WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam do udziału w masterclass „WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0 – automatyzacja i robotyka magazynowa”, które odbędzie się w dniach 25-26-27 lutego 2025 r.
Myśl przewodnia wydarzenia to zaawansowane technologie w służbie efektywnej logistyki: rozwiązania systemowe i techniczne oraz efektywne zarządzanie danymi.
W dzisiejszych czasach automatyzacja, cyfryzacja i analiza danych odgrywają kluczową rolę w optymalizacji procesów logistycznych oraz wspieraniu rozwoju przedsiębiorstw.
Automatyzacja i robotyzacja procesów jest najbardziej pożądanym kierunkiem rozwoju współczesnej logistyki i odpowiedzią na jej największe wyzwania. Aby magazyn mógł jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące potrzeby produkcyjne i logistyczne firmy, ważna jest nie tylko zaawansowana technologia, ale także ciągłe usprawnianie procesów i praca nad poprawą wydajności oraz wdrażaniem nowych funkcjonalności. Takie parametry pracy pozwalają na sprawne zarządzanie dużymi wolumenami produktów, co jest kluczowe dla efektywnego funkcjonowania.
W tym procesie transformacji istotna jest analiza szans i zagrożeń, dobranie technologii do potrzeb, wdrożenie jej krok po kroku oraz rola analizy danych w planowaniu automatyzacji procesów i ocenie jej efektywności.
Na konkretnych wdrożonych przykładach omówimy te aspekty.
Uczestnicy w ramach wizyty technicznej będą mieli okazję zobaczyć, jak w praktyce działa nowoczesny automatyczny magazyn wysokiego składowania Colian w Opatówku. Magazyn wyposażono w zaawansowaną infrastrukturę technologiczną oraz wiele systemów (takich jak: MFC, WMS, PLC, DMS, TMS), zintegrowanych z systemem SAP klasy ERP.
Zachęcam Państwa do wzięcia udziału w tym inspirującym wydarzeniu. W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.
Sprawdzona formuła masterclass – meritum połączone ze zwiedzaniem obiektu referencyjnego, dyskusją oraz skuteczną wymianą doświadczeń i networkingiem – to gwarancja wysokiej efektywności spotkania, co potwierdzają liczne opinie uczestników jego poprzednich edycji.
Co w programie?
- ZAAWANSOWANE ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE I TECHNOLOGICZNE w zakresie AUTOMATYZACJI ORAZ OPTYMALIZACJI procesów magazynowych
- ROLA ANALIZY DANYCH w planowaniu automatyzacji procesów i OCENIE JEJ EFEKTYWNOŚCI
- wizja TRANSFORMACJI INTRALOGISTYKI w ramach INDUSTRY 4.0
- WYZWANIA, SZANSE, KORZYŚCI I ZAGROŻENIA robotyki i automatyki obszarów magazynowych
- NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA magazynowe w praktyce
- zaawansowane TECHNOLOGIE w służbie EFEKTYWNEJ LOGISTYKI
- AUTOMATYZACJA PROCESÓW I POPRAWA EFEKTYWNOŚCI LOGISTYKI w oparciu o automatyzację, cyfryzację oraz ANALIZA DANYCH jako ELEMENTY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA
- INNOWACJE
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Spotkanie dedykowane jest:
- Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
- Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
- Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
- Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
- Dyrektorom Operacyjnym
- Dyrektorom ds. Inwestycji
- Kierownikom Zespołów Magazynów
- Automatykom/ Głównym Automatykom
- Kierownikom Działów Projektowych
- osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
W skład Grupy Colian wchodzą spółki Colian, Colian Logistic, Colian Developer oraz Colian UK. Spółka Colian posiada zakłady produkcyjne zlokalizowane w Opatówku (centrala), Kaliszu, Bydgoszczy, Lublinie i Wykrotach.
W wyniku połączenia irlandzkiej spółki Lily O’Brien’s oraz brytyjskiej Elizabth Shaw, powstała spółka Colian UK – w ramach jej działalności funkcjonuje zakład w Newbridge (Irlandia). Colian Developer zajmuje się budową jakościowych do życia osiedli mieszkaniowych.
Colian Logistic od 2009 roku jest jednym z czołowych dostawców usług na rynku TSL. Stale rozbudowująca się sieć lokalizacji pozwala na sprawne i efektywne obsługiwanie procesów logistycznych. Obecnie nasze lokalizacje znajdują się w: Gdańsku, Bydgoszczy, Robakowie, Kostrzynie Wielkopolskim, Strykowie, Pruszkowie, Lublinie, Kaliszu, Wrocławiu, Częstochowie, Katowicach i Wodzisławiu Śląskim.
BRANŻA
Colian oraz będąca w Grupie spółka Colian UK działa w branży FMCG, dostarczając na rynek wysokiej jakości słodycze, napoje, przyprawy, bakali i lody.
Colian Logistic to kompleksowy operator usług logistycznych, który działa w wielu branżach m.in. spożywczej, opakowaniowej, artykułów przemysłowych, meblowej, odpadowej. Spółka ta zajmuje się również przewozem towarów ADR. Colian Developer działa w branży budowlanej.
ZATRUDNIENIE
Grupa Colian zatrudnia blisko 2500 pracowników.
Spółka Colian Logistic posiada zespół 250 specjalistów z czego 28 osób pracuje w obszarze magazynowym.
POWIERZCHNIA
Obiekt posiada aż 27 tys. miejsc paletowych, silos 140 m / 40 m, o powierzchni 5600 m2 oraz 16 doków załadunkowych. Magazyn daje możliwość ładowania od 5 do 10 aut na godzinę.
CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA
ISO, HACCP, Lean, 5S, BRC, IFS, systemy zarządzania IT m.in.: SAP, WMS, DMS, TMS.
NAGRODY
Colian Logistic
- Supply Chain Designer – nagroda główna za projekt magazynu automatycznego z nadziemnym łącznikiem do produkcji
- Diamenty Forbesa
- Operator Logistyczny Roku
- Best Managed Companies
- Gepard Biznesu
- Brylant Polskiej Gospodarki
- Gazele Biznesu
Colian
- European Candy Kettle Aword – Jan Kolański, Prezes Colian pierwszym Polakiem z tytułem
- Marki Colian otrzymują wyróżnienia w prestiżowych konkursach branżowych:
- Złoty Paragon
- Złote Innowacje
- Golden Arrow
- Effie
- Złoty Mecenas Kultury miasta Kalisza
- „Za serce dla sportu” mecenas sportowy miasta Kalisza
WDROŻONE NARZĘDZIA
Magazyn wyposażono w zaawansowaną infrastrukturę technologiczną, a w tym 4 układnice, 20 wózków RGV oraz 8 podwójnych regałów do składowania palet, 2 windy podwójne, automatyczną strefę załadunku oraz łącznik nadziemny o długości 160 m łączący zakład produkcyjny z magazynem. Magazyn zawiera wiele systemów takich jak: MFC, WMS, PLC, DMS, TMS i wszystkie zintegrowane są z systemem SAP klasy ERP.
Działania ekologiczne i społeczne
Własna farma fotowoltaiczna, pompy ciepła.
Działania społeczne w Grupie Colian realizowane są w ramach akcji Colian Pomaga. W ostatnim czasie zrealizowano takie akcje pomocowe jak:
- pomoc dla osób dotkniętych powodzią – przekazanie 24 tirów wody w rejony dotknięte klęską. Colian Logistic realizował dostawy do 24 miast w Polsce
- pomoc Ukrainie – dostawy produktów, zorganizowanie domu tymczasowego w Opatówku
- pomoc w Covidzie – dostawy produktów do szpitali jednoimiennych
- pomoc domom dziecka, schroniskom, klubom sportowym, placówkom edukacyjnym.
- i inne
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd w obie strony do zwiedzanego zakładu
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.