W dniach 9-11 czerwca 2014 spotkaliśmy się z przedstawicielami firm farmaceutycznych, by porozmawiać na temat „Trade Marketingu Farmaceutycznego”.
Pierwszy dzień poświęcony był współpracy z sieciami aptecznymi.
Podczas zaplanowanej wcześniej dyskusji, prelegenci wymieniali się swoimi doświadczeniami i opiniami. Mówili czego należy unikać , a także czy faktycznie opłaca się inwestować w sieci.
Podczas kolejnych wystąpień została omówiona kwestia programów lojalnościowych. Przedstawicielki kancelarii Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Kancelaria Prawna sp.j., dokładnie przedstawiły, pod kątem prawnym, możliwości jakie są dostępne.
Drugiego dnia najlepiej ocenioną prezentacją, był wykład prof. zw. dr hab. Henryka Mruka. Profesor zachwycił wszystkich uczestników swą wiedzą i doświadczeniem, a także formą przekazu.
Bardzo Państwu dziękujemy za uczestnictwo w szóstej edycji spotkania „Trade marketing farmaceutyczny” i zapraszamy za rok.