Od 20 lat posługuje się zdobytym doświadczeniem do optymalnego wykorzystania narzędzi informatycznych dla lepszej realizacji celów biznesowych Klienta. Wskazuje możliwości i obszary rozwoju systemów w przedsiębiorstwach mając na uwadze rozwój Klienta w krótkim i długim horyzoncie czasowym. Obecnie specjalizuje się w doradztwie przy wyborze systemów wspierających Klientów z różnych branż i różnej wielkości wykorzystując rozwiązania firmy SAP. Dostarcza narzędzia wspierające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji z Klientami oraz pracownikami, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów, rozwoju pracowników oraz analiz i raportowania. Jego motywacja do działania wynika z nowych wyzwań, które spotyka w codziennej pracy z Klientami.
Ponad 15-letni staż w branży logistycznej i zarządzania łańcuchem dostaw. Uzyskała dyplom Master of Science w obszarze Logistyki z Coventry University UK, a także certyfikację APICS CPIM. W trakcie kariery zawodowej z sukcesem zarządzała projektami optymalizacji łańcucha dostaw, które przyniosły znaczące oszczędności oraz poprawę efektywności operacyjnej. Uczestniczyła w znaczących transferach produkcji do fabryki w Łodzi. Jednym z większych osiągnięć było wdrożenie systemu zaawansowanego planowania w ramach działalności trzech fabryk Emerson – w Polsce, Niemczech oraz we Francji, co przyczyniło się do wzrostu satysfakcji klientów. Zdobyte doświadczenie w zarządzaniu procesami logistycznymi w ramach portfolio małoseryjnych produkcji pozwala skutecznie koordynować przepływy materiałów i działania między różnymi oddziałami firmy oraz partnerami biznesowymi na całym świecie. Jej podejście do pracy opiera się na ciągłym doskonaleniu procesów oraz innowacyjnych rozwiązaniach ERP, które integrują wszystkie aspekty działalności firmy, od zarządzania zapasami po planowanie produkcji i dystrybucję. Dzięki temu może zapewnić płynność operacji, lepszą kontrolę nad zasobami oraz szybsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.
Od 7 lat wykorzystuje swoje doświadczenie w obszarze oprogramowania ERP, koncentrując się na optymalnym doborze rozwiązań informatycznych wspierających realizację celów biznesowych Klienta. Specjalizuje się w obszarze zarządzania produkcją, wskazując możliwości usprawnień oraz obszary rozwoju systemów w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem krótko i długoterminowych korzyści dla Klienta. Obecnie pełni rolę Presales-a, zajmując się prezentacją systemów ERP oraz doradztwem w zakresie ich wyboru. Wspiera organizacje w efektywnym doborze narzędzi wspierających kluczowe obszary działalności, takie jak zarządzanie produkcją, planowanie zasobów, finanse i księgowość, dostosowując rozwiązania CRM do specyficznych potrzeb i celów biznesowych Klienta.
Ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw. Od początku związany z branżą oświetleniową rozpoczynając w firmie Philips Lighting jako planista wyrobów gotowych odpowiedzialny za obsługę zamówień klientów w centrach logistycznych zlokalizowanych w całej Europie. Dodatkowo pełniący rolę Business Process Expert w obszarze logistyki uczestniczący we wdrożeniach i testowaniu nowych rozwiązań oraz systemów m.in. SAP APO. Następnie po transformacji organizacji wraz ze zmianą jej nazwy na Signify, odpowiedzialny za zarządzanie zespołem zaopatrzenia oraz planowanie produkcji w fabryce profesjonalnych opraw oświetleniowych w Pile. Uczestniczył w kluczowych transferach produkcji do fabryki w Pile, tworząc przy tym zespół i definiując kluczowe procesy w obszarach zaopatrzenia oraz planowania produkcji. Uzyskał certyfikację APICS CPIM, Lean Advanced oraz ukończył szkolenia z zakresu przywództwa i zarządzania zespołem: Blanchard Leadership, iEDGE People Manager Enablement Program. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie uczestniczący w projektach optymalizacji produkcji i łańcucha dostaw oraz projekcie wdrożenia nowego systemu SAP IBP.
Ponad 25 lat pracy w Jabil Poland. Swoje doświadczenie zawodowe, które zdobywała na stanowiskach tj. planista produkcji SMT i Box Build, koordynator ds. współpracy z podwykonawcami, planista ds. współpracy z klientami, przyczyniło się do zdobycia dużej wiedzy z zakresu Supply Chain, którą obecnie wykorzystuje jako specjalista ds. procesów planistycznych. Była liderem projektu optymalizacji procesu planowania produkcji poprzez wdrożenie APS. Projekt zakończył się sukcesem i fabryka w Polsce jako pierwsza w koncernie ma w pełni zautomatyzowane i zintegrowane systemowo narzędzie do planowania produkcji. Projekt przyniósł znaczącą poprawę efektywności operacyjnej, komunikacji oraz redukcję kosztów produkcji wynikających z niepełnego wykorzystania parku maszynowego, przerywania produkcji i niskiej elastyczności planowania. Obecnie zajmuje się optymalizacją i tworzeniem procesów związanych z obszarem planowania produkcji oraz S&OP management, tworzeniem i testowaniem nowych narzędzi związanych z działem planowania, a także kontroli produkcji oraz analizą i poprawą wskaźników operacyjnych (KPI). Do jej obowiązków należy również przeprowadzanie audytów procesowych. Obszarem jej zainteresowań są narzędzia do optymalizacji procesów planistycznych APS oraz S&OP, a także tematyka lean. Posiada certyfikaty Lean Six Sigma Bronze i Silver.
Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej na kierunku Transport i Logistyka oraz podyplomowych studiów MBA Robotyzacja i Automatyzacja Procesów Biznesowych.
Zawodowo w obszarze logistyki od 18 lat. Doświadczenie zdobywał w centralach międzynarodowych korporacji (Leroy Merlin, Continental) na stanowiskach związanych z planowaniem produkcji oraz planowaniem i zarządzaniem zapasami. Wdrażał systemy wspomagające zaopatrzenie, w Leroy Merlin był pionierem w obszarze centralnego sterowania zapasami marketów. W obecnej roli od 2020 roku. Zarządza działami Planowania Produkcji, Zaopatrzenia, Magazynami Materiałów i Produktów oraz Działami Obsługi Klienta. Przeprowadził Pion Logistyki przez proces konsolidacji spółek Gerda, scentralizował gospodarkę magazynową, obniżył poziom zapasów, wdrożył Strategię Pionu Logistyki, aktywnie działa by usprawniać i automatyzować kolejne obszary w podległych działach.
Ekspert w dziedzinie zarządzania łańcuchem dostaw z 15 letnim doświadczeniem oraz absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Logistyka. Z sukcesami wdraża i realizuje projekty rozwojowe i innowacyjne w dziedzinie łańcucha dostaw, szczególnie wymagające kompleksowej analizy oraz zaangażowania nowoczesnych technologii (digitalizacja). Swoją wiedzę i doświadczenie zdobył pracując i zarządzając każdym z elementów Supply Chain, od zakupów aż po dystrybucję. Doświadczenie zdobywał zaczynając karierę w Imperial Tobacco, a następnie w firmie Decora. W Beiersdorf (NIVEA) zarządzał kategoriami Supply Chain na poziomie krajowym i międzynarodowym (Europa), wprowadzając m.in proces S&OP do organizacji, optymalizując usługi transportowe, magazynowe jak i wszystkie inne składniki łańcucha dostaw. Obecnie w Grupie Amica zarządza całym procesem Supply Chain kupowanych towarów handlowych jako Dyrektor Planowania Łańcucha Dostaw. Autor procesu S&OP dla całej organizacji oraz wielu innych innowacyjnych rozwiązań z zakresu analizy danych (cyfrowy monitoring łańcucha dostaw) i efektywnego wykorzystania powierzchni magazynowej. Może pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze zarzadzania transportem oraz zapasami. Laureat wielu nagród Indywidualnych, zarówno w obszarze Zakupów jak i Zarządzania Logistyką.
Absolwent Politechniki Białostockiej na kierunku Zarządzanie i Marketing, z 22-letnim doświadczeniem zawodowym. Karierę zawodową rozpoczął jako Planista Produkcji w Biazet S.A., a od ponad 17 lat pełni funkcję Lidera Planowania Produkcji w Promotech Sp. z o.o.. Dodatkowo, odpowiada za administrację systemu klasy ADS – IPO System, którego wdrożenie w firmie Promotech zakończył z sukcesem. Bazując na zdobytym doświadczeniu, wdrożył ten system również w oddziale firmy na Śląsku. Obecnie zajmuje się implementacją systemów raportowania opartych na Business Intelligence, z głównym wykorzystaniem narzędzia Power BI.
Menedżer z 19 letnim doświadczeniem. 16 lat w obszarze Supply Chain, 8 lat w obszarze Continous Improvement (LSS) i 3 lata w obszarze procesy IPB (Integrated Business Planning). Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt (2016) oraz SAP Certified SAP Certified Application Associate – SAP IBP for Supply Chain (2023). Od 2020 w IMI International Sp. z o.o. na stanowisku Planning Manager- Global Supply Chain. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Laval Kraków Sp. z o.o. – Alfa Laval AB Group, na stanowiskach: Lean Six Sigma program manager, Supply Unit Manager oraz Master Planning Manager.
Od początku kariery zawodowej związany z działaniami nakierowanymi na sprzedaż i obsługę klienta, głownie w branżach przemysłowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, którego wspólnym mianownikiem jest rozwój rynku. W UIBS Teamwork odpowiada za sprzedaż oraz promocję IPOsystem jako nowoczesnego narzędzia dla firm produkcyjnych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
14 lat doświadczenia zawodowego. Swoją karierę zaczynał jako Robotics & Spot Welding Engineer w RW SWISS Automation Sp. z .o.o., następnie objął stanowisko Design & Project Engineer / Production Engineer w COTES Polska Sp. z o.o.. Obecnie Senior Robotics & Industrial Engineer w KION Polska Sp. z o.o.. Uczestniczył w projektowaniu, budowie i uruchomieniu nowej linii produkcyjnej podwozi wózków widłowych. Kierował projektem modyfikacji layoutu oraz optymalizacji procesu dla linii produkcyjnej ram masztów wózków widłowych. Zarządzał relokacjami oraz uruchomieniami linii produkcyjnych w ramach głównego projektu typu „greenfiled” nowej fabryki. Wdrożył normy jakościowe ISO 3834-2 w fabryce KION w Kołbaskowie. Zaprojektował i zbudował prototypu autonomicznego robota mobilnego do zadań intralogistycznych – zakończył I etap Fazy Uruchomienia robota mobilnego – projekt w trakcie realizacji. Jego obszarem zainteresowanie jest projektowanie i wdrażanie systemów automatyzacji i robotyzacji oraz LEAN Manufacturing w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Technolog oraz Dyrektor Operacyjny w Biovico z ponad 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła Politechnikę Gdańską na kierunku Technologia Chemiczna. Na początku kariery pracowała w Kontroli Jakości przy procesach produkcyjnych, co dało jej solidne podstawy w zakresie analizy i optymalizacji procesów. W późniejszych latach pełniła rolę lidera operacyjnego i technologicznego, wdrażając innowacyjne rozwiązania. Jednym z najważniejszych projektów był transfer i rozruch procesu produkcyjnego kwasu hialuronowego w postaci żelu, który stał się kluczowym elementem oferty firmy. Dodatkowo, wdrożenie systemu zarządzania produkcją pozwoliło obniżyć koszty operacyjne o 15%. Jej pasją są tematy związane z Lean Management oraz rozwój systemów, które wspierają efektywność procesów. Zastosowanie nowoczesnych technologii w projektach, m.in. przewidywanie awarii maszyn, pozwoliło na zwiększenie efektywności o 20%. Jej celem jest inspirowanie do wprowadzania innowacji oraz adaptacji technologii, które wspierają rozwój firm.