S&OP Planowanie sprzedaży i operacji
25 listopada 2025 - 27 listopada 2025 (3 dni)
Poznań
Zarejestruj się

S&OP Planowanie sprzedaży i operacji

Oktawia Borkowska
Oktawia Borkowska
Project Manager
Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

W dniach 25-26-27 listopada 2025 roku odbędzie się spotkanieS&OP – planowanie sprzedaży i operacji”, na które serdecznie Państwa zapraszamy.

Wydarzenie to jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę integracji procesów planowania w nowoczesnych zakładach produkcyjnych. Dzisiejszy rynek wymaga szybkich i trafnych decyzji, wysokiej elastyczności oraz efektywnego wykorzystania zasobów – a fundamentem, który to gwarantuje, jest skutecznie prowadzony proces Sales and Operations Planning.

S&OP to holistyczny proces zarządczy, który pozwala zintegrować planowanie sprzedaży, produkcji, zakupów i logistyki, umożliwiając lepsze prognozowanie, optymalizację zapasów, wyższą przewidywalność oraz zwiększoną efektywność operacyjną. Dobrze zaprojektowany i skutecznie prowadzony proces S&OP wzmacnia reaktywność organizacji na zmieniające się warunki rynkowe, zwiększa spójność decyzji biznesowych oraz wspiera ciągłe doskonalenie i współpracę między zespołami.

S&OP to dziś fundament działania nowoczesnego zakładu produkcyjnego. Przez 3 dni spotkania zgromadzeni eksperci podzielą się z nami swoją praktyczną wiedzą w trakcie pogłębionych merytorycznych wystąpień, opartych na doświadczeniu z codziennej pracy w wiodących firmach. Prelegenci na co dzień wdrażają i rozwijają procesy S&OP w wymagających środowiskach operacyjnych. Zostaną przez nich omówione min. aspekty związane z zintegrowanymi narzędziami SAP Integrated Business Planning (IBP), trudnościami i wyzwaniami, które pojawiły się w trakcie projektu oraz kluczowe czynniki sukcesu. Powiedzą również o budowaniu struktur i odpowiedzialności, prowadzących do osiągnięcia efektywnych spotkań w procesie S&OP, roli lidera, jego cechach oraz wyzwaniach, z jakimi musi się mierzyć jako właściciel procedury.

Dodatkowym atutem spotkania będzie wizyta techniczna w nowoczesnym zakładzie Kimball Electronics Poland Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym, który produkuje wysokiej jakości wyroby elektroniczne dla branży: przemysłowej, medycznej, automotive oraz bezpieczeństwa publicznego.

W trakcie masterclass nie zabraknie także przestrzeni do swobodnej wymiany doświadczeń oraz nawiązania relacji biznesowych. Świetną okazją do kontynowania dyskusji będą wieczorne kolacje networkingowe z elementami integracyjnymi, które pozwolą lepiej się poznać.

Dołącz do grona liderów kształtujących przyszłość planowania operacyjnego w przemyśle i zapisz się już dziś na spotkanie „S&OP – Planowanie popytu i sprzedaży”.
Zainspiruj się doświadczeniem ekspertów. Wymień się wiedzą.

Zapraszamy serdecznie!

inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
wybitni eksperci
wybitni eksperci
owocne dyskusje
owocne dyskusje
studia przypadków
studia przypadków

Co w programie?

WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:

  • w jaki sposób ZINTEGROWANE NARZĘDZIA na przykładzie SAP IBP mogą wspierać rozwój procesów i jakość podejmowanych decyzji w S&OP
  • BUDOWANIE STRUKTUR i ODPOWIEDZIALNOŚCI
  • wpływ procesu S&OP na EFEKTYWNOŚĆ ORGANIZACJI, przewidywalność działań i kulturę współpracy
  • EFEKTYWNE SPOTKANIA w procesie S&OP – zaangażowanie kierownictwa, szkolenia, mapowanie ryzyka, projektowanie szczegółowego harmonogramu spotkań
  • OPTYMALIZACJA łańcucha wartości dzięki ZROZUMIENIU PROCESU S&OP od zakupu surowców po dostarczenie produktu klientowi
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie
  • Dyrektorów i Kierowników S&OP
  • Dyrektorów i Kierowników Supply Chain
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Planowania Produkcji
  • Koordynatorów ds. Planowania Produkcji
  • Dyrektorów Logistyki i Łańcucha Dostaw
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Operacyjnych
  • Członków Zarządu
  • Menadżerów ds. Planowania Produkcji
  • Menadżerów S&OP Planning
  • Menadżerów Supply Chain
  • Kierowników Planowania Operacyjnego
  • Analityków Systemów Planowania Produkcji

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
wyroby elektroniczne dla branży motoryzacyjnej, przemysłowej, medycznej i bezpieczeństwa publicznego
Ikonka
w Tarnowie Podgórnym ponad 1000; na świecie ponad 5000
Ikonka
2018 Service Excellence Awards Circuit; 2017 Supplier Award
Ikonka
ISO 9001, 13485, 14001, IATF, ISO/TS 16949
Ikonka
Znajduje się w gronie Gazel Biznesu, w rankingu 100 największych firm Wielkopolski i w pierwszej 500-ce największych firm w Polsce

Kimball Electronics jest wiodącym producentem EMS, czyli dostawcą usług produkcji elektroniki na zlecenie, obsługującym klientów na całym świecie.

Produkujemy podzespoły elektroniczne na zlecenie dla naszych Klientów z branży motoryzacyjnej, medycznej i przemysłowej.

Nasze zespoły świadczą usługi produkcyjne, inżynieryjne i związane z łańcuchem dostaw, usługi projektowe i testowe, a także procesy wsparcia dla klientów z całego świata.

Produkowane przez nas elementy znajdziesz w urządzeniach, z których najpewniej korzystasz na co dzień – choć wcale o tym nie wiesz.

Kimball Electronics Poland Sp. z o.o. wchodzi w skład globalnej firmy Kimball Electronics, jako jedna z 9 fabryk na całym świecie. Powstające

Powstające w naszym zakładzie podzespoły są wykorzystywane przez czołowych producentów z Europy, Azji czy Stanów Zjednoczonych i stanowią istotny wkład w bezpieczeństwo, ochronę zdrowia i życia oraz codzienny komfort milionów użytkowników na całym świecie.

Bycie liderem rynku to dla nas zobowiązanie. Dlatego pracujemy w najnowszych technologiach i stawiamy na rozwój kompetencji członków naszego zespołu. Integrujemy pracę ludzi, urządzeń i systemów IT osiągając wzrost i wysoką efektywność. Dostrzegamy opłacalność zastosowania automatyzacji i digitalizacji w dłuższej perspektywie dlatego naszą strategią jest kompleksowe i innowacyjne podejścia do Przemysłu 4.0 w szerokim tego słowa znaczeniu.

Kimball Electronics jest wiodącym producentem EMS, czyli dostawcą usług produkcji elektroniki na zlecenie, obsługującym klientów na całym świecie.

Produkujemy podzespoły elektroniczne na zlecenie dla naszych Klientów z branży motoryzacyjnej, medycznej i przemysłowej.

Powstające w naszym zakładzie podzespoły są wykorzystywane przez czołowych producentów z Europy, Azji czy Stanów Zjednoczonych i stanowią istotny wkład w bezpieczeństwo, ochronę zdrowia i życia oraz codzienny komfort milionów użytkowników na całym świecie.

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładu w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4550 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
7 listopada 2025
4950 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
8 listopada 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Jacek Rychta
Jacek Rychta
Junior Key Account Manager
jrychta@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 81 38
Grzegorz Adamiak
Grzegorz Adamiak
Senior Key Account Manager
gadamiak@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia podobne

2 grudnia 2025 - 4 grudnia 2025 (3 dni),
Poznań

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka
23 września 2025 - 25 września 2025 (3 dni),
Wrocław

FACTORIES TOUR - najlepsze praktyki w zarządzaniu zakładem produkcyjnym LIVE

#produkcja #utrzymanie-ruchu
27 maja 2025 - 29 maja 2025 (3 dni),
Kraków

EFEKTYWNE PLANOWANIE PRODUKCJI

#produkcja
20 maja 2025 - 22 maja 2025 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn