OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
Szanowni Państwo,
Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na autorskie szkolenie typu masterclass „OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI”. Wydarzenie odbędzie się w dniach 10-11-12 grudnia 2024 roku w Warszawie.
Spotkanie skierowane jest do menedżerów, kierowników, inżynierów, koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie magazynami części zamiennych w zakładach przemysłowych. Celem masterclass jest pogłębienie wiedzy na temat efektywnego zarządzania zasobami magazynowymi, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności produkcji. Przedstawimy Państwu skuteczne wdrożenia i narzędzia, które mogą być inspiracją w znalezieniu optymalnych rozwiązań w gospodarce magazynów technicznych.
Tematy kluczowe to zwiększenie efektywności magazynowej, redukcja kosztów, zapewnienie ciągłości produkcji poprzez skuteczne zarządzanie częściami zamiennymi, nowoczesne narzędzia i technologie wspierające zarządzanie magazynem.
Uczestnictwo w wydarzeniu jest doskonałą okazją do spotkania z ekspertami oraz wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z innymi uczestnikami wydarzenia. Pozwala na zbudowanie sieci kontaktów zawodowych, które mogą być pomocne w codziennej pracy oraz przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
Serdecznie zapraszam do udziału. Wierzę, że wiedza i umiejętności zdobyte podczas masterclass przyczynią się do sukcesu Państwa zakładu przemysłowego.
Podczas wizyty technicznej przyjrzymy się systemom wspomagającym organizację magazynu technicznego w nowoczesnym zakładzie Danfoss Poland Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim.
Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem eszulc@movida.com.pl.
Do zobaczenia!
Ewelina Szulc
Co w programie?
- KODOWANIE, GOSPODARKA częściami zamiennymi, PRZECHOWYWANIE, LOKALIZACJA
- WYKORZYSTANIE URZĄDZENIA DO WYMIAROWANIA TOWARÓW DO OPTYMALIZACJI POWIERZCHNI SKŁADOWEJ w magazynie części zamiennych
- CYFRYZACJA w rozliczaniu części zamiennych
- DIGITALIZACJA magazynu części zamiennych do maszyn
- ZARZĄDZANIE PROCESEM ZAMAWIANIA, MAGAZYNOWANIA I ROZLICZANIA części zamiennych z wykorzystaniem oprogramowania CMMS
- Poznanie NOWOCZESNYCH METOD ZARZĄDZANIA ZAPASAMI i minimalizacji stanów magazynowych
bez ryzyka przerw w produkcji - OPTYMALIZACJA procesów magazynowych
- REDUKCJA KOSZTÓW związanych z przechowaniem i zarządzaniem częściami zamiennymi
- PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI dotyczące optymalizacji zamówień i planowania zapasów,
co prowadzi do zmniejszenia zamrożonych środków finansowych w magazynie - ANALIZA PRZYPADKÓW awaryjnych i omówienie ich prewencji poprzez odpowiednie
zarządzanie częściami krytycznymi - WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH NARZĘDZI INFORMATYCZNYCH wspierających
zarządzanie magazynem, takich jak systemy CMMS, SAP - TWORZENIE MAGAZYNU OD PODSTAW
- PREZENTACJA CASE STUDIES z różnych branż, które z powodzeniem wdrożyły
zaawansowane rozwiązania magazynowe
11 grudnia 2024 – techniczne zwiedzanie zakładu:
Danfoss Poland Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Nasze MASTERCLASS kierujemy do:
- Kierowników, koordynatorów, inżynierów działów UR
- Kierowników, koordynatorów, inżynierów działów Technicznych
- Kierowników, koordynatorów, inżynierów działów Produkcji
- Koordynatorów ds. Gospodarki Częściami Zamiennymi
- Koordynatorów Magazynu Części Zamiennych
- Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
- Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno- Projektowych
- Kierowników ds. Serwisu i Narzędziowni
- Kierowników, koordynatorów Systemów Krytycznych
- Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
Wiedzę również poszerzą: Liderzy, Brygadziści, Mechanicy i Specjaliści z wyżej wymienionych
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
Danfoss jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań energooszczędnych, które sprzyjają oszczędzaniu energii i pomagają sprostać wyzwaniu, jakim są zmiany klimatu. Danfoss specjalizuje się w takich dziedzinach, jak chłodnictwo i klimatyzacja, ogrzewnictwo, ciepłownictwo oraz rozwiązania z zakresu energii odnawialnej – a także sterowanie silnikami elektrycznymi. Już od ponad 80 lat rozwija kwalifikacje w zakresie rozwiązań energooszczędnych.
POWIERZCHNIA
hala produkcyjna, magazyn i laboratorium: łączna powierzchnia – ponad 13 000 tys. m2, 45 linii produkcyjnych
PARK TECHNOLOGICZNY
Wysoki poziom automatyzacji
Nowe linie produkcyjne cechuje wysoki poziom automatyzacji z jedno- i dwuramiennymi robotami do montażu małych części. Zapewnia to firmie Danfoss konkurencyjność i powtarzalność produkcji seryjnej, a tym samym gwarantuje wysoką jakość dostarczanych produktów. Na przykład, sama produkcja cewek do sterowania zaworami elektromagnetycznymi różnego typu wynosi ok. 50 tys. sztuk tygodniowo.
PRODUKCJA
Energooszczędne rozwiązania dla chłodnictwa
W nowej fabryce Danfoss produkowana jest szeroka gama rozwiązań dla chłodnictwa komercyjnego i przemysłowego, w tym:
- zawory do przemysłowych instalacji chłodniczych, które zapewniają poprawne i energooszczędne działanie instalacji np. w mleczarniach, zakładach mięsnych, browarach, fabrykach lodów.
- zawory do chłodnictwa komercyjnego, które znajdują zastosowanie w komorach chłodniczych, w instalacjach w sklepach. W tej grupie znajdują się elektroniczne zawory rozprężne, które zapewniają maksymalną efektywność energetyczną instalacji, np. w supermarketach.
- zawory elektromagnetyczne przeznaczone do różnych zastosowań w instalacjach wody bieżącej, m.in. jako elementy systemów przeciwzalaniowych, czy jako zawory ograniczające zbędne straty wody w budynkach.
TECHNOLOGIE PRODUKCYJNE STOSOWANE W DANFOSS POLSKA
- lutowanie indukcyjne
- zgrzewanie oporowe
- spawanie i cięcie laserowe
- formowanie wtryskowe
- testowanie szczelności helem w wysokiej próżni
- testowanie szczelności wysokim ciśnieniem
- park maszynowy i części zamienne:
- szeroki przekrój producentów maszyn i
- podzespołów, np. 10 rodzajów robotów
- występowanie zarówno starszych jak i bardzo nowoczesnych maszyn
PARK MASZYNOWY I CZĘŚCI ZAMIENNE
- szeroki przekrój producentów maszyn i podzespołów, np. 10 rodzajów robotów
- występowanie zarówno starszych jak i bardzo nowoczesnych maszyn
- konieczność zapewnienia dostępności maszyn (kilkanaście tysięcy rotujących części zamiennych w magazynie) jaki optymalizacji kosztów magazynu
- mała dostępność rynkowa starszych części
Całość procesów kontrolowana jest przez zaawansowany system zarządzania budynkiem BMS z wykorzystaniem oprogramowania firmy Beckhof.
Gdzie się spotykamy?
Konferencja odbędzie się w Arche Hotel Puławska Residence.
Hotel jest położony przy głównych warszawskich ulicach – w niewielkiej odległości od centrum miasta i Międzynarodowego Lotniska Fryderyka Chopina.
ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa
tel: +48 22 241 75 00, +48 530 989 986
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd w obie strony do zwiedzanego zakładu
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.