FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do udziału w FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, które odbędzie się w dniach 26-27-28 listopada 2024 roku w Poznaniu.
Przedstawimy Państwu skuteczne wdrożenia i narzędzia, które mogą być inspiracją w znalezieniu optymalnych rozwiązań we współpracy z dostawcami.
Tematy kluczowe to wdrożenie i rozwój dostawców, komunikacja i budowanie trwałych relacji, implementacja i skuteczność metod zarządzania jakością, analiza ryzyka i zapobieganie niezgodnościom, audyty.
Jak efektywnie zarządzać relacjami z dostawcami i jakościowo ich rozwijać, aby uzyskać najlepsze wyniki?
Wysoka jakość danych wejściowych, wybór komponentów, proces walidacji, zrozumiałe wymagania klienta i poprawny proces komunikacji to podstawa efektywnego uruchomienia i stabilnej współpracy.
Zapraszam Państwa także do odwiedzenia z nami zakładu Apator Powogaz, gdzie rozwiązania jakościowe i procesy produkcyjne zostaną zaprezentowane podczas Plant Quality Session.
Serdecznie zachęcam do udziału w forum. Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.
Nasze wieloletnie doświadczenie wskazuje, iż udział w Forum jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów, czemu dodatkowo sprzyjają wspólne kolacje z elementami networkingu.
Do zobaczenia!
Co w programie?
- POSZUKIWANIE, WDROŻENIE I ROZWÓJ DOSTAWCÓW
- IMPLEMENTACJA I SKUTECZNOŚĆ METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w funkcji zakupów branży motoryzacyjnej
- OPTYMALIZACJA PROCESÓW zarządzania jakością i ROZWOJEM DOSTAWCÓW
- przełamywanie BARIER W ROZWOJU DOSTAWCÓW
- ROI – O ZWROCIE Z INWESTYCJI w dostawcę
- ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW we współpracy z dostawcami
- sprawdzone NARZĘDZIA OCENY dostawców (AUTOMATYZACJA)
- WYBÓR I ZNACZENIE KOMPONENTÓW z poziomu R&D, proces WALIDACJI
- ANALIZA RYZYKA w dostawach komponentów
- PFMEA I PLANOWANIE STEROWANIA PROCESAMI w kontekście procesów własnych i dostawców
- SPRAWDZONE METODY zarządzania jakością dostawców i ich OPTYMALIZACJA
- AUDYT dostawców
- analiza FMEA – analiza procesu produkcji we współpracy z dostawcami surowców i komponentów – WARSZTATY
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Nasze MASTERCLASS kierujemy do:
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
- Kierowników Działów Jakości/ Jakości Dostawców
- Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
- Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
- Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
- Audytorów
- Inżynierów Jakości Dostawców
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
- kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
- przedstawicieli działów zakupów, sprzedaży oraz R&D
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
Apator Powogaz jest czołowym producentem wodomierzy na świecie. Posiada 99-letnie doświadczenie w produkcji urządzeń pomiarowych. Produkuje wodomierze, ciepłomierze oraz podzielniki kosztów ogrzewania. Oferuje usługi zdalnego odczytu, rozliczeń zużycia mediów, a także zarządzania systemami dystrybucji wody i ciepła.
Od kwietnia 2022 roku funkcjonuje w nowoczesnej siedzibie w Jaryszkach k. Poznania, posiadającej m.in. autonomiczny magazyn wysokiego składowania o wysokości 21m oraz zautomatyzowany park maszynowy.
Jako marka Apator jest międzynarodową grupą kapitałową producentów urządzeń i systemów pomiarowych, wdraża na rynek zaawansowane technologicznie produkty i usługi w zakresie pomiaru energii elektrycznej, wody, ciepła i gazu, w tym rozwiązania klasy smart oraz systemy do zarządzania sieciami dystrybucji mediów energetycznych.
W zakresie jakości firma stosuje model TQM w praktycznym jego znaczeniu, jest dwukrotnym laureatem Polskiej Nagrody Jakości oraz posiada certyfikaty norm ISO, a także jednostek notyfikujących dla branży wody pitnej.
LICZBA ZAKŁADÓW
3 spółki zależne w Polsce i za granicą. W ramach grupy Apator Powogaz jest właścicielem firmy córki z Miitors z siedzibą w Danii oraz posiada większościowe udziały Apator Telemetria w Słupsku. Są to oddziały R&D/produkcyjne zajmujące się ultradźwiękami oraz radiokomunikacją.
ZATRUDNIENIE
około 800 pracowników w Grupie Apator Powogaz
POWIERZCHNIA
7776m2 powierzchni produkcyjnej, 2040m2 powierzchni magazynowej, w tym 1720m2 dla magazynu automatycznego wysokiej zabudowy o wysokości 21m., 3000m2 powierzchni biurowo-socjalnej
CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA
W kontekście zintegrowanych systemów zarządzania posiada certyfikaty: ISO 9001:2015, ISO 14001;2015, ISO 45001:2018.
Ponadto posiada certyfikaty jednostek notyfikujących dla branży wody pitnej.
NAGRODY
m.in. Diamenty Forbesa 2024, Polska Nagroda Jakości 2023, European Quality Certificate 2022, Polska Nagroda Jakości 2000
WDROŻONE NARZĘDZIA
- systemy IoT oraz zdefiniowane best practice w zakresie zarządzania jakością – m.in. narzędzia i dashboardy do planowania kontroli
- systemy do nadzorowania poziomu jakości, obsługi niezgodności, a także narzędzia do predykcji zmienności
- fabryka wyposażona w nowoczesny sprzęt pomiarowo-kontrolny w zakresie inspekcji wizyjnej, czy też pomiarów stykowych
Apator Powogaz współpracuje z Partnerami z całego świata. Produkty są dystrybuowane w około 60 krajach. Benchmarking produktowy & procesowy zapewniany jest poprzez członkostwo w międzynarodowym stowarzyszeniu AQUA, do którego należy od roku 2018. W zakresie jakości jest członkiem Polskiego Forum ISO 9000.
Działania ekologiczne i społeczne: m.in. Darowizny dla Hospicjum, Adopcja niedźwiedzicy brunatnej, udział w zbiorkach charytatywnych, czy też bieżąca współpraca z Politechniką Poznańską.
Gdzie się spotykamy?
Konferencja FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW 26-27-28 listopada 2024 odbędzie się w Ilonn Hotel ****.
ul. Szarych Szeregów 16,
60-462 Poznań
Tel. +48 61 668 75 75
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładów w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.