FMCG MAINTENANCE TOUR
8 kwietnia 2025 - 10 kwietnia 2025 (3 dni)
Warszawa
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

FMCG MAINTENANCE TOUR

Ewelina Szulc
Ewelina Szulc
Project Manager

Szanowni Państwo,

Z radością zapraszam Państwa do udziału w wyjątkowym wydarzeniu MAINTENANCE TOUR FMCG, które odbędzie się w dniach 8-10 kwietnia 2025 roku w Warszawie.

Będzie to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie utrzymania ruchu oraz do wymiany doświadczeń.

Masterclass kierujemy przede wszystkim do szefów i managerów UR z branży FMCG.

Maintenance Tour FMCG to unikalne masterclass, w trakcie którego odwiedzimy 2 nowoczesne zakłady produkcyjne: PepsiCo i Orifarm.

Ich zwiedzanie będzie połączone z praktycznymi sesjami merytorycznymi, podczas których będziemy omawiać tematy związane z:

  • optymalizacją procesów produkcyjnych i energetycznych
  • automatyzacją i cyfryzacją w utrzymaniu ruchu
  • efektywnym zarządzaniem kosztami i inwestycjami

Nasze masterclass to:

  • bezpośredni kontakt z liderami branży, którzy przedstawią praktyczne rozwiązania i innowacje,
  • możliwość wymiany doświadczeń z menedżerami i inżynierami, którzy na co dzień zajmują się optymalizacją procesów w dużych organizacjach
  • możliwość dyskusji na temat rozwoju technologii i wpływu Przemysłu 4.0 na przemiany w utrzymaniu ruchu
  • zwiedzając zakłady PepsiCo oraz Orifarm, zobaczą Państwo systemy i technologie wdrożone w czołowych firmach branży, które przyczyniają się do zwiększenia efektywności funkcjonowania i oszczędności
  • wartością dodaną Maintenance Tour FMCG 2025 jest możliwość bezpośredniej dyskusji na temat wyzwań i problemów, przed którymi stają Państwa firmy. Nasi prelegenci i eksperci pomogą znaleźć praktyczne rozwiązania, które można wdrożyć w codziennej działalności, by poprawić wydajność, efektywność i redukcję kosztów.

Zachęcam Państwa do zapoznania się ze szczegółowym programem wydarzenia, który znajdą Państwo w dalszej części tej broszury. W przypadku pytań merytorycznych lub organizacyjnych, proszę o kontakt z nami pod adresem eszulc@movida.com.pl.

Udział w naszym wydarzeniu to nie tylko okazja do pogłębienia wiedzy, ale także możliwość spotkania z liderami rynku i ekspertami, którzy podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania utrzymaniem ruchu w nowoczesnych zakładach produkcyjnych.

inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
nowoczesne rozwiązania
nowoczesne rozwiązania
efektywny networking
efektywny networking
praktyczna wiedza
praktyczna wiedza

Co w programie?

Porozmawiamy o:

  • SYSTEMIE ZARZĄDZANIA MAINTENANCE PO WDROŻENIU SAP4HANA
  • AUTOMATYZACJI i CYFRYZACJI w utrzymaniu ruchu
  • POSTĘPIE TECHNOLOGII a wyzwaniach jakie stoją przed Zespołami Technicznymi w fabrykach
  • STRATEGII M&R W FABRYCE – co wybrać: TBM vs. CBM a może PDM?
  • DIGITALIZACJI SYSTEMÓW WSPIERAJĄCYCH na przykładach IOT w M&R
  • efektywnym ZARZĄDZANIU KOSZTAMI
  • OPTYMALIZACJI pracy UR
  • EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ zakładu
  • KIERUNKACH ZMIAN UR w dobie Przemysłu 4.0
  • ZAAWANSOWANYCH procesach technologicznych
  • planowaniu i wdrażaniu inwestycji – CZAS, ORGANIZACJA, NAKŁADY, EFEKT
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie
  • Dyrektorów, Kierowników i Koordynatorów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów, Kierowników Technicznych
  • Dyrektorów, Kierowników ds. Inwestycji
  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Kierowników Działu Rozwoju
  • Koordynatorów Procesu
  • Managerów Inżynieringu
  • Inżynierów Procesu
  • przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania

Prelegenci

Hubert Bury
Hubert Bury
Szef Zespołu Utrzymania Ruchu
Orifarm Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Marcin Dobrzyński
Marcin Dobrzyński
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
Grupa Żywiec Sp. z o.o.
Paweł Łucki
Paweł Łucki
Director of Manufacturing
Refresco Sp. z o.o.
Sebastian Porębski
Sebastian Porębski
Kierownik Doskonalenia Systemów Utrzymania Ruchu
Klaster Fabryk Mondelez Polska Production Sp. z o.o.
Maciej Sochaczewski
Maciej Sochaczewski
Główny Automatyk
Bunge Polska Sp. z o.o.
Łukasz Sybilski
Łukasz Sybilski
Inżynier Automatyk
PepsiCo Bottlers Poland Sp. z o.o.
Piotr Wójcik
Piotr Wójcik
Optimization Project Specialist
Orifarm Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
46 zakładów w Europie, 5 zakładów w Polsce
Ikonka
250 000 osób na świecie, 400 w Polsce, 250 w Michrowie
Ikonka
Top Employer; Eco Inwestor w przemyśle spożywczym; równa firma magazyn Forbes Women
Ikonka
SYSTEMY ZARZĄDZANIA: ISO 14001; ISO 45001; GEHSMS; FSSC 22000; HACCP
Ikonka
6 nowoczesnych linii produkcyjnych

PepsiCo posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce (2 napojowe i 3 przekąskowe) oraz 46 zakładów w Europie.

PepsiCo w Michrowie to jedna z największych w Europie fabryk napojowych. Posiada 6 nowoczesnych linii produkcyjnych, zajmuje się produkcją napojów bezalkoholowych (gazowane np. Pepsi Mirinda 7UP, niegazowane np. Lipton Ice Tea, woda oraz soki)  w wielu różnych technologiach (PET, CAN, Glass, również w technologiach aseptycznych)

 

Zakład od kilku lat przewodzi w rankingach wydajności i jest jednym z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Europie. Na przestrzeni ostatnich lat zakład automatyzuje procesy produkcyjne, jak również dba o poszanowanie zasobów naturalnych. 

Zatrudnia na świecie ponad 250 000 osób, w Polsce prawie 4 000 a w zakładzie w Michrowie procuje około 250 osób.

Zajmuje powierzchnię 32 000m2.

Może pochwalić się następującymi nagrodami w Polsce: Top employer, Eco Inwestor w przemyśle spożywczym, oraz certyfikat Równa firma od magazynu Forbes Women.

W obszarze maintenance i projektów współpracuje z wieloma partnerami, a najwięksi  spośród nich to Krones, KHS, Sidel, Ocme, Acmi, Atlas Copco, Veolia, Procomac

Zakład istnieje w Polsce od 30 lat. W tym czasie wprowadzono wiele innowacyjnych rozwiązań do których zaliczamy m.in. zrobotyzowaną linię do produkcji zmiksowanych produktów (Jumbo). Bardzo wydajną i elastyczną linię CAN (puszki) produkującą wiele wariantów produktów w różnych technologiach. Unikalną linię Glass do produkcji napojów w butelkach zwrotnych oraz bezzwrotnych, z automatycznym systemem sortowania butelek.

Zakład otrzymał wiele nagród PepsiCo na szczeblu europejskim (np. „Outstanding leadership 2009, Environmental Site of the year 2011, Best beverage plant 2013, Best Europe Innovation 2016, Recon World Class 2021,2024)

W pełni zautomatyzowane linie i procesy produkcyjne są najlepszą wizytówką zakładu.

W PepsiCo działamy z myślą o minimalizowaniu naszego wpływu na środowisko naturalne. W wyniku modernizacji naszych zakładów produkcyjnych znacznie zredukowaliśmy zużycie energii i wody oraz niemal do zera zmniejszyliśmy ilość odpadów produkcyjnych.

Wszystkie polskie zakłady produkcyjne oraz biuro główne w całości zasilane są zieloną energią, pochodzącą z wiatru – umowy PPA. Od tego roku rozpoczęliśmy proces inwestycji we własne źródła zielonej energii. Tylko w tym roku uruchomiliśmy 4 farmy solarne o mocy 6MWp, w  tym także w zakładzie napojowym w Michrowie – moc 1MWp.

Z kolei optymalizacje wdrożone przez nas optymalizacje w łańcuchu dostaw pozwoliły w sposób istotny zmniejszyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Od 2020 roku butelki wytwarzane w procesie produkcji herbaty mrożonej Lipton Ice Tea, Pepsi oraz Mirindy są w całości wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego z recyklingu. W 2024 ponad 90% wolumenu PepsiCo w Polsce było w opakowaniach wytworzonych z 100% z rPET.

PepsiCo było także jedną z pierwszych firm, które włączyły się w pomoc dla powodzian z woj. dolnośląskiego. Wspólnie z Fundacją PepsiCo przekazaliśmy 50 000 USD na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża. Przekazaliśmy ponad 30 TIRów darów w postaci napojów i przekąsek do najbardziej dotkniętych powodzią gmin.

Poprzez wytwarzanie produktów, tworzenie miejsc pracy oraz wspieranie rolników i lokalnych społeczności, PepsiCo pragnie dalej rozwijać się w Polsce, zapewniając wkład w zrównoważony rozwój polskiej gospodarki oraz dobrobyt polskich konsumentów i naszych pracowników.

SYSTEMY ZARZĄDZANIA

Zakład w Michrowie wdrożył międzynarodowe uznane systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz żywności:

  • Zarządzanie środowiskiem (ISO 14001) (ISO 45001)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (GEHSMS)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności (FSSC 22000)
  • wdrożony system HACCP

Wielkość zakładu, zastosowane technologie oraz zapewnienie maksymalnej dostępności linii produkcyjnych wymuszają na Służbach Utrzymania Ruchu potrzebę ciągłego doskonalenia i planowej realizacji prowadzonych remontów i napraw. Jest to możliwe dzięki rozwiniętemu systemowi prewencji i predykcji, który zawiera: codzienne inspekcje, przeglądy okresowe oraz zaawansowaną diagnostykę stanu maszyn i urządzeń.

WSKAŹNIKI MONITOROWANIA JAKOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA SUR

  • czas nieplanowanych przestojów technicznych DT
  • czas planowanych przestojów technicznych UDT
  • realizacja przypisach zadań %
  • średni czas awarii MTTR
  • średni czas między awariami MTBF
  • wskaźnik OEE
  • wskaźniki kosztowe określone w stosunku do wartości odtworzeniowej zakładu CARV

PEPSICO MAINTENANCE SESION poprowadzą przedstawiciele działu UR.

Ikonka
Branża farmaceutyczna
Ikonka
Nowoczesna wytwórnia zatrudniającą ponad 2300 pracowników.
Ikonka
najnowsze rozwiązania techniczne; automatyczne wózki samojezdne
Ikonka
system zarządzania energią; norma PN-EN ISO 50001
Ikonka
3 nowoczesne linie produkcyjne; 3-kondygnacyjny budynek produkcyjny

Zakład w Łyszkowicach swoją długoletnią działalnością produkcyjną umacnia pozycję Orifarm zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jest to nowoczesna wytwórnia farmaceutyczna, gdzie stosowane są bardzo wysokie standardy wytwarzania leków. Zakład w ostatniej dekadzie przechodził rozbudowy.

W 2014 roku dotychczasowy kompleks powiększył się o 3-kondygnacyjny budynek produkcyjny oraz w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania o imponującej wysokości 32 m. W 2019 roku rozbudowana została część produkcyjna budynku Form Płynnych, zakupione zostały 3 nowe linie produkcyjne, a cały obszar został zmodernizowany i dostosowany do najnowszych wymogów dotyczących serializacji produktów leczniczych.

W Zakładzie stosowane są najnowsze rozwiązania techniczne, które zwiększają efektywność pracy, czego przykładem są automatyczne wózki samojezdne.

Norma PN-EN ISO 50001 stawia wyzwania ukierunkowane na racjonalne wykorzystywanie energii – spełnianie wymagań prawnych jak i podejmowanie działań mających na celu utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku oraz ciągłe poszukiwanie nowych Klientów, wymagają od nas nie tylko utrzymywania, ale i nieustannego rozwijania Systemu Zarządzania Energią w prowadzonej przez nas działalności.

Naszą dewizą jest harmonijny rozwój oparty na modelu zrównoważonego rozwoju prowadzonego z myślą o przyszłych pokoleniach, adekwatnie do naszego wpływu na efektywne wykorzystywanie energii co jest zgodne z kierunkiem rozwoju strategicznego naszej spółki. Ustanowione cele energetyczne i planowanie ich osiągnięcia pozwalają̨ nam stale kontrolować poziom realizacji niniejszej polityki.

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładów w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu

4450 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
26 marca 2025
4850 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
27 marca 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Alicja Mrozowicz
Alicja Mrozowicz
Senior Key Account Manager
amrozowicz@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni),
Legnica

MAINTENANCE TOUR

#produkcja #utrzymanie-ruchu
21 marca 2023 - 23 marca 2023 (3 dni),
Warszawa

MAINTENANCE TOUR

#produkcja #utrzymanie-ruchu

Wydarzenia podobne

4 marca 2025 - 6 marca 2025 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#produkcja #utrzymanie-ruchu #zarzadzanie
11 lutego 2025 - 13 lutego 2025 (3 dni),
Łódź

EFEKTYWNE PLANOWANIE PRODUKCJI

#produkcja
11 lutego 2025 - 13 lutego 2025 (3 dni),
Warszawa

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE INSTALACJAMI PRZEMYSŁOWYMI I LINIAMI PRODUKCYJNYMI

#produkcja #utrzymanie-ruchu
10 grudnia 2024 - 12 grudnia 2024 (3 dni),
Warszawa

OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI

#utrzymanie-ruchu #zakupy