Po raz kolejny, jak co roku, przyjemnością spotkaliśmy się z Państwem na konferencji „NOWOCZESNY TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY”, która odbyła się w dniach 23-24 września 2015 w Warszawie.
Wydarzenie spotkało się z pozytywną oceną ze strony uczestników, wśród których gościliśmy głównie Trade Marketing Managerów oraz Managerów Sprzedaży.
Pierwszego dnia podjęliśmy tematy związane z analizą rynku, współpracą firm farmaceutycznych z sieciami aptek i innymi podmiotami, a także inspiracjami dla rynku farmaceutycznego i aspektami prawnymi działań trade marketingowych.
Podczas drugiego dnia eksperci omówili rolę umiejętnego wykorzystania dostępnych danych do opracowania efektywnej strategii promocyjnej i trade marketingowej, przy jednoczesnym uwzględnieniu najnowszych trendów.
Konferencja zakończyła się miłą niespodzianką. Przedstawicielki firmy HealthWay zakończyły swoje wystąpienie lampką szampana dla wszystkich uczestników.
Mamy nadzieję, że przekazana podczas prelekcji wiedza, a także dyskusje oraz rozmowy kuluarowe zainspirują uczestników niniejszego wydarzenia do skutecznego podjęcia wyzwań, jakie stawia przed nimi obecnie trade marketing farmaceutyczny.