OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
18 listopada 2025 - 20 listopada 2025 (3 dni)
Gorzów Wielkopolski
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI

Ewelina Szulc
Ewelina Szulc
Project Manager

Szanowni Państwo,

Mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję masterclass „OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-20 Listopada 2025 roku w Łodzi.

Celem masterclass jest pogłębienie wiedzy na temat efektywnego zarządzania zasobami magazynowymi, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności produkcji. Przedstawimy Państwu skuteczne wdrożenia i narzędzia, które mogą być inspiracją w znalezieniu optymalnych rozwiązań w gospodarce magazynów technicznych.

Tematy kluczowe spotkania to zwiększenie efektywności magazynowej, redukcja kosztów, zapewnienie ciągłości produkcji poprzez skuteczne zarządzanie częściami zamiennymi, nowoczesne narzędzia i technologie wspierające zarządzanie magazynem.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest doskonałą okazją do spotkania z ekspertami oraz wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z innymi uczestnikami wydarzenia. Pozwala na zbudowanie sieci kontaktów zawodowych, które mogą być pomocne w codziennej pracy oraz przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

Serdecznie zapraszam do udziału. Wierzę, że wiedza i umiejętności zdobyte podczas masterclass przyczynią się do sukcesu Państwa zakładu przemysłowego.

Podczas wizyty technicznej zapoznamy się z systemami wspomagającymi organizację magazynu technicznego w nowoczesnym zakładzie – I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o.

Jestem do Państwa dyspozycji pod adresem eszulc@movida.com.pl.

Z wyrazami szacunku

wybitni eksperci
wybitni eksperci
studia przypadków
studia przypadków
owocne dyskusje
owocne dyskusje
inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza

Co w programie?

Kluczowe tematy spotkania:

  • OD AUDYTU PO OSZCZĘDNOŚCI – JAK ZOPTYMALIZOWAĆ MAGAZYN CZĘŚCI ZAMIENNYCH W OPARCIU O APLIKACJĘ DRIVEPRO 360 LIVE?
  • WYKORZYSTANIE URZĄDZENIA DO WYMIAROWANIA TOWARÓW DO OPTYMALIZACJI POWIERZCHNI SKŁADOWEJ W MAGAZYNIE CZĘŚCI ZAMIENNYCH
  •  W JAKI SPOSÓB SYSTEM WMS W CZASIE RZECZYWISTYM ZARZĄDZA DOSTĘPNĄ POJEMNOŚCIĄ MIEJSC SKŁADOWYCH, JAK WSKAZUJE OPTYMALNE MIEJSCE SKŁADOWANIA
  • CZĘŚCI ZAWSZE POD RĘKĄ – JAK W PRAKTYCE UR POŁĄCZYĆ DOSTĘPNOŚĆ Z REDUKCJĄ KOSZTÓW OBSŁUGI
  • PODZIAŁ CZĘŚCI NA TRZY GRUPY KRYTYCZNOŚCI
  • LISTA CZĘŚCI KRYTYCZNYCH
  • DIGITALIZACJA MAGAZYNU CZĘŚCI ZAMIENNYCH
  • RAPORTOWANIE
  • NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA ZAPASAMI I MINIMALIZACJA STANÓW MAGAZYNOWYCH BEZ RYZYKA PRZERW W PRODUKCJI
  • REDUKCJA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z PRZECHOWYWANIEM I ZARZĄDZANIEM CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI
  • PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE OPTYMALIZACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA ZAPASÓW, CO PROWADZI DO ZMNIEJSZENIA ZAMROŻONYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH W MAGAZYNIE
  • ANALIZA PRZYPADKÓW AWARYJNYCH I OMÓWIENIE ICH PREWENCJI POPRZEZ ODPOWIEDNIE ZARZĄDZANIE CZĘŚCIAMI KRYTYCZNYMI

Techniczne zwiedzanie zakładu: I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o.

UWAGA: Liczba uczestników ograniczona!

Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Nasze MASTERCLASS kierujemy do:

  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów Technicznych
  • Koordynatorów ds. Gospodarki Częściami Zamiennymi
  • Koordynatorów Magazynu Części Zamiennych
  • Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno- Projektowych
  • Kierowników ds. Serwisu i Narzędziowni
  • Kierowników, koordynatorów Systemów Krytycznych
  • Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
  • Wiedzę również poszerzą: Liderzy, Brygadziści, Mechanicy i Specjaliści z wyżej wymienionych

Prelegenci

Jarosław Brzeziński
Jarosław Brzeziński
Mistrz Wsparcia Produkcji w Dziale Gospodarki Magazynowej Części Zamiennych
PKN Orlen S.A.
Maciej Cielątkowski
Maciej Cielątkowski
Specjalista DrivePro
Danfoss Drives
Mateusz Filary
Mateusz Filary
Deputy Production Manager
I.M.C. Engineering Poland Sp. z o.o.
Marcin Lubecki
Menedżer Utrzymania Ruchu
BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Dominik Lubera
Dominik Lubera
Menedżer Produktu
Profesal Sp. z o.o.
Tomasz Porzucek
Tomasz Porzucek
Główny Inżynier ds. Mechanicznych, Sztygar Mechaniczny
Trzuskawica S.A.
Robert Trzcionka
Robert Trzcionka
Manager Utrzymania Ruchu
Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o.
Bogusław Zakrzewski
Bogusław Zakrzewski
Manufacturing Engineering Manager Maintenance
Kirchhoff Polska Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
Produkcja konstrukcji stalowych dla producentów dźwigów, pojazdów szynowych i maszyn przemysłowych
Ikonka
Skrzydła Biznesu, Forbes 2015, Gazela Biznesu 2021, Perła Jakości
Ikonka
w Gorzowie Wlkp 5 hal prod. + lakiernia - 16 000 m2 pod dachem
Ikonka
źródło kapitału - 100% polskie, ponad 85% materiału przetwarzanego w firmie stanowią stale S960 i S690.
Ikonka
laser 3D wraz ze stołem roboczym 28 m z możliwością palenia blach do 50 mm

IMC POLAND – najnowocześniejsi w branży ciężkich i skomplikowanych konstrukcji stalowych!

Firma działająca w Gorzowie od 2008 roku i od samego początku specjalizująca się w produkcji konstrukcji stalowych do dźwigów samojezdnych.

Produkty wykonane są ze stali o wysokiej wytrzymałości, co gwarantuje wyjątkowe osiągi przy zredukowanej masie.

Doświadczenie i zaangażowanie pozwoliły na zdobycie uznania na wielu europejskich i amerykańskich rynkach. Dzięki temu produkty dostarczane są do światowych producentów dźwigów, pociągów, koparek wielkogabarytowych i pomp do betonu. Zakład jest samowystarczalny pod względem procesów produkcyjnych.

Zakład posiada zaawansowane urządzenia, które umożliwiają cięcie materiałów dostarczanych w arkuszach blach, obróbkę mechaniczną, montaż, spawanie oraz kontrolę jakości i ochronę antykorozyjną. Wszystko to jest wykonywane pod jednym adresem – Mosiężna 21 w Gorzowie Wlkp. Jednak prawdziwą siłą jest Zespół. Dysponują najlepszymi specjalistami w branży, którzy posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie.

To dzięki nim ciągle rozwijamy kolejne inwestycje. IMC POLAND stawia na nowoczesność. Inwestuje w najnowsze technologie i szkolenia pracowników, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów i rynku. Zakład dąży do doskonałości w każdym aspekcie działalności.

Na rynku lokalnym współpracuje ze szkołami, organizując praktyki i staże zawodowe. Firma dzieli się sukcesem w postaci wspomagania wielu inicjatyw społecznych i akcji charytatywnych.

Skupia się na wytwarzaniu najbardziej odpowiedzialnych konstrukcji stalowych dla czołowych producentów dźwigów, pojazdów szynowych i maszyn przemysłowych.

IMC posiada dwa zakłady produkcyjne, gdzie odpowiednio są podzielone procesy na prefabrykacje materiału zaś w drugiej fabryce spawanie wraz z końcowa obróbka mechaniczną.

Silny zespół w postaci 450 osób potrafi w krótkim czasie przygotować dowolny projekt i wdrożyć go do produkcji seryjnej. Zakład jest liderem na rynku spawalniczym. Codziennie stawia mocno na rozwój w postaci implementacji nowoczesnych technologii. Prawdziwą siłą jest Zespół najlepszych specjalistów w branży, którzy posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie.

Firma IMC posiada pięć hal produkcyjnych wraz z lakiernią co daje 16000 m2 pod dachem.

Nagrody:

  • Skrzydła Biznesu
  • Forbes 2015
  • Gazela Biznesu 2021
  • Perła Jakości

Doświadczenie i zaangażowanie pozwoliły na zdobycie uznania na wielu europejskich i amerykańskich rynkach. Dzięki temu produkty dostarczane są do światowych producentów dźwigów, pociągów, koparek wielkogabarytowych i pomp do betonu. Do stałych Klientów należą takie firmy jak : LIEBHERR, TADANO, MANITOWOC, PESA, ALSTOM, TII Group.

Firma specjalizuje się w spawaniu wysokowytrzymałych stali ulepszonych cieplnie lub termomechanicznie walcowanych o granicy plastyczności do 1100 MPa. Proces produkcyjny spełnia wszelkie wymagania norm europejskich. Ponad 85% materiału przetwarzanego w firmie stanowią stale S960 i S690.

Siłą zakładu jest elastyczność produkcji. Zakład na potrzeby klienta przezbraja linię i wytworza ponad gabarytowe części, tak aby nie zostawić w potrzebie klienta. Wymaga to szybkich decyzji i skutecznej komunikacji. Zmian w ustawieniu parku maszynowego, ludzi, sprzętu. Zakład posiłkuje się systemami: CMMS, Shop Floor  Management, laserowym trasowaniem pozycji oraz sprzętem pozwalający pracować z modelami 3d bezpośrednio na produkcji. Firma jest w trakcie wdrażania procesów zrobotyzowanych na montażu, co jest innowacyjne w branży spawalniczej. Dodatkowo w parku maszynowym organizacja dysponuje Laserem 3d wraz z stołem roboczy 28 m z możliwością palenia blach do 50 mm.

Na rynku lokalnym firma współpracuje ze szkołami, organizując praktyki i staże zawodowe. Dzieli się sukcesem firmy w postaci wspomagania wielu inicjatyw społecznych i akcji charytatywnych.

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładu w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4550 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
7 listopada 2025
4950 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
8 listopada 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Małgorzata Jasik
Małgorzata Jasik
Key Account Manager
mjasik@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 69 958 56 03

Wydarzenia z poprzednich lat

27 lutego 2024 - 29 lutego 2024 (3 dni),
Poznań

OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI

#utrzymanie-ruchu #zakupy
21 listopada 2023 - 23 listopada 2023 (3 dni),
Tarnowo Podgórne

OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI

#utrzymanie-ruchu
21 września 2016 - 22 września 2016 (2 dni),
Wałbrzych

CZĘŚCI ZAMIENNE I MATERIAŁY EKSPOLATACYJNE - optymalna gospodarka dla Służb Utrzymania Ruchu i produkcji

#produkcja #utrzymanie-ruchu
2 grudnia 2015 - 3 grudnia 2015 (2 dni),
Serock

OPTYMALNA GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI I MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI DLA SUR I PRODUKCJI

#produkcja #utrzymanie-ruchu

Wydarzenia podobne

7 października 2025 - 9 października 2025 (3 dni),
Kielce

XIX MULTIBRANŻOWE FORUM UTRZYMANIA RUCHU

#utrzymanie-ruchu
23 września 2025 - 25 września 2025 (3 dni),
Wrocław

FACTORIES TOUR - najlepsze praktyki w zarządzaniu zakładem produkcyjnym LIVE

#produkcja #utrzymanie-ruchu
8 kwietnia 2025 - 10 kwietnia 2025 (3 dni),
Warszawa

MAINTENANCE TOUR

#produkcja #utrzymanie-ruchu
4 marca 2025 - 6 marca 2025 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#produkcja #utrzymanie-ruchu #zarzadzanie