
FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE

Szanowni Państwo,
Mam zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowe wydarzenie – IX edycję FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE, które odbędzie się w dniach 20-21-22 maja 2025 roku w Warszawie.
Forum zgromadzi ekspertów oraz liderów branży z różnych sektorów przemysłu, aby wspólnie dzielić się doświadczeniami, pomysłami i rozwiązaniami w zakresie automatyzacji, digitalizacji oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w zarządzaniu jakością.
W obliczu dynamicznego rozwoju technologii oraz rosnących wymagań rynku i nadchodzących zmian na arenie międzynarodowej coraz większą rolę odgrywa wdrażanie innowacyjnych metod, które pozwolą firmom nie tylko poprawić efektywność procesów produkcyjnych, ale także osiągnąć wyższy poziom zarządzania jakością.
Dla polskiego przemysłu to okres szans i wyzwań. Dlatego tak ważny jest rozwój kompetencji w zakresie zarządzania jakością i optymalizacji procesów.
Zastosowanie nowoczesnych technologii może przynieść organizacjom znaczące korzyści, takie jak zwiększona efektywność, redukcja kosztów oraz usprawnienie analizy danych, ale też możliwości rozwoju i wdrożenia innowacji.
Chciałabym Państwu zaproponować – jak co roku – niezawodną platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i znalezienia inspiracji do dalszego doskonalenia Państwa działań w obszarze zarządzania jakością – FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE.
W ciągu trzech intensywnych dni masterclass będą Państwo mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami. Program obejmuje wiele przykładów nowych efektywnych narzędzi, jakie technologia daje jakości.
Wśród prelegentów znajdą się uznani eksperci jakości, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami w zakresie automatyzacji procesów jakościowych, zastosowania sztucznej inteligencji oraz wdrażania cyfryzacji w codziennym funkcjonowaniu zakładów produkcyjnych.
Podczas sesji będzie można zgłębić tematykę analizy danych i rozwiązań software’owych wspierających procesy jakościowe.
Kolejne zagadnienia, które nabierają coraz większego znaczenia, to raportowanie ESG, budowanie efektywnego łańcucha dostaw, a także rola mentoringu w zarządzaniu jakością w kontekście zmieniającej się generacji pracowników.
Bardzo praktycznym punktem programu będzie zwiedzanie zakładu Katcon Polska Sp. z o.o.
Podczas wizyty będą mieli Państwo okazję zobaczyć, jak nowoczesne technologie (m.in. IoT, automatyzacja) wspierają codzienne funkcjonowanie firmy, podnosząc jakość i efektywność produkcji w jednym z czołowych zakładów przemysłowych z branży automotive w Polsce.
Dlaczego warto? FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI W PRZEMYŚLE to najnowsza wiedza w praktycznym ujęciu i możliwość szczegółowego poznania efektywnych narzędzi wdrożonych w zakładach. Jestem przekonana, że będzie ono doskonałą okazją do znalezienia inspiracji, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Sprzyjać temu będą również wieczorne spotkania w trakcie kolacji integracyjnych.
Serdecznie zapraszam do udziału i czekam na Państwa obecność.
W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.
Co w programie?
WIODĄCE TEMATY:
- TECHNOLOGIE DAJĄCE NARZĘDZIA do zarządzania jakością
- AUTOMATYZACJA I DIGITALIZACJA w jakości
- NARZĘDZIA AI w JAKOŚCI – praktyczne zastosowania
- EFEKTYWNE ROZWIĄZANIA (SOFTWARE’Y) wspierające pracę jakości
- DIGITALIZACJA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w zakładzie produkcyjnym
- FMEA I STATYSTYKA W PRAKTYCE – czyli jak łatwo poprawić jakość
- EFEKTYWNE BUDOWANIE ŁAŃCUCHA DOSTAW pod kątem potrzeb klienta wewnętrznego
- MENTORING w obszarze jakości i ciągłego doskonalenia
- RAPORTOWANIE ESG

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Na FORUM spotkają Państwo:
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
- Dyrektorów Zarządzania Jakością
- Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
- Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
- Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
- Audytorów
- Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
- Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
- Inżynierów Jakości Dostawców
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
- kadrę zarządzającą i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI

Globalny Dostawca Motoryzacyjny
- z powodzeniem konkurujący i rozwijający się od 1993 roku
- wspierający ponad 60 klientów na całym świecie jako dostawca Tier-1
- rodzinna firma z siedzibą w Meksyku
- ponad 1,500 pracowników
Aplikacje
- pojazdy komercyjne i osobowe
- maszyny ciężkie i rolnicze
- pojazdy rekreacyjne, motocykle i terenowe
- struktury ze stali, aluminium i kompozytów wzmocnionych
Produkty
- systemy kontroli emisji i układy wydechowe
- lekkie kompozyty i funkcjonalne czarne tworzywa sztuczne
- obudowy akumulatorów pojazdów elektrycznych
- rozwiązania zarządzania termicznego
9 zakładów produkcyjnych oraz 7 centrów techniczno-rozwojowych w Europie, Ameryce Płn. i Azji
Katcon to firma z branży automotive wywodząca się z Meksyku. Spółka z sukcesem rozwija się i konkuruje na rynku od 1993 r. jako globalny dostawca katalizatorów i kompletnych systemów wydechowych.
Rozwój firmy Katcon to przykład rozwoju od lokalnego wytwórcy jednego produktu do globalnego dostawcy katalizatorów i układów wydechowych. W ciągu 30 lat spółka z Meksyku poszerzyła swoje portfolio i otworzyła się na nowe rynki zbytu, aby stać się wiodącym dostawcą dla największych firm motoryzacyjnych.
FABRYKA W BŁONIU
Gdy biznes rozkwitał, Katcon stanął przed wyzwaniem zwiększenia mocy produkcyjnych w krótkim czasie. Jedną z najważniejszych lokalizacji koncernu jest, powstała w 2009 r.,
fabryka w Polsce, która specjalizuje się w produkcji KATALIZATORÓW do samochodów osobowych i maszyn rolniczych.
W 2016 roku zakład w podwarszawskim Błoniu rozpoczął projekt dostaw katalizatorów na rynki europejskie i północnoamerykańskie. Lokalizacja Katcon w Polsce dedykowana jest klientom europejskim. Nowe projekty produkcyjne, uruchamiane w ostatnich i w kolejnych latach, wprowadzają do zakładu najnowocześniejszy park maszynowy.
– Wzrost, jaki obserwujemy obecnie nie byłby możliwy bez odpowiedniej innowacji oraz digitalizacji zakładu, jest dowodem na to, że klienci cenią naszą sprawność i dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach – podkreśla Gustavo Canales Robles, Dyrektor Generalny Katcon Polska. – Zajęło nam 9 lat, aby sprzedać 2 mln katalizatorów, a teraz tylko w ciągu ostatniego roku – sprzedaliśmy ich ponad 1 mln sztuk. To znak, że podjęliśmy właściwe działania, aby zyskać uznanie naszych klientów.
Inwestycje i digitalizacja to priorytet. Obecnie Katcon Polska wykorzystuje prawie 50 cel spawalniczych FlexArc ABB, których wystandaryzowane rozwiązania pozwalają w krótkim czasie zwiększyć lub zmniejszyć produkcję.
ZDIGITALIZOWANY ZINTEGROWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ma tu kluczowe znaczenie dla Katcon jako dostawcy. Firma może elastycznie reagować na zmieniające się zapotrzebowanie ze strony klientów końcowych. Operatorzy mogą w krótkim czasie dostosować poszczególne cele do wytwarzania nowych elementów i wykorzystywać je na potrzeby produkcji dla różnych klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Katcon Polska znalazł się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2022 oraz 2024.
Katcon angażuje się w wiele innowacyjnych projektów. W ostatnich latach prowadził dwa projekty grantowe w dziedzinie motoryzacji we współpracy z Politechniką Warszawską.
LICZBA ZATRUDNIONYCH: 450 osób
POWIERZCHNIA: 20 000 m.kw., pow. produkcyjna 8800 m.kw.
CERTYFIKATY: IATF 16749:2016, ISO 14001:2015
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładu w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.
CO DALEJ?
Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem
