Tworzymy niepowtarzalne
wydarzenia dla profesjonalistów
Zobacz aktualne wydarzenia

MOVIDA Sp. z o.o. S. k.

Adres

ul. Felińskiego 44 lok. 3
01-563 Warszawa

Telefon

+48 22 626 02 62

+48 22 626 81 38

+48 791 256 634

E-mail

sekretariat@movida.com.pl

KRS

0000273832

NIP

701-00-53-467

REGON

140856132

Kontakt w sprawie wystaw pod numerem telefonu: +48 22 626 02 62
lub mailowo na adres: sekretariat@movida.com.pl

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu z nami w przypadku pytań, wątpliwości lub chęci nawiązania współpracy.


Dołącz do nas w Social Mediach

Bezpośredni kontakt, na który pozwalają media społecznościowe, stwarza przestrzeń do wspólnego poruszania bieżących zagadnień, które mogą zostać tematem przyszłych wydarzeń MOVIDA. Zapraszamy do śledzenia naszego kanału na Youtube i dołączenia na LinkedIn do społeczności MOVIDA - wyjątkowego grona profesjonalistów dbających o swój rozwój zawodowy.

Obserwuj nas

test
Ponad
20 000
członków
społeczności

Najczęściej zadawane pytania

Jesteśmy niekwestionowanym liderem na rynku konferencji autorskich – działamy od początku 2007 roku, gromadząc doświadczenie i stale doskonaląc jakość naszych wydarzeń.

Nasz zespół to grupa wybitnie wykształconych specjalistów, a każde wydarzenie poprzedzone jest dogłębnym badaniem rynku i potrzeb uczestników.

Wyróżnia nas najwyższa jakość merytoryczna i organizacyjna wydarzeń, kilkunastoletnie doświadczenie, etyka i sprawność w działaniu, wysokie oceny i świetne referencje, stałe usprawnianie inicjatyw proekologicznych oraz niepowtarzalność wydarzeń.

Każde wydarzenie MOVIDA jest rezultatem dokładnych badań rynku, które pozwalają nam zrozumieć zarówno potrzeby Uczestników, jak i śledzić najważniejsze nowości. Dzięki temu dostosowujemy treść i formę wydarzeń idealnie do oczekiwań naszych Gości.

Zespół MOVIDA to dynamiczna grupa doświadczonych i zaangażowanych specjalistów, którzy od lat tworzą wydarzenia na najwyższym poziomie zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Zachęcamy do zapoznania się z naszym zespołem i wartościami, którymi się kierujemy.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w wydarzeniu, możesz postępować według poniższych kroków:

  1. Wybierz interesujące Cię wydarzenie spośród aktualnych wydarzeń.
  2. Kliknij przycisk „Zarejestruj się” na stronie wydarzenia, aby wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy.

Alternatywnie, możesz zgłosić chęć udziału, wypełniając formularz znajdujący się na ostatniej stronie broszury otrzymanej od Opiekuna.

Wszystkie zgłoszenia są potwierdzane zgodnie z wewnętrznymi procedurami MOVIDA.

Dokładne informacje dotyczące kosztów i zakresu znajdziesz na stronie interesującego Cię wydarzenia.

Formuła naszych spotkań obejmuje znacznie więcej niż tylko prezentacje. To kompleksowa oferta, która zawiera merytoryczne prezentacje, stoliki tematyczne, dyskusje oraz warsztaty.

Nieodłącznym elementem większości naszych wydarzeń jest zwiedzanie zakładów, a także wieczorne kolacje networkingowo-integracyjne. Wydarzenia MOVIDA stanowią doskonałą przestrzeń do nawiązywania kontaktów biznesowych oraz zapewniają profesjonalną opiekę podczas każdego eventu.

Wydarzenia adresujemy do profesjonalistów, osób szukających wiedzy, pragnących podzielić się doświadczeniami, zaprezentować rozwiązania – wszystkich ich łączy jedno: są praktykami z dużym doświadczeniem, otwartą głową i chęcią do podnoszenia kwalifikacji oraz nawiązywania kontaktów z osobami zajmującymi się zawodowo podobnymi obszarami działania.
Spotkania gromadzą osoby posiadające znaczącą wiedzę i doświadczenie zawodowe. Formuła Masterclass łączy zarówno prelegentów, jak i słuchaczy, którzy są doświadczonymi praktykami. Dzięki licznym dyskusjom i działaniom ułatwiającym wymianę doświadczeń, uczestnicy często nawiązują trwałe kontakty biznesowe.

FAQ - MOVIDA

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, Opiekun z zespołu MOVIDA potwierdzi, że przyjął Twoje zgłoszenie i wyśle fakturę. Otrzymasz dostęp do Strefy Uczestnika, gdzie będzie możliwość wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej Twoich preferencji żywieniowych, materiałów i certyfikatów. Tam też będzie możliwość zapoznania się z Regulaminem zwiedzania.

Strefa Uczestnika to obszar, dedykowany wyłącznie osobom, które biorą udział w wydarzeniu. Oto co znajdziesz w Strefie Uczestnika:

  • informacje organizacyjne
  • ankietę przedkonferencyjną
  • regulamin zwiedzania obiektu referencyjnego (jeśli zwiedzanie jest częścią wydarzenia)
  • materiały konferencyjne w wersji elektronicznej
  • a po zakończeniu wydarzenia: zdjęcia i inne materiały, do których dostęp mają wyłącznie Uczestnicy.

Ankieta przedkonferencyjna to krótki kwestionariusz, który należy wypełnić przed rozpoczęciem konferencji.

Jej celem jest dopasowanie wydarzenia do preferencji i potrzeb uczestników. Dzięki ankiecie organizatorzy mogą lepiej przygotować się do spotkania, uwzględniając indywidualne wymagania dotyczące materiałów konferencyjnych, diety oraz innych preferencji.

Informacje zawarte w ankiecie są poufne i dostępne jedynie dla pracowników MOVIDA.

W sekcji Strefa Uczestnika znajdziesz kluczowe informacje organizacyjne, na które warto zwrócić uwagę:

  • termin i miejsce wydarzenia,
  • hotel, jego koszty i warunki rezerwacji,
  • regulamin zwiedzania obiektu referencyjnego,
  • środki ochrony osobistej, które należy mieć w zwiedzanym obiekcie,
  • inne podobne szczegóły organizacyjne.

Z tym też sobie poradzimy 🙂 Jeżeli masz jakiekolwiek ograniczenia żywieniowe, warto podać te informacje w ankiecie przedkonferencyjnej. Dzięki temu będziemy mogli zadbać o to, żeby posiłki podczas konferencji były dostosowane do Twoich potrzeb. W ankiecie przedkonferencyjnej możesz także przekazać informacje o innych istotnych dla Ciebie uwarunkowaniach i potrzebach podczas konferencji.

Tak, Uczestnik wydarzenia otrzymuje fakturę. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu. W wyjątkowych sytuacjach, na życzenie Klienta, faktura może być wysłana pocztą.

Faktura jest wysyłana drogą elektroniczną po potwierdzeniu udziału w wydarzeniu. Jest wystawiana zgodnie z życzeniem Klienta, w zakresie przewidzianym w przepisach.

Jeśli faktura nie dotarła lub potrzebny jest duplikat, skontaktuj się z nami mailowo: dokumenty@movida.com.pl lub telefonicznie: 791 256 634.

W trakcie wydarzeń wykonywane są zdjęcia i nagrania, które są następnie wykorzystywane w celach promocyjnych i informacyjnych. Te materiały mogą być zamieszczane na stronach internetowych MOVIDA, Partnerów wydarzenia i innych podmiotów promujących wydarzenie. Uczestnik wyrażając zgodę na korzystanie z tych materiałów nie będzie uprawniony do otrzymania wynagrodzenia, a zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.

Obiekty referencyjne to partnerzy, których zapraszamy do współpracy. Są to zakłady produkcyjne, centra dystrybucyjne i logistyczne oraz laboratoria, które cechują się doskonałym zarządzaniem, wysokim poziomem optymalizacji procesów, innowacyjnym podejściem i nowoczesnymi rozwiązaniami – są liderami w dziedzinie jakości; są zarządzane przez zespoły nie tylko sprawnych, ale często wizjonerskich i zawsze bardzo zaangażowanych managerów.

Za każdym razem dobieramy współgospodarza spotkania, aby w najwyższym stopniu wzmocnić przekazywaną wiedzę poprzez obserwację praktycznych rozwiązań na żywo. Prezentują je szefowie działów, przedstawiając szczegółowo zastosowane strategie, sposób działania, plany rozwoju oraz zdobyte dotychczasowe doświadczenia.

Przed zwiedzaniem obiektu uczestnik powinien wiedzieć o kilku ważnych zasadach, których przestrzeganie jest obligatoryjne. Służą one zapewnieniu bezpieczeństwa podczas zwiedzania, zachowania poufności przekazywanych rozwiązań oraz sprawnego przebiegu wizyty.

Zasady te obejmują między innymi:

  • wymagane środki ochrony osobistej podczas zwiedzania,
  • zasady postępowania i zachowania podczas wizyty w obiekcie,
  • regulamin zwiedzania, który jest udostępniany w Strefie Uczestnika i którego akceptacja jest konieczna do zwiedzania obiektu.

Materiały konferencyjne w wersji elektronicznej (lub papierowej- drukowanej na życzenie Klienta) są udostępniane wszystkim uczestnikom w dniu rozpoczęcia wydarzenia.

Już ponad 75% Uczestników, wspierając nasze proekologiczne postawy i działania, wybiera wersję elektroniczną materiałów. Jeśli Uczestnik potrzebuje papierowej wersji materiałów, ma możliwość zaznaczenia tego w ankiecie przedkonferencyjnej.

Uczestnicy wydarzenia otrzymują certyfikaty udziału w wersji elektronicznej – certyfikaty są wysyłane w dniu roboczym po zakończeniu wydarzenia.

Jeśli Uczestnik potrzebuje papierowej wersji certyfikatu udziału, ma możliwość zaznaczenia tego w ankiecie przedkonferencyjnej. Uczestnik otrzyma certyfikat ostatniego dnia wydarzenia.

Wydarzenia MOVIDA są organizowane w różnych miejscach w całej Polsce, zależnie od lokalizacji konkretnych obiektów referencyjnych. Współpracujemy z nowoczesnymi i profesjonalnie zarządzanymi obiektami, cechującymi się:

  • sprawdzonymi, innowacyjnymi rozwiązaniami,
  • zaawansowanymi systemami zarządzania,
  • wysoce zoptymalizowanymi procesami.

Nasze wydarzenia odbywają się tam, gdzie można zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, zapewniając uczestnikom inspirujące doświadczenia i wgląd w przyszłość branży.

Przy wyborze hoteli kierujemy się jakością usług, lokalizacją oraz aspektem proekologicznym, aby zapewnić naszym Gościom komfortowy pobyt, podczas którego nasi Goście mogą korzystać z preferencyjnych cen pokoi hotelowych i innych usług świadczonych przez hotele.

 

Wydarzenia główne: Rekomendujemy strój biznesowy lub casual business, które są odpowiednie do charakteru naszych wydarzeń.

Zwiedzanie zakładów: Zalecamy wygodny strój podczas zwiedzania zakładów, aby uczestnicy mogli swobodnie się poruszać.

W niektórych przypadkach, zwłaszcza podczas zwiedzania zakładów o specyficznym charakterze, mogą zaistnieć dodatkowe wymagania, np. zdjęcie biżuterii lub noszenie spodni zamiast spódnicy.

Kolacje networkingowe: Rekomendujemy strój nieformalny podczas kolacji networkingowych, aby stworzyć luźną atmosferę sprzyjającą nawiązywaniu kontaktów.

Każde wydarzenie uzupełnione jest o przynajmniej 5-godzinny networking. Są to dwa wieczorne spotkania integracyjno-networkingowe, które umożliwiają nawiązanie wartościowych bezpośrednich kontaktów biznesowych, często prowadzących do dalszej współpracy, a także sprzyjają efektywnej wymianie doświadczeń i owocnym dyskusjom. Nieformalna atmosfera, profesjonalnie przeprowadzone elementy animacji oraz doskonałe dania sprzyjają efektywnemu nawiązaniu kontaktów między Uczestnikami.

Nie, udział w kolacji networkingowej jest uwzględniony w kosztach udziału w wydarzeniu.

Do tej pory odwiedziliśmy ponad 150 obiektów referencyjnych, w tym zakładów, centrów logistyczno-dystrybucyjnych oraz laboratoriów – więcej piszemy o tym w zakładce Wizyty. Nawiązujemy współpracę z kolejnymi obiektami, aby umożliwić naszym uczestnikom eksplorację i zrozumienie najnowszych innowacji oraz nowoczesnych rozwiązań.

MOVIDA istnieje od lutego 2007 roku. Powstała z inicjatywy osób mających już wtedy kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji wydarzeń konferencyjnych i masterclass. Firma stale rozwija swoje działania – i jest dumna z tego, że ponad 60% uczestników wydarzeń decyduje się na powrót na kolejne edycje. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zapraszam do odwiedzenia strony głównej MOVIDA, gdzie piszemy o naszych działaniach więcej.

Tak, troska o ekologię jest jedną z kluczowych wartości firmy. Dbałość o środowisko naturalne towarzyszy nam na każdym etapie i w każdym obszarze działania. Więcej i w szczegółach opowiadamy o naszych działaniach proekologicznych na stronie O nas.

W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość rezygnacji z udziału. W tym celu należy wypełnić formularz rezygnacji i uzyskać potwierdzenie od Organizatora.

Ważne jest jednak pamiętanie o terminach: jeśli rezygnacja następuje w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, konieczne będzie pokrycie pełnych kosztów udziału, a nieprzybycie na wydarzenie wiąże się z obciążeniem pełnymi kosztami uczestnictwa.

Istnieje także możliwość dokonania zmiany uczestnika. Jeśli chcesz zmienić osobę uczestniczącą w wydarzeniu, możesz to zrobić do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia. W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować Organizatora, wypełniając formularz zmiany uczestnika.