie?
O TYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ:
- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ w procesach produkcyjnych – NARZĘDZIA, WYZWANIA, OSIĄGNIĘCIA
- KLUCZOWE ELEMENTY TRANSFORMACJI MODELU zarządzania jakością „od kontroli do zapewnienia”
- DIGITALIZACJA – wpływ na DOKŁADNOŚĆ zbieranych DANYCH, EFEKTYWNOŚĆ PROCESÓW wytwarzania i JAKOŚĆ PRODUKTU
- PLAN rozwoju KULTURY BEZPIECZEŃSTWA żywności
- AUDYTY WEWNĘTRZNE – czego normy nie wymagają
- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w procesach produkcyjnych mających wpływ na JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOŚCI
- CERTYFIKACJA ZRÓWNOWAŻONYCH OPAKOWAŃ I WYROBÓW W OPARCIU O STANDARD ISCC+
- ZNAKOWANIE ŻYWNOŚCI w świetle wymagań rozporządzenia 1169/2011 – NAJNOWSZE WYMAGANIA I INTERPRETACJE
- OŚWIADCZENIA żywieniowe i marketingowe
- WERYFIKACJA ETYKIET – WARSZTATY
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Na TOUR spotkają Państwo:
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
- Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
- Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
- Audytorów
- Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
- Quality Managers
- Quality Assurance Managers
- QHSE Managers
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Jakości i Bezpieczeństwa Żywności
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
- Managerów, Kierowników, Koordynatorów ds. rozwoju opakowań
- osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
CETES COSMETICS JEST PRODUKCYJNĄ DYWIZJĄ SZWEDZKIEJ GRUPY ORIFLAME.
W skład Cetes Cosmetics wchodzi 5 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce, Chinach i Indiach. W fabrykach Cetes Cosmetics wytwarzane są produkty kosmetyczne i suplementy diety.
Największym zakładem Cetes Cosmetics jest polska fabryka mieszcząca się w Ursusie.
ZATRUDNIENIE
Zakład w Ursusie (Cetes Cosmetics Poland) powstał w 1992 i obecnie zatrudnia ponad 300 pracowników.
PRODUKCJA
Produkcja realizowana jest w dwóch wydziałach: Produkcja Kosmetyków oraz Oddział Wód Toaletowych.
Zakład posiada 15 zbiorników produkcyjnych o średniej pojemności 2 tony oraz 21 linii napełniających.
W zakładzie wytwarzane są kremy, balsamy, toniki, maski, szampony, żele do kąpieli, podkłady do makijażu, maskary, pasty do zębów oraz wody toaletowe. Masy kosmetyczne napełniane są w butelki, tuby, słoiki i saszetki. Zakład w głównej mierze realizuje zamówienia grupy Oriflame, jednak od wielu lat świadczy również usługi w zakresie contract manufacturing, private label i pełnego rozwoju nowych produktów. Na terenie Zakładu istnieje R&D, które opracowuje innowacyjne receptury oparte na naturalnych składnikach pochodzących ze zrównoważonych źródeł.
Obecnie w portfelu posiada ponad 1000 produktów i co roku wdraża ponad 200 nowych produktów.
Jako firma ze szwedzkimi korzeniami kieruje się zasadą, że człowiek jest największą wartością organizacji. Działa zgodnie z wartościami: Współpraca, Kreatywność, Dbałość i Zaangażowanie.
Dokłada też starań i podejmuje wiele działań, by w jak najmniejszym stopniu negatywnie wpływać na środowisko. Wszystkie fabryki Cetes Cosmetics deklarują 100% re-cycling generowanych odpadów oraz 0 odpadów wyrzucanych na wysypiska. Korzystamy z zielonej energii i minimalizujemy zużycie wody.
CERTYFIKATY
Cetes Cosmetics Poland ma wdrożone wiele systemów poświadczonych certyfikatami:
GMP ( ISO 22716), ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, Gold EcoVadis oraz jest członkiem Sedex (Supplier Ethical Data Exchange). Regularnie wspiera działania wielu fundacji, między innymi Fundację Piękniejsze Życie.
PepsiCo jest amerykańską firmą, której produkty dostępne są w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody przekraczające jeden miliard dolarów amerykańskich.
Prowadząc działalność w ponad 100 krajach, PepsiCo zatrudnia 59 000 pracowników, dla których nadrzędnym celem jest doskonałość we wszystkich podejmowanych działaniach, innowacyjne podejście oraz otwartość na oczekiwania konsumentów. Jest wiodącym producentem słonych przekąsek, produktów zbożowych do spożycia na gorąco, a także soków, jak również drugim po względem wielkości producentem napojów gazowanych i przetworów mlecznych.
PARTNERZY
W całej działalności kluczową role odgrywa rolnictwo – PepsiCo współpracuje z ponad 3900 rolnikami, aby móc pozyskiwać najwyższej jakości ziemniaki, owies, kukurydzę, jabłka, orzechy i mleko. W ramach Programu Zrównoważonego Rolnictwa ściśle współpracuje z rolnikami na całym świecie.
WYBRANE NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
- Polska – Rynkiem roku 2018
Polska została uznana za Rynek Roku! Oznacza to, że ze wszystkich rynków PepsiCo na całym świecie, Polska jest najlepszą jednostką, która zapewnia stałą wydajność w wielu okresach
- Fortune’s World
Lista najbardziej podziwianych firm świata – Fortune’s World’s Most Admired Companies (2017)
- Carbon Disclosure Project (CDP)
Wyróżnienie w Carbon Disclosure Project (CDP) – 7. rok z rzędu (2017)
Wszystkie : https://www.pepsicopoland.com/o-firmie/Nagrody-i-wyr%C3%B3%C5%BCnienia
Frito Lay Grodzisk Mazowiecki należący do koncernu Pepsico
PRODUKCJA
Zakład pracujący od 1993 roku obecnie wyposażony jest w zaawansowane linie technologiczne, które umożliwiają precyzyjne i efektywne przetwarzanie ziemniaków na chipsy.
Proces produkcji zaczyna się od starannej selekcji surowców – najwyższej jakości ziemniaki trafiają na linie produkcyjne. Podczas procesu produkcji stosowane są nowoczesne technologie, m.in automatyczne sortowanie zarówno ziemniaków, jak i chipsów, automatyczne pakowanie, które zapewniają jednolitość produktu końcowego.
W procesie smażenia używane są wysokiej jakości oleje, a temperatura i czas smażenia są precyzyjnie kontrolowane, aby zapewnić doskonałą chrupkość i smak chipsów. Każda partia jest systematycznie kontrolowana pod kątem zawartości tłuszczu, wilgotności i innych kluczowych parametrów.
CERTYFIKATY
Zakład posiada CERTYFIKATY FSSC oraz AIB potwierdzające zgodność z międzynarodowymi standardami jakości.
FABRYKA W PIGUŁCE
- 4 linie produkcyjne
- MZPC50 HOW największa linia produkcyjna chipsów w Pepsico
- wydajność: 68 mT
- 4 rodzaje chipsów
- 34 smaki
- 145 SKU
ZATRUDNIENIE: 512 pracowników
WDROŻONE NARZĘDZIA
- monitoring wyników w ujęciu dziennym, tygodniowym – QCDM
- 5S, lean
- SYSTEM gSFT do monitorowania i wprowadzania wyników jakościowych i efektywnościowych
- AUTOMATYCZNA paletyzacja, ROBOTYZACJA
INNOWACJE OGRANICZAJĄCE ZUŻYCIE MEDIÓW
- odzyskiwanie ciepła wyprowadzanego kominem ze smażalnic – ogrzewanie budynku
- lampy LED
- zamiana odzyskiwanego ciepła w chłód
- oddawanie produktu ubocznego nie zawierającego białka zwierzęcego na paszę dla zwierząt
Gdzie się spotykamy?
Konferencja odbędzie się w Arche Hotel Puławska Residence.
Hotel jest położony przy głównych warszawskich ulicach – w niewielkiej odległości od centrum miasta i Międzynarodowego Lotniska Fryderyka Chopina.
ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa
tel: +48 22 241 75 00, +48 530 989 986
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładów w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.