TOUR DE MAGASINS
20 maja 2025 - 22 maja 2025 (3 dni)
Łódź
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

TOUR DE MAGASINS

Oktawia Borkowska
Oktawia Borkowska
Project Manager
Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na cieszący się dużym uznaniem TOUR DE MAGASINS, który odbędzie się w dniach 20-21-22 maja 2025 roku w Łodzi.

Partnerami spotkania zostali:

Kramp Polska Sp. z o.o.,

TME – Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.

Centrum Dystrybucyjne Kaufland Wola Krzysztoporska

W ciągu trzech dni odwiedzimy aż 4 ŚWIETNIE ZARZĄDZANIE i ZORGANIZOWANE centra dystrybucyjne. Po za zaprezentowaniem swoich obiektów gospodarze podzielą się z nami swoimi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji procesów logistyczno-magazynowych, automatyzacji transportu wewnętrznego i kompletacji zamówień, wdrożenia SAP oraz robotyzacji.

Podczas wycieczki po magazynach Menadżerowie zarządzający poszczególnymi obszarami pokażą nam rozwiązania szyte na miarę, innowacyjne technologie oraz odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią kierunek oraz możliwości dalszego rozwoju firmy

Zróżnicowane obiekty, rozwiązania i branże pozwolą na dostrzeżenie wielu, może często nieoczywistych, rozwiązań w logistyce magazynowej. Doskonałym czasem do kontynuowania wymiany doświadczeń oraz zacieśniania znajomości biznesowych będą wieczory integracyjne. Kolacje to nie tylko świetny moment do dyskusji i poznania nowych osób, ale też doskonała okazja do wspólnej zabawy i rywalizacji.

Zapraszamy po mocną dawkę inspiracji i networkingu.

Do zobaczenia!

Wydarzenia MOVIDA to najlepsza przestrzeń do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu oborkowska@movida.com.pl

PS. Poprzednia edycja udowodniła, że dobór gospodarzy spotkania – z punktu widzenia uczestników – pozwolił na dostrzeżenie wielu cennych rozwiązań. Masterclass otrzymało również bardzo wysokie oceny oraz pełne uznania opinie.

praktyczna wiedza
praktyczna wiedza
efektywny networking
efektywny networking
na żywo
na żywo
dobre praktyki
dobre praktyki

Co w programie?

WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:

  • AUTOMATYZACJA i OPTYMALIZACJA jednostek wysyłkowych
  • INNOWACYJNE TECHNOLOGIE w magazynach
  • WYZWANIA w procesie magazynowania i wysyłki

Dlaczego warto uczestniczyć w masterclass?

  • spotkanie będzie obfitowało w tematy optymalizacji procesów logistyczno-magazynowych
  • będziemy mieć możliwość zobaczenia na żywo rozwiązań u PARTNERÓW wydarzenia
  • podczas wizyty będziemy oprowadzani przez ekspertów, którzy są odpowiedzialni za magazyn i stworzą przestrzeń do zadawania pytań
  • masterclass gromadzi praktyków z różnych branż, którzy są otwarci na
  • wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami spotkania

w trakcie 3 dni będzie możliwość nawiązania relacji biznesowych podczas przerw i na kolacjach networkingowych

Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Spotkanie dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Dyrektorom Operacyjnym
  • Kierownikom Działów Projektowych
  • Osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizacje procesów

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
29,884 m2
Ikonka
Holandia
Ikonka
Rolnictwo, Leśnictwo, Ogrodnictwo, Budowlana
Ikonka
Dzięki czerwonym skrzynkom zwrotnym nie są generowane odpady
Ikonka
automatyzacja jednostek wysyłkowych

 KRAMP zajmuje się dystrybucją oraz sprzedażą artykułów dla rolnictwa, jest jednym z największych przedsiębiorstw tego typu w Europie.

MAGAZYN

  • magazyn w Modle Królewskiej jest jednym z 12 Centrów Dystrybucji firmy Kramp Group
  • POWIERZCHNIA magazynów Kramp Sp. z o.o. wynosi 29.884 m2
  • magazyn w zależności od hali ma wysokość od 6-ciu do 15 metrów
  • 85 000 indeksów i cały czas rośnie– każdy produkt jest zwymiarowany i zważony
  • ilość lokalizacji – 150.000
  • ilość wózków widłowych różnego rodzaju – 70 – najwyższy sięga do 14m
  • LICZBA PRACOWNIKÓW operacyjnych – w zależności od sezonu 120-180
Ikonka
ISO 9001 i ISO 14001
Ikonka
Diamenty miesięcznika Forbes w 2016 i 2017 roku
Ikonka
11 spółek zależnych
Ikonka
Polska
Ikonka
komponenty elektr., wyposażenie warsztat., automatyka przemysł.

Łódzka firma rodzinna założona w 1989 roku, będąca obecnie wiodącym europejskim dystrybutorem i jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się dystrybutorów globalnych w zakresie komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej.

TME realizuje zamówienia klientów z całego świata, wysyłając paczki ze swojego jedynego na dzień dzisiejszy zespołu magazynów, zlokalizowanego w Polsce – Łodzi i okolicach – wykorzystując do tego celu automatyzację, robotyzację oraz digitalizację procesów logistycznych. Ponadto w skład Grupy TME wchodzi 11 spółek zależnych, zlokalizowanych w różnych krajach Europy, a także w Azji i Ameryce Północnej.

Dbając o jakość oferowanych usług, TME wdrożyło Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego, oparte o normy ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzone certyfikatami.

Wyzwania dla LOGISTYKI

  • odbiorcy z ponad 156 krajów
  • 25 tys. zamówień / 6 000 paczek dziennie
  • ponad 1 mln produktów w ofercie
  • ponad 300 tys. produktów dostępnych w magazynie
  • 450 pracowników w obu Centrach

Najważniejsze NAGRODY

  • 2016 i 2017 Diamenty miesięcznika Forbes wśród przedsiębiorstw w województwie łódzkim o poziomie przychodów powyżej 250 milionów złotych

Działania ekologiczne i społeczne:

  • TME Edukacja: program mający na celu promowanie oraz szerzenie wiedzy technicznej tam, gdzie jest ona potrzebna i trudno dostępna. Pierwszymi krajami, w których prowadziła swoje aktywności były Ghana, Tanzania oraz Uganda. Obecnie projekt obejmuje swoimi działaniami wiele państw afrykańskich oraz Indie. W niedalekiej przyszłości planuje prowadzić swoje akcje na terenie całej Afryki oraz w rejonach o podobnej charakterystyce
  • TechMasterEvent: platforma na której zdolni i kreatywni elektronicy mogą swobodnie dzielić się swoimi pomysłami, nawiązywać znajomości, uzyskiwać cenne wskazówki, uczyć się i zwyczajnie cieszyć się twórczą pracą

 Centrum Logistyczne Rzgów:

  • powierzchnia etap 1: 21 000 m2
  • powierzchnia docelowa: 54 000 m2
  • robotyzacja procesów kompletacji i kontroli jakości
  • automatyczny magazyn wysokiego składowania: 100 000 pojemników
  • 210 tys. lokalizacji magazynowych
  • wydzielona certyfikowana strefa ESD

Centrum Logistyczne Łódź:

  • powierzchnia: 18 800 m2
  • układnice paletowe: 12 500 miejsc
  • układnice MiniLoad: 130 000 pojemników
  • system Shuttle: 1 900 pojemników
  • magazyn produktów ADR

500 tys. lokalizacji magazynowych

Ikonka
115 tys. m2
Ikonka
630 osób
Ikonka
jeden z największych pełnoasortymentowych CD i najnowocześniejszych mag.
Ikonka
automatyzacja mag.: wysokiego składowania, drobnicowego, mroźniczego
Ikonka
Niemcy

Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej to… najlepszy zespół ludzi do zadań logistycznych 🙂

… oraz jedno z największych pełnoasortymentowych centrów dystrybucyjnych w kraju, a także jeden z najnowocześniejszych w Polsce magazynów.

Centrum Dystrybucyjne Wola Krzysztoporska to szyte na miarę:

  • automatyczny magazyn wysokiego składowania / HRL na towar szybkorotujący – obsługuje ponad 50% wolumenu przyjęcia i zapasu
  • zautomatyzowany magazyn drobnicowy / AKL, obsługujący towar średnio- i wolnorotującyobsługuje 31-33% wolumenu wydania
  • automatycznie uzupełniane podstawy dla szybkorotującego asortymentu suchego / SLB Food – obsługuje 10% wszystkich uzupełnień asortymentu suchego
  • automatyczny Sorter palet / PPA, sortujący automatycznie palety na różne typy (EUR, CHEP, uszkodzone, jednorazowe, etc). – sortuje ponad 1 milion palet rocznie
  • zautomatyzowany magazyn mroźniczy / TIKO – obsługuje 100% marketów w Polsce w asortyment TIKO
  • ciąg dalszy nastąpi… – zapewniam 😊

To jednak nie tylko magazyn i dystrybucja, to również centrum obsługi sieci sklepów w obszarze: opakowań zwrotnych i jednostek ładunkowych, surowców wtórnych, materiałów kosztowych, wyposażenia hal sprzedaży oraz wózków widłowych i maszyn czyszczących.

LICZBA PRACOWNIKÓW – 630
POWIERZCHNIA MAGAZYNU – ca 115 tys m2
ILOŚĆ MIEJSC REGAŁOWYCH – 130 tys
ROCZNY WOLUMEN WYDANIA – 1,6 mln palet / 110 mln
URUCHOMIENIE CD – 2006

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do Centrów Dystrybucji
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4450 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
9 maja 2025
4850 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
10 maja 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Krzysztof Bargieł
Krzysztof Bargieł
Senior Key Account Manager
kbargiel@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62
Maciej Pietruczuk
Maciej Pietruczuk
Senior Key Account Manager
mpietruczuk@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

5 listopada 2024 - 7 listopada 2024 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn
16 listopada 2022 - 18 listopada 2022 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS 2022

#logistyka #magazyn
18 września 2018 - 20 września 2018 (3 dni),
Piotrków Trybunalski

TOUR de MAGASINS 2018

#logistyka #magazyn
10 października 2017 - 12 października 2017 (3 dni),
Wieliczka

TOUR de MAGASINS 2017

#logistyka #magazyn

Wydarzenia podobne

11 marca 2025 - 13 marca 2025 (3 dni),
Gdańsk

INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR

#logistyka #magazyn
25 lutego 2025 - 27 lutego 2025 (3 dni),
Uniejów

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

#logistyka #magazyn
3 grudnia 2024 - 5 grudnia 2024 (3 dni),
Wrocław

BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

#bezpieczenstwo #logistyka #magazyn
5 listopada 2024 - 7 listopada 2024 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn