INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR
11 marca 2025 - 13 marca 2025 (3 dni)
Gdańsk
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Przedstawiam program XI edycji konferencji Intralogistyka 4.0 – automatyzacja, optymalizacja, wyzwania – w nowej formule „Intralogistyka Tour”. Odbędzie się ona w dniach 11-12-13 marca 2025 roku w Gdańsku.

Spotkanie będzie poświęcone najlepszym praktykom w zarządzaniu logistyką wewnętrzną, optymalizacji procesów, podnoszeniu ich efektywności – zgodnie z wizją transformacji intralogistyki do standardu INDUSTRY 4.0 i praktycznego wykorzystania nowoczesnych technologii.

Oprócz cyklu wystąpień merytorycznych zwiedzimy dwa zakłady produkcyjne, gdzie zostaną Państwu zaprezentowane najnowocześniejsze systemy i rozwiązania wdrożone dla logistyki wewnętrznej i magazynu:

Flextronics International Poland w Tczewie

Rockfin S.A.

Wdrożenie nowoczesnych technologii niesie za sobą szanse, ale również zagrożenia. Automatyzacja przedsiębiorstwa jest zmianą, do której należy się odpowiednio przygotować. Podstawowym elementem, o jaki powinna zadbać każda organizacja przed wdrożeniem rozwiązań technologicznych, jest uporządkowanie procesów.

Jak skutecznie przeprowadzić kompleksową optymalizację procesów logistyki wewnętrznej?

Nasi Eksperci podzielą się doświadczeniem i drogą, którą pokonali podczas wdrażania nowych rozwiązań i koncepcji przepływów materiałowych. Omówią, jak wyglądały poszczególne etapy wdrożenia procesu oraz z jakimi wyzwaniami w obszarze logistyki wewnętrznej spotykają się na co dzień firmy.

Celem automatyzacji jest zwiększenie wydajności, redukcja kosztów, poprawa jakości i precyzji procesów. Automatyzacja procesów pozwala na szybsze, bardziej efektywne i zintegrowane operacje, eliminując błędy ludzkie i zwiększając elastyczność produkcji.

Znajdźmy razem odpowiedź na pytanie, jak wdrażać Logistykę 4.0 oraz jak aktualny stan wiedzy i możliwości organizacyjnych oraz technicznych może przekładać się na korzyści w działaniu Państwa firm i zarządzanych procesów.

Mądra automatyzacja ma ogromny potencjał.  Zapraszam Państwa w kolejną podróż do intralogistyki przyszłości!

 

Istotnym elementem spotkania będzie, jak zawsze, wymiana doświadczeń i inspiracji, dyskusje oraz dwa wieczory integracyjne powiązane z networkingiem.

W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.

nowoczesne rozwiązania
nowoczesne rozwiązania
na żywo
na żywo
inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
efektywny networking
efektywny networking

Co w programie?

Porozmawiamy o:

  • OPTYMALIZACJI PROCESÓW logistycznych i magazynowych
  • AUTONOMICZNYCH systemach transportu wewnętrznego i NOWOCZESNYCH SYSTEMACH SKŁADOWANIA
  • KULTURZE LEAN jako wsparciu we wdrożeniu AUTONOMICZNEGO TRANSPORTU
  • INNOWACYJNYCH ROZWIĄZANIACH infrastrukturalnych, transportowych i systemowych
  • WYZWANIACH w zaopatrzeniu linii produkcyjnej
  • etapach wdrożenia AUTOMATYZACJI i ROBOTYZACJI procesów intralogistyki
  • ROLI PODEJŚCIA PROJEKTOWEGO w zarządzaniu ZMIANĄ
  • USPRAWNIANIU procesów magazynowych poprzez AUTOMATYZACJĘ – PRZYKŁADY WDROŻEŃ
  • WYZWANIACH w obszarze logistyki wewnętrznej W PRODUKCJI NIESERYJNEJ

Atuty spotkania:

  • merytoryka na 1. miejscu
  • praktyczny wymiar dogłębnie omówionych tematów
  • przykłady efektywnych wdrożeń
  • zaimplementowane rozwiązania na żywo
  • networking
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

NA MASTERCLASS ZAPRASZAMY:

  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki Wewnętrznej
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Magazynowania
  • Kierowników Zespołu Gospodarki Materiałowej i Magazynowej
  • Dyrektorów oraz Kierowników Ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów oraz Kierowników Produkcji i Magazynów
  • Kierowników i Koordynatorów Działu Przygotowania Produkcji

Prelegenci

Janusz Blinkiewicz
Janusz Blinkiewicz
Kierownik Sterowania Przepływem Materiału Poznań
Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Marcin Kanarek
Marcin Kanarek
Senior Warehouse Manager
Flextronics International Poland Sp. z o.o.
Kamil Kobierski
Kamil Kobierski
Warehouse Supervisor
BorgWarner Turbos & Thermal Technologies, BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Lidia Kulesza
Lidia Kulesza
Kierownik Magazynu
Rockfin S.A.
Robert Szelugowski
Robert Szelugowski
Dyrektor Procesów Magazynowych
Grupa Maspex
Dariusz Weber
Dariusz Weber
Dyrektor Zarządzający
PRIMEBERG Engineering Sp. z o.o.
Michał Wenelski
Michał Wenelski
Ekspert zarządzania operacyjnego, Lean Six Sigma Black Belt
PRIMEBERG Engineering Sp. z o.o.

Wiedza ze źródeł

Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
137 lokalizacji w 30 krajach
Ikonka
technika połączeń elektrycznych, elektrotechnicznych oraz automatyka przemysłowa
Ikonka
5 hal o pow.100 000 m2
Ikonka
m.im. Daikin 2023, Ambasador Polskiej Gospodarki, Champion Biznesu 2023
Ikonka
najnowocześniejszy magazyn pudełkowy ASRS, autonomiczne wózki widłowe i pociągi logistyczne, nowoczesne systemy składowania w regałach windowych

Flex to światowej klasy partner produkcyjny, pomagający klientom z różnych branż w opracowaniu i budowaniu produktów, które zmieniają świat.

Jako międzynarodowa firma zatrudnia około 170 000 pracowników w 137 lokalizacjach w 30 krajach.

Oddział w Tczewie od 2000 roku oferuje swoim klientom innowacyjne i elastyczne usługi oraz specjalistyczną wiedzę obejmującą różne dziedziny, począwszy od projektowania i opracowania procesów produkcyjnych, skończywszy na magazynowaniu i logistyce.

Firma oferuje szeroki zakres usług od zaprojektowania produktu, produkcję, aż po kompleksowe usługi dystrybucyjne i logistyczne.

POWIERZCHNIA

Znajdujący się w województwie pomorskim park przemysłowy stanowi 5 hal o łącznej powierzchni 100 000 m2.

PRODUKTY

W trzech z nich prowadzony jest m.in. montaż płytek elektronicznych, wybranych modułów oraz całych urządzeń elektronicznych, a także obróbka plastyczna blach i montaż złożonych produktów, takich jak szafy bazowe do telefonii komórkowej, ładowarki do samochodów elektrycznych czy maszyny samoobsługowe. Czwarty i piąty obiekt pełnią funkcję nowoczesnego centrum logistycznego.

Realizując zlecenia dla czołowych przedstawicieli z różnych branż, Flex codziennie udowadnia, że oferowane przez firmę rozwiązania, zaplecze techniczne i specjalistyczna wiedza stanowią gwarancję najwyższej jakości.

NAGRODY

  • Daikin 2023
  • Ambasador Polskiej Gospodarki
  • Champion Biznesu 2023
  • Sprawiedliwy wobec Kobiet
  • Nagroda AME 2022
  • Nagroda Dobroczyńcy Roku
  • Fabryka Przyszłości 2022
  • Nagroda Astor
Ikonka
4 zakłady w Polsce
Ikonka
ISO9001:2015; ISO14001:2015; ISO45001:2018; PN-EN ISO 3834-2; PN-EN ISO/IEC 17025:2018; PED mod. A2; U-STAMP acc. ASME; AD2000 MERKBLATT; EN1090
Ikonka
nowoczesne hale produkcyjne wyposażone są w suwnice o udźwigu do 140 ton
Ikonka
5S + safety, system kanban, stanowiska Waterspider, zarządzanie wizualne, metoda just-in-time, informatyczne systemy wspierające klasy ERP
Ikonka
produkty wspierające dekarbonizację i promujące wykorzystanie wodoru jako paliwa przyszłości, m.in. Rockfin HyVentive - zrównoważony produkt i skuteczne rozwiązanie poprawiające wykorzystanie energii odnawialnej

Rockfin jest wiodącą na świecie firmą inżynieryjną specjalizującą się w projektowaniu, produkcji, testowaniu i serwisowaniu systemów olejowych, paliwowych do turbin gazowych, turbin parowych, generatorów, kompresorów oraz wysokociśnieniowych napędów i systemów sterowania.

Urządzenia firmy wykorzystywane są m.in. w elektrowniach nuklearnych gazowych, węglowych, wodnych, platformach wiertniczych i statkach FPSO, źródłach energii odnawialnych, spalarniach śmieci, przemyśle petrochemicznym, papierniczym oraz cementowym.

Od ponad 30 lat realizuje projekty dla globalnych firm m.in. Ansaldo, Atlas Copco, Burckhardt Compression AG, Baker Huges, FLSmidth, General Electric, Kawasaki, MAN Energy Solutions, Mitsubishi Heavy Industries, Siemens, Siemens Energy, Toshiba.

POWIERZCHNIA

Główny zakład produkcyjny zlokalizowany jest w Małkowie niedaleko Gdańska. Nowoczesne hale produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 12 000 m² wyposażone są w suwnice o udźwigu do 140 ton.

Usytuowanie siedziby blisko dwóch międzynarodowych portów morskich Gdańsk i Gdynia umożliwia również dogodny transport morski oraz wykorzystanie dodatkowej powierzchni montażowej w porcie.
Spółka posiada także zakłady produkcyjne w Gorlicach, Bydgoszczy oraz nowo otwarty zakład w Nowinie k. Elbląga.

STANDARDY – CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA

  • ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA – ISO9001:2015; ISO14001:2015; ISO45001:2018)
  • PN-EN ISO 3834-2 – JAKOŚĆ PROCESU SPAWALNICZEGO
  • PN-EN ISO/IEC 17025:2018 CERTYFIKAT AKREDYTACJI LABORATORIUM BADAWCZEGO
  • PED mod. A2 DLA RUROCIĄGÓW I ZBIORNIKÓW CIŚNIENIOWYCH
  • U-STAMP acc. ASME DLA ZBIORNIKÓW CIŚNIENIOWYCH
  • AD2000 MERKBLATT – POŁĄCZENIA SPAWANE
  • EN1090

NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE LOGISTYKĘ WEWNĘTRZNĄ FIRMY

W celu efektywnego zaplanowania ścieżek transportowych, sposobu zorganizowania magazynu oraz ustandaryzowania metod płynnego dostarczania komponentów potrzebnych do procesów produkcyjnych firma Rockfin wdrożyła szereg rozwiązań oraz narzędzi z zakresu lean management, m.in.:

  • 5S + safety
  • system kanban
  • stanowiska Waterspider
  • zarządzanie wizualne
  • metoda just-in-time
  • informatyczne systemy wspierające klasy ERP, tablice kanbanowe, komunikatory oraz inne rozwiązania stworzone dla Rockfin na potrzeby obsługi procesów produkcyjno- magazynowych

 Najbliższe WYZWANIA to:

  • ciągła praca nad najefektywniejszym procesowo layoutem hal produkcyjnych oraz magazynu
  • usprawnienia przepływu materiałów
  • integracja rozwiązań systemowych dla wszystkich lokalizacji operacyjnych
  • system RFID i stan ciągłej inwentaryzacji.

OFERTA:

ENERGETYKA SCENTRALIZOWANA – Rockfin jest dostawcą układów pomocniczych do turbozespołów dla sektora energetycznego. Nasze produkty wspomagają pracę turbin parowych i gazowych, generatorów prądotwórczych wykorzystywanych w elektrowniach konwencjonalnych oraz jądrowych. Firma Rockfin na przestrzeni ostatnich lat dostarczyła setki układów pomocniczych do elektrowni na całym świecie, wliczając w to największe inwestycje takie jak projekt Flamanville, czy Bouchain.

ENERGETYKA ZDECENTRALIZOWANA – W ramach obszaru energetyki rozproszonej firma oferuje rozwiązania dla czystych źródeł energii, niskoemisyjnych i alternatywnych paliw oraz małych elektrowni gazowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w dostawach urządzeń dla hydroelektrowni, spalarni śmieci oraz w budowie układów dla przemysłowych pomp ciepła.

Oferta obejmuje układy pomocnicze, jak i kompletną integrację zespołów prądotwórczych wykorzystujących ogniwa paliwowe, silniki i małe turbiny gazowe. Firma nieustannie rozwija portfolio produktów z obszaru technologii wodorowych, biogazowych i LNG, dostarczając m.in. układy procesowe dla stacji skraplania biogazu, jak i instalacji przemysłowego oczyszczania wodoru.

KOMPRESORY – Od ponad 30 lat realizuje wymagające projekty dla branży naftowo-gazowej w aplikacjach lądowych i morskich. Produkty Rockfin spełniają nie tylko normy branżowe ASME i API, ale również standardy narzucone przez klientów, jak i kontraktorów światowych branż paliwowych takich jak Shell, Total, BP, Chevron i inni.

Główne produkty sektora Oil&Gas to układy smarowania olejowego, panele uszczelniające oraz projekty układów kompresorowych tzw. packaging.

PRZEMYSŁ – Rockfin dostarcza urządzenia i rozwiązania techniczne dla przemysłu chemicznego, elektromaszynowego, celulozowo-papierniczego, cementowego, okrętowego, lotniczego oraz innych. Dostarcza m.in. wysokociśnieniowe układy zasilania i sterowania hydraulicznego, siłowniki i serwomotory, układy chłodzenia i smarowania oraz systemy automatyki wraz z szafami elektrycznymi.

HYDROGEN – Jako producent układów pomocniczych dla sektora energetycznego od 1997 wytwarza układy współpracujące z wodorem. Wodór stosowany jest między innymi jako medium chłodzące do generatorów dużej mocy. Przez lata działalności Spółki konsekwentnie rozwija swoje portfolio, wspierając dekarbonizację i stawiając na rozwój wodoru jako paliwa przyszłości.

PODZESPOŁY ROCKFIN – Stale rozwija portfolio własnych produktów, które wykorzystuje w układach pomocniczych turbozespołów. Należą do nich zbiorniki cieczy, filtry cieczy i gazów, separatory cieczy i gazów, zawory sterujące przepływami oraz rozwiązania zmniejszające hałas i drgania. Prace rozwojowe zostały zrealizowane ze wsparciem środków Unijnych w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Produkty:

– puryfikatory
– separatory mgły olejowej
– filtry
– zawory sterujące przepływem (przełączające)
– zbiorniki atmosferyczne i ciśnieniowe

SERWIS – Usługi świadczone przez Rockfin Service to gwarancja kompleksowego wsparcia naszych klientów. Oprócz typowego serwisu hydrauliki siłowej, wykonuje kompletne instalacje i systemy rurociągów, badania nieniszczące spoin, próby ciśnieniowe, płukanie układów hydraulicznych, w tym również układów smarowania turbin.

Dodatkowo oferuje organizację i prowadzenie całodobowej obsługi urządzeń wraz z serwisem olejowym i smarnym.

Od 1997 roku Rockfin konsekwentnie rozwija własne portfolio produktów wspierających  dekarbonizację i promujące wykorzystanie wodoru jako paliwa przyszłości.

Rockfin HyVentive to kolejny zrównoważony produkt i skuteczne rozwiązanie poprawiające wykorzystanie energii odnawialnej. Inne rodzaje systemów obejmują:

– systemy pomocnicze do wytwarzania wodoru
– stacje tankowania wodoru
– jednostki sterowania przepływem wodoru
– część systemu mieszania wodoru z gazem ziemnym jako paliwem dla gazu.

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładów w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4450 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
20 lutego 2025
4950 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
21 lutego 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Krzysztof Bargieł
Krzysztof Bargieł
Senior Key Account Manager
kbargiel@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

19 marca 2024 - 21 marca 2024 (3 dni),
Poznań

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn
28 marca 2023 - 30 marca 2023 (3 dni),
Wroclaw

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn
10 czerwca 2021 - 11 czerwca 2021 (2 dni),
ON-LINE

e-Intralogistyka 4.0 - INTRALOGISTYKA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

#logistyka #magazyn
17 czerwca 2021 - 18 czerwca 2021 (2 dni),
ON-LINE

e-Intralogistyka 4.0 - INTRALOGISTYKA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#logistyka #magazyn

Wydarzenia podobne

3 grudnia 2024 - 5 grudnia 2024 (3 dni),
Wrocław

BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

#bezpieczenstwo #logistyka #magazyn
5 listopada 2024 - 7 listopada 2024 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn
21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni),
Warszawa

DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH

#logistyka #magazyn
19 marca 2024 - 21 marca 2024 (3 dni),
Poznań

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn