Szanowni Państwo,
Za nami kolejna edycja FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym, która odbyła się w Warszawie 12-13-14 grudnia 2017 roku.
Podczas spotkania dogłębnej analizie i dyskusjom panelowym na koniec każdego dnia prelekcji, poddane zostały tematy związane z aktualnymi trendami w obszarach dokumentacji, audytów, działań operacyjnych oraz outsorcingu w obszarze Facility Management. Mamy nadzieję, że tematy omówione przez naszych prelegentów, którymi byli praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży, pozwoliły pozyskać dodatkową wiedzę, przyczyniły się do inspiracji we wdrożeniu u siebie wybranych rozwiązań.
Cieszymy się, że wielu Uczestników spotkania podkreśliło w ankietach wysoki poziom merytoryczny prezentowanych case’ów. Doceniona została profesjonalna opieka podczas konferencji, duża dbałość o szczegóły oraz przyjazna atmosfera. Uzupełnieniem konferencji były wspólne kolacje z grami integracyjnymi, które jak zauważyli Uczestnicy, pozwoliły na nawiązanie relacji biznesowych.
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom i Prelegentom za aktywny, pełen dyskusji udział i wspólnie stworzoną, miłą atmosferę.
Dziękujemy również Patronom Medialnym i Partnerowi Stolika Tematycznego wydarzenia za współpracę, jak również za udostępnienie czasopism branżowych i materiałów Uczestnikom forum.
Dziękujemy za wszystkie opinie na temat spotkania FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym. Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma z nich.