Kierunki naszych działań

wiedza ze źródeł

Autorskie wydarzenia MOVIDA to nie tylko źródło inspiracji, lecz przede wszystkim platforma edukacyjna dla profesjonalistów z różnych branż. Zapewniamy merytoryczne dyskusje, prezentacje studiów przypadków oraz inspirujące wizyty w zakładach i laboratoriach, dostarczając ekspercką wiedzę prosto ze źródeł - fundament stabilnego rozwoju i osiągnięcia sukcesu.

wystawy

W obszarze sztuki i kultury skupiamy się na kreowaniu doświadczeń. Produkujemy wystawy edukacyjno-informacyjne i artystyczne od podstaw. Przemieniamy przestrzeń tak, aby wywoływała emocje, pobudzała wyobraźnię i zachęcała do refleksji. Zajmujemy się nawet najbardziej złożonymi instalacjami, łącząc elementy sztuki, innowacji i nowych technologii.

Jakość MOVIDA

Od początku istnienia MOVIDA kładziemy nacisk na jakość jako nasz priorytet. Już w lutym 2011 roku MOVIDA wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Szczegółowo dbamy o precyzję i profesjonalizm na każdym etapie realizacji projektów.

Dzięki unikalnemu procesowi tworzenia wydarzeń zapewniamy wysoki poziom dostarczanej wiedzy. Tematy poruszane na wydarzeniach stanowią owoc gruntownego badania rynku i i tworzą spójny i treściwy program. Prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem, obszerną wiedzą i innowacyjnym podejściem. Starannie wybieramy zakłady i laboratoria, aby zapewnić uczestnikom praktyczną i merytoryczną wiedzę, dzięki której znajdą inspiracje i nowe perspektywy rozwoju.

Szczegółowo dbamy nie tylko o merytoryczną część naszych wydarzeń, ale też o kwestie praktyczne, w tym wybór miejsc noclegowych i restauracji. W celu zmaksymalizowania korzyści płynących z wydarzeń wiele czasu poświęcamy na efektywny networking, w tym wieczory integracyjne, sprzyjające wymianie doświadczeń w mniej formalnej atmosferze.

Każde wydarzenie stanowi źródło inspiracji do rozwoju nie tylko dla uczestników, lecz również dla nas. Otrzymywane od uczestników i prelegentów opinie są starannie analizowane i bezpośrednio przekładają się na podnoszenie jakości naszej pracy oraz doskonalenie umiejętności. To pozwala nam nie tylko zdobywać zaufanie partnerów, ale także inspiruje do tworzenia kolejnych, coraz lepszych wydarzeń, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb prężnie rozwijającej się społeczności profesjonalistów.

Dzięki stałemu rozwojowi i doskonaleniu oraz zapewnianiu najwyższego standardu jakości, tworzymy unikatowe wydarzenia, gdzie jakość, innowacje i wymiana doświadczeń tworzą solidną podstawę do doskonalenia i optymalizacji funkcjonowania zakładów.

MOVIDA Jakość

Odpowiedzialność ekologiczna

Bezpapierowe biuro
Korzystamy głównie z dokumentów elektronicznych i unikamy drukowania tam, gdzie to możliwe. Wybieramy elektroniczne formy komunikacji i rejestracji, aby zminimalizować zużycie papieru.
Upcykling
Podczas networkingu wykorzystujemy przedmioty zazwyczaj przeznaczone do utylizacji. Odpowiedzialnie wykorzystujemy te surowce - często wielokrotnie - podczas zabaw integracyjnych, promując świadomość ekologiczną i nadając nowy sens ich użytkowaniu.
Drugie życie przedmiotów
Nieaktualne segregatory, długopisy i notesy oraz panele wyciszające i meble, takie jak szafki i krzesła, są przekazywane fundacji pomagającej młodzieży w potrzebie.
Zrównoważone zakupy
Wybieramy dostawców zrównoważonych surowców i stawiamy na zakup większych, hurtowych ilości, aby zminimalizować ilość opakowań i ograniczyć częstotliwość transportu.
Oszczędzanie energii
Używamy energooszczędnego oświetlenia LED, wyłączamy sprzęt elektroniczny po zakończeniu dnia pracy, zmniejszamy ogrzewanie wychodząc z biura - to nie tylko obniża zużycie energii, ale też przyczynia się do redukcji emisji dwutlenku węgla.
Segregacja i recykling
Segregujemy odpady zarówno w biurze jak i w przestrzeniach, w których realizujemy wydarzenia. Zużyty sprzęt elektroniczny przekazujemy firmie dbającej o właściwą utylizację elektrośmieci.
E-certyfikaty i materiały konferencyjne
Udostępniamy elektroniczne prezentacje i inne materiały konferencyjne. Pytamy uczestników o formę, w jakiej chcą otrzymać materiały, by nie drukować ich w nadmiernej ilości. Dzięki temu zmniejszyliśmy zużycie papieru o 73%.
Dostawcy przyjaźni środowisku
Wybieramy partnerów podzielających nasze wartości związane z ochroną środowiska. Dbamy o dobór lokalizacji wydarzeń, zwracając uwagę na sprawny dostęp do transportu publicznego.
Zielone przestrzenie biurowe
Zazieleniliśmy przestrzeń biurową wprowadzając do niej liczne rośliny. W ten sposób nie tylko poprawiamy jakość powietrza, ale też dbamy o stworzenie komfortowego i estetycznego środowiska pracy.

Kodeks etyki

KODEKS POSTĘPOWANIA ETYCZNEGO W MOVIDA

Kodeks Postępowania Etycznego służy kompleksowemu przedstawieniu zasad wspólnych dla pracowników i współpracowników firmy MOVIDA. Kodeks ma zapobiegać popełnianiu błędów i popierać wartości i zasady wyznawane przez MOVIDA.

Wszyscy zobowiązujemy się do przestrzegania prawa, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów. Nie dopuszcza się żadnych nieuczciwych praktyk mogących działać na niekorzyść klientów, partnerów, konkurentów czy innych podmiotów obecnych na rynku.

JAK ROZUMIEMY WARTOŚCI ETYCZNE W MOVIDA

Poczucie odpowiedzialności

Wywiązywanie się z zobowiązań i przejęcie osobistej odpowiedzialność za działania, dotrzymywanie danego słowa, nieskładanie obietnic bez pokrycia.

Uczciwość

Nieskazitelne i uczciwe zachowanie w stosunku do partnerów, klientów, pracowników, dostawców, podwykonawców, organów rządowych, przedsiębiorstw konkurencyjnych, mediów i innych stron zaangażowanych.

Bezstronność

Traktowanie wszystkich z szacunkiem. Relacje oparte są na trosce o wspólne i indywidualne interesy. Obowiązuje zasada równości szans oraz środowisko pracy oparte na bezstronności i wolne od wszelkiego rodzaju nacisków.

Przejrzystość

Prowadzenie konstruktywnego, przejrzystego i otwartego dialogu, opartego na wzajemnym szacunku i profesjonalizmie, z uwzględnieniem interesu wszystkich stron.

Przestrzeganie prawa

Trzymanie się litery prawa oraz wszystkich obowiązujących wewnętrznych i zewnętrznych przepisów, wytycznych i standardów MOVIDA.

MOVIDA Kodeks etyki

Nasz zespół

Izabella Kiriczok

Izabella Kiriczok

Prezeska

Prowadzę firmę MOVIDA definiując kierunki jej działania. Zajmuję się strategią firmy i dbam o jej stabilność. Chętnie podejmuję nowe wyzwania i nadaję im realny kształt. Rozległe doświadczenie zawodowe wykorzystuję do realizacji celów firmy w sposób skuteczny i efektywny. Życie jest dla mnie nieustannym i pasjonującym procesem uczenia się. To przekonanie przyświeca mi także w pracy.

Jolanta Kołodzińska

Jolanta Kołodzińska

Dyrektor Zarządzająca

Tworzę plany rozwoju firmy i portfolio wydarzeń, merytorycznie wspieram dział produkcji projektów, dział kontaktu z klientem biznesowym i promocji. Pracuję nad poprawą efektywności firmy, śledzę trendy na rynku konferencyjnym, nadzoruję strategię komunikacji z klientami. Tworzę raporty dotyczące opłacalności przedsięwzięć. Lubię pracę z ludźmi i dzielenie się doświadczeniem.

Katarzyna Dutkalska

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

Jestem odpowiedzialna za współtworzenie zakresu merytorycznego konferencji oraz za zarządzanie i rozwój działu produkcji projektów. Tworzenie autorskich programów wymaga ode mnie wysokich kompetencji interpersonalnych, analitycznych i wyczucia rynku. Cenię sobie współpracę z ekspertami, a szerokie spektrum poruszanych tematów daje mi możliwość zgłębiania wiedzy i ciągłego doskonalenia się.

Marcin Horodelski

Marcin Horodelski

Szef Sprzedaży, Kierownik Operacyjny

Jako szef działu sprzedaży ciągle doskonalę zdolności managerskie i zgłębiam tajniki branży. Posiadam umiejętności techniczne, analityczne i wieloletnie doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Dużo czytam, co daje mi okazję do kształtowania języka i pomaga przy konwersacjach. Lubię biegać. Według mnie sport wzmacnia też upór w dążeniu do celu. Wolny czas umila mi słuchanie muzyki dawnej.

Damian Święs

Damian Święs

Dyrektor ds. Wystaw

Kieruję marką MOVIDA Wystawy. Lubię wyzwania wymagające wyobraźni i otwartości na nowe technologie. Produkcja i organizacja wystaw wymaga interdyscyplinarnej wiedzy oraz kreatywnego podejścia. Cieszy mnie, gdy sprawiam, że zabytkowy obraz porusza się płynnie w kościele przy pomocy technologii, które wyniosłem z żeglarstwa, muzealnictwa, budownictwa, kuźni czy produkcji mebli.

Dominika Krajewska

Dominika Krajewska

Office Manager

Zajmuję się technicznym przygotowaniem konferencji, nadzoruję procesy realizacyjne, zarządzam biurem. Jestem wszechstronną i rzetelną osobą, która odpowiedzialnie wykonuje powierzone zadania. Praca daje mi możliwość rozwoju i poznawania inspirujących osób. W wolnym czasie poszerzam wiedzę na temat kultury azjatyckiej, szczególnie koreańskiej i japońskiej.

Ewelina Szulc

Ewelina Szulc

Project Manager

Zajmuję się tworzeniem projektów konferencyjnych. Posiadam doświadczenie w organizacji szkoleń i eventów. Moje atuty to rozwinięte kompetencje komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu nad wieloma projektami, dokładność i upór w dążeniu do celów oraz pozytywne nastawienie. Lubię rywalizację. W przeszłości grałam w siatkówkę – i reprezentowałam nasz kraj.

Oktawia Borkowska

Oktawia Borkowska

Junior Project Manager

Zajmuję się tworzeniem projektów konferencyjnych, ale też działaniami promocyjnymi i sprzedażowymi. Czerpię satysfakcję z działania w zespole, gdzie przekształcamy pomysły w inspirujące projekty. Dzięki umiejętnościom organizacyjnym utrzymuję harmonię w środowisku pracy i osiągam cele. Jestem pasjonatką sztuki filmowej, szczególnie produkcji kryminalnej.

Martyna Kołodzińska

Martyna Kołodzińska

Organisational & Data Analist Manager

Jestem specjalistką w zakresie przygotowywania raportów i analiz. Specjalizuję się w przygotowywaniu przejrzystych raportów, pomagających podjąć decyzje biznesowe. Aktualizuję informacje na stronie MOVIDA, wspieram dział realizacji w organizacji spraw administracyjnych. Analizuję i opracowuję ankiety raportując poziom satysfakcji klientów. Jestem ceniona za rzetelność i profesjonalizm.

Izabela Krzystyniak

Izabela Krzystyniak

PR Manager

Specjalizuję się w PR. Wspieram zespół sprzedaży w informowaniu o nowych wydarzeniach i docieraniu do grup docelowych. Dbam o jakość i formę publikowanych treści. W pracy dzielę się nowymi pomysłami i cenię relacje oparte na zaufaniu. Lubię wyzwania, a poprzeczkę stawiam wysoko. Jak banalnie to nie zabrzmi, kreatywność to moja domena, a PR to dla mnie przede wszystkim #PRawda.

Alicja Mrozowicz

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager

Dbam o współpracę z kluczowymi klientami biznesowymi. Prowadzę kompleksowe działania – od nawiązania kontaktu, przez negocjacje warunków współpracy, aż po opiekę posprzedażową. Relacje z klientami buduję na zaufaniu i profesjonalizmie. Praca z ludźmi daje mi satysfakcję, a umiejętność słuchania sprzyja indywidualnemu traktowaniu każdego klienta oraz właściwemu rozpoznaniu jego potrzeb.

Maciej Pietruczuk

Maciej Pietruczuk

Senior Key Account Manager

W MOVIDA pracuję ponad 10 lat. Czerpię radość z pracy indywidualnej i zespołowej. Dzięki pozytywnej energii, odpowiedzialności i organizacji rozwijam swoje umiejętności w zakresie współpracy z klientami. Satysfakcję sprawiają mi kreatywne i inspirujące projekty. Implementuję nowo nabyte doświadczenia i rozwiązania w pracy. W wolnej chwili gram w gry planszowe, lubię także grać w siatkówkę.

Grzegorz Adamiak

Grzegorz Adamiak

Senior Key Account Manager

Jako Key Acccount Manager pracuję od ponad 5 lat, stale rozwijając umiejętności zawodowe. Każdy projekt to dla mnie nowe wyzwanie, które daje mi dużo satysfakcji. Opracowuję i wdrażam strategie zarządzania kluczowymi klientami. Buduję poprawne relacje biznesowe na solidnych podstawach, dążąc do osiągnięcia korzystnych warunków dla firmy. Oprócz tego jestem wolontariuszem Szlachetnej Paczki.

Krzysztof Bargieł

Krzysztof Bargieł

Senior Key Account Manager

Posiadam kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta, stale poszerzam swoje kompetencje sprzedażowe oraz interpersonalne. Odpowiadam za zarządzanie relacjami z klientem, prowadzę negocjacje i monitoruję wyniki. Odnajduję się w pracy zespołowej i lubię wyzwania. W wolnym czasie uprawiam tenis ziemny i zdobyłem kilka medali na amatorskich turniejach w tej dyscyplinie.

Małgorzata Jasik

Małgorzata Jasik

Key Account Manager

Dbam o potrzeby klientów, a prowadzone przeze mnie negocjacje zawsze kończą się wynikiem win-win. Buduję i utrzymuję z kluczowymi klientami firmy trwałe relacje, dążąc do zwiększenia ich wartości dla obu stron. Empatia, lojalność i zaangażowanie pozwalają mi budować korzystne kontakty biznesowe. Zawsze wsłuchuję się w potrzeby klientów, co przekłada się na efektywność moich działań.

Michalina Dmowska

Michalina Dmowska

Key Account Manager

Mam kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedażowym oraz obsługą klienta w branży telekomunikacyjnej. W firmie MOVIDA prowadzę negocjacje handlowe i buduję trwałe relacje z klientami. Doskonale rozumiem potrzeby klientów, dzięki czemu jestem skuteczna w działaniu. Cechuje mnie pozytywne nastawienie do nowych wyzwań. Od kilkunastu lat jestem wolontariuszką.

Mateusz Haze

Mateusz Haze

Specjalista ds. Administracyjnych

Zajmuję się sprawami administracyjnymi oraz zbieraniem i analizowaniem informacji do wprowadzenia ich do bazy danych. Jestem osobą o spokojnym i opanowanym charakterze, co pomaga mi zachować zimną krew w trudnych sytuacjach. W pracy korzystam z umiejętności planowania i organizowania, a swoje cele osiągam dzięki skutecznemu działaniu i zdolności do szybkiego podejmowania decyzji.

Anna Jóźwiak

Anna Jóźwiak

Graphic Designer

Z firmą MOVIDA współpracuję od początku jej istnienia, tworząc identyfikację wizualną, a także materiały graficzne i informacyjne. Jestem właścicielką studia reklamowego. Moje zainteresowania: fotografia reklamowa, reportażowa i sportowa, grafika komputerowa pozwalają mi na stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji.

Maria Wiśniewska

Maria Wiśniewska

Research Coordinator

Od kilkunastu lat pracuję w MOVIDA i odpowiadam za kształtowanie polityki wprowadzania i modyfikowania danych w systemie CRM oraz za wyszukiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i zapewnienie poprawności danych. W życiu zawodowym związana byłam z różnymi branżami przemysłu spożywczego, gdzie pełniłam funkcje kierownicze oraz projektanta technologii.

Michał Krawczyk

Michał Krawczyk

IT Specialist

Swoim doświadczeniem w branży IT wspieram zespół MOVIDA w szerokim zakresie zadań informatycznych. Dbam o dobór sprzętu, oprogramowania oraz rozwiązań dedykowanych, które pomagają zwiększyć wydajność pracy oraz bezpieczeństwa powierzonych mi zasobów.

Julia Niezdara

Julia Niezdara

Research Manager

Od kilku lat jestem ekspertką od informacji z zakresu jakości m. in. zapewnienia, kontroli, wskaźników, ale też jakości dostawców, ZSZ, ISO, audytów i częściowo w zakresie Lean. Na portalu LinkedIn zbudowałam zaangażowaną społeczność ekspertów – ponad 7400 osób, co daje mi możliwość śledzenia trendów i poszukiwania inspiracji, które wykorzystujemy przy tworzeniu i promocji naszych wydarzeń.

Karolina Kania

Karolina Kania

Research Manager

Zajmuję się badaniem rynku i potrzeb. Zawodowo interesuję się ochroną środowiska, BHP, kulturą bezpieczeństwa i neutralnością klimatyczną. Analizuję informacje z tych obszarów budując społeczność na LinkedIn, która liczy niemal 3000 osób. Nieustannie rozwijam się w tych obszarach, dzięki czemu moja wiedza jest coraz szersza i jestem na bieżąco z trendami rynkowymi.

Maryla Niewczas

Maryla Niewczas

Research Manager

Już ponad 10 lat zajmuję się badaniem rynku i potrzeb. Specjalizuję się w wyszukiwaniu wiedzy nt. zarządzania produkcją, mediami technicznymi, utrzymaniem ruchu, facility, relokacjami. Na portalu LinkedIn zbudowałam społeczność specjalistów i ekspertów, która obecnie obejmuje niemal 5500 osób. Lubię pracę z ludźmi i poszukiwanie nowości. Czerpię satysfakcję z pracy przy wielu projektach.

Paweł Lato

Paweł Lato

Research Manager

Specjalizuję się w badaniu rynku i analizie informacji o nowoczesnych rozwiązaniach w zakresie magazynowania i logistyki (także logistyki wewnętrznej). Śledzę trendy dotyczące tych obszarów, przekazuję wiedzę i raporty – i cieszy mnie ich wykorzystanie. Buduję społeczność (obecnie liczącą ponad 3000 osób), poszukując wiedzy u ekspertów.

Weronika Czartoryska

Weronika Czartoryska

Junior Research Manager

Zajmuję się badaniem rynku. Odpowiadam za wyszukiwanie informacji nt. Lean Managementu, współpracuję z pasjonatami tego obszaru. Specjalizuję się w gromadzeniu wiedzy i kontaktów. Jestem fanką filozofii „szczupłego zarządzania”, rozwoju i optymalizacji jej narzędzi.