INTRALOGISTYKA 4.0
2 grudnia 2025 - 4 grudnia 2025 (3 dni)
Poznań
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

INTRALOGISTYKA 4.0

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszam do udziału w XII edycji masterclass Intralogistyka 4.0 – automatyzacja, optymalizacja, wyzwania, które odbędzie się w dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Poznaniu.

To trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i wymiany doświadczeń, poświęcone nowoczesnym technologiom, cyfrowej transformacji oraz najlepszym praktykom w zarządzaniu logistyką wewnętrzną.

Naszym celem jest pokazanie, jak w praktyce wdrażać koncepcję Logistyki 4.0, jak skutecznie przeprowadzić cyfrową i technologiczną transformację logistyki, jak łączyć automatyzację z optymalizacją procesów oraz w jaki sposób wykorzystać digitalizację, aby podnieść efektywność, precyzję i elastyczność.

W programie znajdą Państwo prelekcje ekspertów z wiodących firm produkcyjnych, którzy krok po kroku opowiedzą o swoich projektach, wdrożeniach i efektach.

Dodatkowym punktem programu będzie wizyta techniczna w zakładzie Volkswagen Poznań, gdzie zobaczymy na żywo kompleksową organizację intralogistyki – od przyjęcia dostaw, przez magazyny i strefy sekwencjonowania, po linie montażowe, które każdego dnia opuszcza nawet 650 samochodów VW Caddy.

Masterclass to wiedza i studia przypadków, a także przestrzeń do rozmów, wymiany doświadczeń i inspiracji. Dwa wieczory networkingowe zapewnią swobodną atmosferę sprzyjającą budowaniu relacji i nawiązywaniu kontaktów, które mogą zaowocować nowymi projektami i współpracą.

Zapraszam do udziału w wydarzeniu, które pozwoli nie tylko poznać najnowsze trendy i technologie w logistyce wewnętrznej, lecz także zobaczyć, jak te rozwiązania funkcjonują w rzeczywistych warunkach produkcyjnych.

W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.

Do zobaczenia!

nowoczesne rozwiązania
nowoczesne rozwiązania
studia przypadków
studia przypadków
inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
efektywny networking
efektywny networking

Co w programie?

Omawiane tematy:

  • DIGITALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PRAKTYCE – przykłady wdrożeń, w tym AI monitoring, Robotic Process Automation, POKA
  • SKUTECZNE WDRAŻANIE I ROZWÓJ AUTOMATYZACJI MAGAZYNÓW – ROBOTY AMR, roboty MiR, coboty pakujące, automatyczny system transportu palet, automatyczny magazyn wysokiego składowania
  • TRANSFORMACJA INTRALOGISTYKI – SMART LOGISTIC
  • WDROŻENIA i rozwój SYSTEMÓW WSPIERAJĄCYCH LOGISTYKĘ (WMS, MFC, YMS)
  • optymalizacja procesów logistycznych przy użyciu METODOLOGII WORLD CLASS MANUFACTURING
  • ROLA IT W PROCESIE AUTOMATYZACJIBUDOWA NARZĘDZI będących sercem procesów automatyzacyjnych
  • automatyzacja i optymalizacja PROCESÓW CO-PACKINGOWYCH
  • WYZWANIA w zaopatrzeniu linii produkcyjnej i w obszarze logistyki wewnętrznej
  • INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

 

 

 

  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki Wewnętrznej
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Magazynowania
  • Kierowników Zespołu Gospodarki Materiałowej i Magazynowej
  • Dyrektorów oraz Kierowników Ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów oraz Kierowników Produkcji i Magazynów
  • Kierowników i Koordynatorów Działu Przygotowania Produkcji

Prelegenci

Marcin Chmielewski
Marcin Chmielewski
Dyrektor ds. Wdrożeń i Rozwoju Technologii Magazynowych
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
Piotr Groberski
Piotr Groberski
Sales Manager
Kardex Polska Sp. z o.o.
Adam Kaliciak
Adam Kaliciak
Kierownik Logistyki Wewnętrznej
NUTRICIA Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o.
Lilianna Kazuś
Lilianna Kazuś
Kierownik Magazynu
Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
Rafał Kowalski
Rafał Kowalski
Z-ca Dyrektora Logistyki Magazynowej
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
Adam Koziej
Adam Koziej
Kierownik Produkcji i Logistyki
Emerson Automation Fluid Control and Pneumatics Poland Sp. z o.o.
Mariusz Nowak
Mariusz Nowak
Młodszy Kierownik ds. Transportu i Logistyki Wewnętrznej
Lipton Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Wojciech Olasek
Wojciech Olasek
Dyrektor Logistyki
VW Poznań sp. z o.o. Zakłady w Poznaniu i Wrześni
Robert Szelugowski
Robert Szelugowski
Dyrektor Procesów Magazynowych
Grupa Maspex
Adam Tudela
Adam Tudela
Manager ds. Logistyki
CLOVIN S.A.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
automotive, produkcja modelu VW Caddy
Ikonka
4 zakłady w Polsce
Ikonka
9500 pracowników
Ikonka
transport wewn. - ok.250 transportów/dzień pomiędzy 2 zakładami
Ikonka
zielona logistyka: elektryczne ciężarówki do dostaw części, transport intermodalny

Volkswagen Poznań jest największym pracodawcą w Wielkopolsce, zatrudniającym w czterech swoich zakładach blisko 9500 pracowników i jednym z największych producentów samochodów w Polsce, wyspecjalizowanym w montażu samochodów użytkowych oraz produkcji komponentów.

Kluczową rolę w działalności produkcyjnej odgrywa nowoczesna logistyka, odpowiadająca za terminowe dostawy części z globalnej sieci dostawców oraz sprawną obsługę wewnętrznych procesów.

Volkswagen Poznań konsekwentnie wdraża rozwiązania z zakresu zielonej logistyki, koncentrując się na redukcji emisji CO₂ i ograniczeniu hałasu. W ramach strategii neutralności klimatycznej zakłady z sukcesem wdrożyły do codziennych dostaw części produkcyjnych pierwsze elektryczne ciężarówki. Firma rozwija również transport intermodalny, ograniczając liczbę transportów drogowych i wykorzystując przyjazne środowisku środki transportu na ostatniej mili dostaw. Wszystkie zakłady Volkswagen Poznań zasilane są w 100% energią elektryczną pochodzącą ze źródeł odnawialnych, co dodatkowo wzmacnia proekologiczny charakter działalności.

Zrównoważona logistyka Volkswagen Poznań stanowi wzorcowy przykład efektywnego połączenia nowoczesnych technologii transportowych z odpowiedzialnością za środowisko naturalne.

 

PRODUKCJA

Fabryki Volkswagen Poznań

Volkswagen Poznań to cztery nowoczesne zakłady produkcyjne, dwa z nich znajdują się w Poznaniu i po jednym zakładzie we Wrześni i w Swarzędzu.

Volkswagen Poznań to fabryka samochodów dostawczych i komponentów. Od 20 lat w Poznaniu produkuje model VW Caddy, aktualnie 5 generacji. We Wrześni produkuje wersje modelu VW Crafter ora MAN TGE. Poznańska odlewnia dostarcza wysokiej jakości komponenty aluminiowe do fabryk koncernu VW na całym świecie, w tym komponenty do aut elektrycznych.

Zakład Caddy w Antoninku

Główna siedziba przedsiębiorstwa  znajduje się w Poznaniu w dzielnicy Antoninek. To tutaj produkowane są popularne lekkie samochody dostawcze Caddy 5.
Każdego dnia pracownicy fabryki produkują do 650 pojazdów, które trafiają do klientów z niemal całego świata. By móc to osiągnąć do zakładu trafia ponad milion części dziennie od kilkuset dostawców.

Maksymalna dobowa produkcja Zakładu w Poznaniu wynosi do 650 samochodów, oznacza to, że co 108 sekund z naszej fabryki wyjeżdża gotowy Caddy.

Źródło: https://volkswagen-poznan.pl/

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładu w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4550 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
14 listopada 2025
4950 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
15 listopada 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Krzysztof Bargieł
Krzysztof Bargieł
Senior Key Account Manager
kbargiel@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

11 marca 2025 - 13 marca 2025 (3 dni),
Gdańsk

INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR

#logistyka #magazyn
19 marca 2024 - 21 marca 2024 (3 dni),
Poznań

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn
28 marca 2023 - 30 marca 2023 (3 dni),
Wroclaw

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn
10 czerwca 2021 - 11 czerwca 2021 (2 dni),
ON-LINE

e-Intralogistyka 4.0 - INTRALOGISTYKA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

#logistyka #magazyn

Wydarzenia podobne

25 listopada 2025 - 27 listopada 2025 (3 dni),
Poznań

S&OP Planowanie sprzedaży i operacji

#logistyka #produkcja
20 maja 2025 - 22 maja 2025 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn
11 marca 2025 - 13 marca 2025 (3 dni),
Gdańsk

INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR

#logistyka #magazyn
25 lutego 2025 - 27 lutego 2025 (3 dni),
Uniejów

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

#logistyka #magazyn