FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM
Szanowni Państwo,
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na unikatowe spotkanie „FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”, które odbędzie się w dniach 4-5-6 marca 2025 r. w Warszawie. To wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń oraz pogłębiania wiedzy w dziedzinie zarządzania infrastrukturą zakładu i utrzymaniem budynków.
Podczas masterclass doświadczone osoby z branży podzielą się swoimi sukcesami i praktycznymi rozwiązaniami, które pomogą Państwu w codziennych wyzwaniach. Zaprezentujemy, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne mogą usprawnić codzienną pracę oraz przyczynić się do znaczących oszczędności. Wspólnie omówimy kwestie takie, jak zarządzanie mediami i optymalizacja kosztów, które są kluczowe dla efektywności działania zakładów.
Sprawdzona formuła masterclass, którą zaproponowaliśmy – meritum połączone z dyskusją oraz skuteczną wymianą doświadczeń i networkingiem – to gwarancja wysokiej efektywności spotkania, co potwierdzają liczne opinie uczestników jego poprzednich edycji.
Zachęcam do udziału i wspólnego odkrywania nowych perspektyw w zarządzaniu facility. W razie pytań, jestem dostępna pod numerem 512 699 451 oraz adresem eszulc@movida.com.pl.
Serdecznie zapraszamy do udziału.
Co w programie?
WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:
- oszczędności: skuteczna optymalizacja kosztów, ekonomia energetyczna
- strategia i praktyka facility: rozwiązania, wyzwania, najlepsze praktyki
- narzędzia do zarządzania facility, ich zastosowanie i przydatność
- optymalizacja procesów zarządzania infrastrukturą
- utrzymanie kompleksu biurowo–produkcyjnego od A do Z
- wskaźniki dotyczące utrzymania budynków
- jak powinien wyglądać nowoczesny audyt energetyczny
- zarządzanie systemowe FM w obiektach przemysłowo-logistycznych
- nowoczesne facility, równowaga pomiędzy nowymi technologiami a ekonomią
- outsourcing FM, rozszerzenie pojęcia FM – nowe podejście w przemyśle
- zmiana źródła zasilania w energię cieplną
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Na „Facility Management w zakładzie produkcyjnym” zapraszamy szczególnie:
- Kierowników, Koordynatorów Facility
- Kierowników Technicznych Budynków
- Szefów Infrastruktury
- Kierowników, Koordynatorów Obiektu
- Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
- Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów Technicznych
- Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
- Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
- Kierowników, Koordynatorów Systemów Krytycznych
- Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
- Administratorów Budynków Przemysłowych
- Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych,
- Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi
Prelegenci
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA
podczas oraz po spotkaniu
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.