
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE INSTALACJAMI PRZEMYSŁOWYMI I LINIAMI PRODUKCYJNYMI

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyjątkowym masterclass „Efektywne zarządzanie instalacjami przemysłowymi i liniami produkcyjnymi”, który odbędzie się w dniach 27-29 stycznia 2026 r. w Warszawie. To niepowtarzalna okazja, by zdobyć praktyczną wiedzę i zapoznać się z doświadczeniami w zarządzaniu instalacjami przemysłowymi, które w realny sposób mogą wpłynąć na poprawę efektywności i rentowności Państwa zakładów produkcyjnych.
Nasze masterclass to wydarzenie, które łączy pasję do optymalizacji z innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze instalacji przemysłowych i linii produkcyjnych.
Wiedzą i doświadczeniem podzielą się profesjonaliści na co dzień wdrażający nowoczesne technologie i zarządzający instalacjami w wiodących zakładach produkcyjnych w Polsce.
Będą Państwo mieli okazję zobaczyć, jak rozwiązania zastosowane w fabrykach przynoszą rzeczywiste oszczędności energii, zwiększają efektywność procesów oraz poprawiają bezpieczeństwo. Zastanowimy się wspólnie, jak wdrożyć konkretne rozwiązania w Państwa organizacjach.
W 2026 roku już nie tylko same instalacje, ale także zarządzanie energią, minimalizowanie wpływu na środowisko, odzysk ciepła odpadowego, a także optymalizacja kosztów stają się kluczowe dla każdej firmy. Nasze spotkanie jest dedykowane właśnie tym zagadnieniom.
Masterclass to także doskonała okazja do wymiany doświadczeń z ekspertami oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Wieczorne sesje networkingowe stworzą przestrzeń do wymiany opinii, dyskusji i poszukiwania inspiracji do wdrożenia nowych rozwiązań.
Co więcej, czeka na Państwa ekscytująca wizyta techniczna w jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów w Europie – FRITO LAY w Grodzisku Mazowieckim. Podczas tej wizyty zobaczą Państwo jak w praktyce funkcjonują wysoce zoptymalizowane instalacje. To świetna okazja do poznania zastosowań nowoczesnych technologii w jednym z najbardziej wymagających środowisk przemysłowych.
Nasze wydarzenie to konkretne rozwiązania, które można zastosować od razu!
Pomoże ono Państwu nie tylko poszerzyć wiedzę, ale także otworzyć drzwi do nowych możliwości w modernizacji instalacji przemysłowych.
Zarezerwuj swoje miejsce już teraz!
Rejestracja jest już otwarta, a liczba miejsc ograniczona. Zadbajcie Państwo o swoją obecność na tym prestiżowym wydarzeniu, które z pewnością stanie się źródłem inspiracji i praktycznych rozwiązań.
Z poważaniem
Co w programie?
WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:
- KLUCZOWE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU INSTALACJAMI PRZEMYSŁOWYMI
- KLUCZOWE WSKAŹNIKI (KPI): MTBF, MTTR, OEE NA KRYTYCZNYCH MASZYNACH
- FABRYKA POD KONTROLĄ: EFEKTYWNOŚĆ I OSZCZĘDNOŚĆ DZIĘKI SYSTEMOWI BMS
- NARZĘDZIA CYFROWE WSPIERAJACE SYSTEMY (CMMS, IoT, MES)
- ANALIZA POTRZEB I PLANOWY SERWIS – PRZEJŚCIE Z DZIAŁAŃ REAKTYWNYCH NA PLANOWE, WYKORZYSTANIE DANYCH POMIAROWYCH
- STRATEGIE PLANOWANIA I PRIORYTETYZACJI ZADAŃ UTRZYMANIA RUCHU
- USPRAWNIENIA W SYSTEMACH HVAC, ODZYSK CIEPŁA, MONITORING MEDIÓW, MODERNIZACJE TECHNICZNE WSPIERAJĄCE STABILNOŚĆ PROCESÓW
- ZAAWANSOWANY SYSTEM DYSTRYBUCJI CIEPŁA W ZINTEGROWANYCH KOTŁOWNIACH
- ODZYSK CIEPŁA – JAK ZMIENIĆ STRATY W ŹRÓDŁO ENERGII
- HVAC – ZARZĄDZANIE WENTYLACJĄ W OPARCIU O HARMONOGRAMOWANIE I STATUS LINII PRODUKCYJNEJ
- CHILLER ADSORPCYJNY – CHŁODZENIE ZASILANE CIEPŁEM ODPADOWYM
- TECHNICZNE ROZWIĄZANIA ZMNIEJSZAJĄCE ZUŻYCIE POWIETRZA, ENERGII, OLEJU
- OPTYMALIZACJA PRACY SYSTEMÓW WENTYLACJI I KLIMATYZACJI – PRAKTYCZNE SPOSOBY NA OSZCZĘDNOŚCI
- SPECYFIKA PRACY DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU W ŚRODOWISKU CIĄGŁEJ PRODUKCJI AUTOMOTIVE
- OPTYMALIZACJA KOSZTÓW OGRZEWANIA I WENTYLACJI poprzez wprowadzanie HARMONOGRAMÓW PRACY
- REDUKCJA ZUŻYCIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBNIŻENIE KOSZTÓW EKSPLOATACYJNYCH, POPRAWA NIEZAWODNOŚCI INSTALACJI

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Spotkanie dedykowane jest:
- Szefom Służb Utrzymania Ruchu
- Dyrektorom i Kierownikom działów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorom i Kierownikom ds. Produkcji
- Dyrektorom i Kierownikom ds. Technicznych
- Głównym Mechanikom
- Głównym Inżynierom
- Głównym Technologom
- Koordynatorom TPM
- Facility Managerom
Prelegenci
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI

Zakład w Grodzisku Mazowieckim
Zakład Frito Lay produkujący słone przekąski jest jednym z pięciu zakładów koncernu Pepsico w Polsce. Został zbudowany w Grodzisku Mazowieckim w 1993 roku. Zatrudniał wówczas 60 osób, a roczna produkcja wynosiła około 3 tysięcy ton. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, zaangażowaniu pracowników oraz zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i metod zarządzania, dziś produkuje ponad 50 tysięcy ton produktów, przy których pracuje ponad 400 osób.
Grodziski zakład Frito Lay od kilku lat przewodzi w rankingach wydajności i jest jednym z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Europie. Na przestrzeni ostatnich lat zakład automatyzuje procesy produkcyjne, jak również kładzie duży nacisk na poszanowanie zasobów naturalnych.
Firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o ZRÓWNOWAŻONY WZROST.
W ostatnich latach zakład uruchomił kocioł odzysknicowy ciepła z procesu technologicznego, który zimą zaopatruje zakład w ciepło, a w okresie letnim agregat absorbcyjny do produkcji chłodu.
Innym przykładem zrównoważonego rozwoju jest wykorzystanie powstałego w procesie oczyszczania ścieków biogazu do produkcji energii elektrycznej.
Zakład w Grodzisku wdrożył międzynarodowe uznane systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz żywności:
- Zarządzanie środowiskiem (ISO 14001)
- Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (GEHSMS)
- Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności (FSSC)
- Wdrożony system HACCP
Wielkość zakładu, zastosowane technologie oraz zapewnienie maksymalnej dostępności linii produkcyjnych wymuszają na Służbach Utrzymania Ruchu potrzebę ciągłego doskonalenia i planowej realizacji prowadzonych remontów i napraw. Jest to możliwe dzięki rozwiniętemu systemowi prewencji i predykcji, począwszy od codziennych inspekcji, przeglądów okresowych do zaawansowanej diagnostyki stanu maszyn i urządzeń.
Jakość i skuteczność działania SUR monitorowany jest na podstawie takich WSKAŹNIKÓW jak:
- czas nieplanowanych przestojów technicznych DT
- czas planowanych przestojów technicznych UDT
- realizacja przypisach zadań %
- średni czas awarii MTTR
- średni czas między awariami MTBF
- wskaźnik OEE
- wskaźniki kosztowe określone w stosunku do wartości odtworzeniowej zakładu CARV
Podczas zwiedzania Uczestnicy zapoznają się z procesem produkcji chipsów ziemniaczanych od rozładunku ziemniaków do wysyłki gotowego wyrobu.
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładu w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i Partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, Partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.
CO DALEJ?
Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem
