WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0
25 lutego 2025 - 27 lutego 2025 (3 dni)
Kalisz
Zarejestruj się
Partnerzy wydarzenia

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do udziału w masterclass WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0 – automatyzacja i robotyka magazynowa”, które odbędzie się w dniach 25-26-27 lutego 2025 r.

Myśl przewodnia wydarzenia to zaawansowane technologie w służbie efektywnej logistyki: rozwiązania systemowe i techniczne oraz efektywne zarządzanie danymi.

W dzisiejszych czasach automatyzacja, cyfryzacja i analiza danych odgrywają kluczową rolę w optymalizacji procesów logistycznych oraz wspieraniu rozwoju przedsiębiorstw.

Automatyzacja i robotyzacja procesów jest najbardziej pożądanym kierunkiem rozwoju współczesnej logistyki i odpowiedzią na jej największe wyzwania. Aby magazyn mógł jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące potrzeby produkcyjne i logistyczne firmy, ważna jest nie tylko zaawansowana technologia, ale także ciągłe usprawnianie procesów i praca nad poprawą wydajności oraz wdrażaniem nowych funkcjonalności. Takie parametry pracy pozwalają na sprawne zarządzanie dużymi wolumenami produktów, co jest kluczowe dla efektywnego funkcjonowania.

W tym procesie transformacji istotna jest analiza szans i zagrożeń, dobranie technologii do potrzeb, wdrożenie jej krok po kroku oraz rola analizy danych w planowaniu automatyzacji procesów i ocenie jej efektywności.

Na konkretnych wdrożonych przykładach omówimy te aspekty.

Uczestnicy w ramach wizyty technicznej będą mieli okazję zobaczyć, jak w praktyce działa nowoczesny automatyczny magazyn wysokiego składowania Colian w Opatówku. Magazyn wyposażono w zaawansowaną infrastrukturę technologiczną oraz wiele systemów (takich jak: MFC, WMS, PLC, DMS, TMS), zintegrowanych z systemem SAP klasy ERP.

Zachęcam Państwa do wzięcia udziału w tym inspirującym wydarzeniu. W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem kdutkalska@movida.com.pl.

Sprawdzona formuła masterclass – meritum połączone ze zwiedzaniem obiektu referencyjnego, dyskusją oraz skuteczną wymianą doświadczeń i networkingiem – to gwarancja wysokiej efektywności spotkania, co potwierdzają liczne opinie uczestników jego poprzednich edycji.

nowoczesne rozwiązania
nowoczesne rozwiązania
inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
studia przypadków
studia przypadków
efektywny networking
efektywny networking

Co w programie?

  • ZAAWANSOWANE ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE I TECHNOLOGICZNE w zakresie AUTOMATYZACJI ORAZ OPTYMALIZACJI procesów magazynowych
  • ROLA ANALIZY DANYCH w planowaniu automatyzacji procesów i OCENIE JEJ EFEKTYWNOŚCI
  • wizja TRANSFORMACJI INTRALOGISTYKI w ramach INDUSTRY 4.0
  • WYZWANIA, SZANSE, KORZYŚCI I ZAGROŻENIA robotyki i automatyki obszarów magazynowych
  • NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA magazynowe w praktyce
  • zaawansowane TECHNOLOGIE w służbie EFEKTYWNEJ LOGISTYKI
  • AUTOMATYZACJA PROCESÓW I POPRAWA EFEKTYWNOŚCI LOGISTYKI w oparciu o automatyzację, cyfryzację oraz ANALIZA DANYCH jako ELEMENTY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA
  • INNOWACJE
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Spotkanie dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom Operacyjnym
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Automatykom/ Głównym Automatykom
  • Kierownikom Działów Projektowych
  • osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów

Prelegenci

Maciej Hyła
Maciej Hyła
Kierownik Logistyki Zakładu Opatówek
Colian Logistic Sp. z o.o.
Mirosław Głażewski
Mirosław Głażewski
Dyrektor Automatycznego Centrum Logistycznego
Żabka Polska Sp. z o.o.
Leszek Kliman
Leszek Kliman
Kierownik Logistyki
Phoenix Contact Wielkopolska Sp. z o.o.
Tomasz Kosik
Tomasz Kosik
Prezes Zarządu
Colian Logistic Sp. z o.o.
Rafał Kowalski
Rafał Kowalski
Z-ca Dyrektora Logistyki Magazynowej
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
Łukasz Księżopolski
Business Development Manager CEE
Consafe Logistics Sp. z o.o.
Andrzej Lada-Kubala
Członek Zarządu/Dyrektor Operacyjny/Dyrektor SCM
Meble Wójcik Sp. z o.o.
Daniel Nowicki
Daniel Nowicki
Dyrektor ds. Sprzedaży i Członek Zarządu
Colian Logistic Sp. z o.o.
Tomasz Paszkowski
Tomasz Paszkowski
Kierownik Działu Symulacji Logistycznych i Modelowania 2D/3D
Transfer Multisort Elektronik Sp. z.o.o.
Łukasz Wysokiński
Łukasz Wysokiński
Dyrektor Zarządzający
InPost Fulfillment, InPost Sp. z o.o.

Wiedza ze źródeł

Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
Polska
Ikonka
zdolność przyjęcia aż 3,6 tysięcy palet dziennie
Ikonka
systemy: MFC, WMS, PLC, DMS, TMS, zintegrowane z systemem SAP klasy ERP
Ikonka
łącznik nadziemny o długości 160 m
Ikonka
Grupa Colian: Colian, Colian Logistic, Colian Developer, Colian UK

W skład Grupy Colian wchodzą spółki Colian, Colian Logistic, Colian Developer oraz Colian UK. Spółka Colian posiada zakłady produkcyjne zlokalizowane w Opatówku (centrala), Kaliszu, Bydgoszczy, Lublinie i Wykrotach.
W wyniku połączenia irlandzkiej spółki Lily O’Brien’s oraz brytyjskiej Elizabth Shaw, powstała spółka Colian UK – w ramach jej działalności funkcjonuje zakład w Newbridge (Irlandia). Colian Developer zajmuje się budową jakościowych do życia osiedli mieszkaniowych.
Colian Logistic od 2009 roku jest jednym z czołowych dostawców usług na rynku TSL. Stale rozbudowująca się sieć lokalizacji pozwala na sprawne i efektywne obsługiwanie procesów logistycznych. Obecnie nasze lokalizacje znajdują się w: Gdańsku, Bydgoszczy, Robakowie, Kostrzynie Wielkopolskim, Strykowie, Pruszkowie, Lublinie, Kaliszu, Wrocławiu, Częstochowie, Katowicach i Wodzisławiu Śląskim.

BRANŻA

Colian oraz będąca w Grupie spółka Colian UK działa w branży FMCG, dostarczając na rynek wysokiej jakości słodycze, napoje, przyprawy, bakali i lody.
Colian Logistic to kompleksowy operator usług logistycznych, który działa w wielu branżach m.in. spożywczej, opakowaniowej, artykułów przemysłowych, meblowej, odpadowej. Spółka ta zajmuje się również przewozem towarów ADR. Colian Developer działa w branży budowlanej.

ZATRUDNIENIE

Grupa Colian zatrudnia blisko 2500 pracowników.
Spółka Colian Logistic posiada zespół 250 specjalistów z czego 28 osób pracuje w obszarze magazynowym.

POWIERZCHNIA

Obiekt posiada aż 27 tys. miejsc paletowych, silos 140 m / 40 m, o powierzchni 5600 m2 oraz 16 doków załadunkowych. Magazyn daje możliwość ładowania od 5 do 10 aut na godzinę.

CERTYFIKATY I SYSTEMY ZARZĄDZANIA

ISO, HACCP, Lean, 5S, BRC, IFS, systemy zarządzania IT m.in.: SAP, WMS, DMS, TMS.

NAGRODY

Colian Logistic

  • Supply Chain Designer – nagroda główna za projekt magazynu automatycznego z nadziemnym łącznikiem do produkcji
  • Diamenty Forbesa
  • Operator Logistyczny Roku
  • Best Managed Companies
  • Gepard Biznesu
  • Brylant Polskiej Gospodarki
  • Gazele Biznesu

Colian

  • European Candy Kettle Aword – Jan Kolański, Prezes Colian pierwszym Polakiem z tytułem
  • Marki Colian otrzymują wyróżnienia w prestiżowych konkursach branżowych:
    • Złoty Paragon
    • Złote Innowacje
    • Golden Arrow
    • Effie
  • Złoty Mecenas Kultury miasta Kalisza
  • „Za serce dla sportu” mecenas sportowy miasta Kalisza

WDROŻONE NARZĘDZIA

Magazyn wyposażono w zaawansowaną infrastrukturę technologiczną, a w tym 4 układnice, 20 wózków RGV oraz 8 podwójnych regałów do składowania palet, 2 windy podwójne, automatyczną strefę załadunku oraz łącznik nadziemny o długości 160 m łączący zakład produkcyjny z magazynem. Magazyn zawiera wiele systemów takich jak: MFC, WMS, PLC, DMS, TMS i wszystkie zintegrowane są z systemem SAP klasy ERP.

 

Działania ekologiczne i społeczne

Własna farma fotowoltaiczna, pompy ciepła.
Działania społeczne w Grupie Colian realizowane są w ramach akcji Colian Pomaga. W ostatnim czasie zrealizowano takie akcje pomocowe jak:

  • pomoc dla osób dotkniętych powodzią – przekazanie 24 tirów wody w rejony dotknięte klęską. Colian Logistic realizował dostawy do 24 miast w Polsce
  • pomoc Ukrainie – dostawy produktów, zorganizowanie domu tymczasowego w Opatówku
  • pomoc w Covidzie – dostawy produktów do szpitali jednoimiennych
  • pomoc domom dziecka, schroniskom, klubom sportowym, placówkom edukacyjnym.
  • i inne

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd w obie strony do zwiedzanego zakładu
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu

4450 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
13 lutego 2025
4950 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
14 lutego 2025
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Małgorzata Jasik
Małgorzata Jasik
Key Account Manager
mjasik@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 69 958 56 03
Jacek Rychta
Jacek Rychta
Junior Key Account Manager
jrychta@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 81 38
Katarzyna Borla-Turzyniecka
Katarzyna Borla-Turzyniecka
Junior Key Account Manager
kborla-turzyniecka@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 81 38

Wydarzenia z poprzednich lat

30 stycznia 2024 - 1 lutego 2024 (3 dni),
Katowice

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

#logistyka #magazyn
18 kwietnia 2023 - 20 kwietnia 2023 (3 dni),
Legnica

WAREHOUSE EXCELLENCE TOUR - AUTOMATYZACJA I ROBOTYKA MAGAZYNOWA

#logistyka #magazyn
17 maja 2022 - 19 maja 2022 (3 dni),
Bronisławów

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

#logistyka #magazyn
20 kwietnia 2021 - 21 kwietnia 2021 (2 dni),
ON-LINE

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0 - automatyzacja i robotyzacja w magazynie i CD

#logistyka #magazyn

Wydarzenia podobne

11 marca 2025 - 13 marca 2025 (3 dni),
Gdańsk

INTRALOGISTYKA 4.0 TOUR

#logistyka #magazyn
3 grudnia 2024 - 5 grudnia 2024 (3 dni),
Wrocław

BEZPIECZEŃSTWO W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

#bezpieczenstwo #logistyka #magazyn
5 listopada 2024 - 7 listopada 2024 (3 dni),
Łódź

TOUR DE MAGASINS

#logistyka #magazyn
21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni),
Warszawa

DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH

#logistyka #magazyn