Ponad 15-letni staż w branży logistycznej i zarządzania łańcuchem dostaw. Uzyskała dyplom Master of Science w obszarze Logistyki z Coventry University UK, a także certyfikację APICS CPIM. W trakcie kariery zawodowej z sukcesem zarządzała projektami optymalizacji łańcucha dostaw, które przyniosły znaczące oszczędności oraz poprawę efektywności operacyjnej. Uczestniczyła w znaczących transferach produkcji do fabryki w Łodzi. Jednym z większych osiągnięć było wdrożenie systemu zaawansowanego planowania w ramach działalności trzech fabryk Emerson – w Polsce, Niemczech oraz we Francji, co przyczyniło się do wzrostu satysfakcji klientów. Zdobyte doświadczenie w zarządzaniu procesami logistycznymi w ramach portfolio małoseryjnych produkcji pozwala skutecznie koordynować przepływy materiałów i działania między różnymi oddziałami firmy oraz partnerami biznesowymi na całym świecie. Jej podejście do pracy opiera się na ciągłym doskonaleniu procesów oraz innowacyjnych rozwiązaniach ERP, które integrują wszystkie aspekty działalności firmy, od zarządzania zapasami po planowanie produkcji i dystrybucję. Dzięki temu może zapewnić płynność operacji, lepszą kontrolę nad zasobami oraz szybsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.
Doradca zarządu EQ System, ekspert w zakresie rozwiązań IT w zarządzaniu procesami produkcyjnymi. Ponad czterdziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją i logistyką. Karierę zawodową rozpoczął jako dyspozytor produkcji, a następnie zdobywał doświadczenie na stanowiskach związanych z planowaniem głównych harmonogramów produkcyjnych oraz zarządzaniem wydziałem produkcyjnym w Zakładach Wytwórczych Urządzeń Telefonicznych. W SIMPLE S.A. jako wiceprezes ds. administracji i infrastruktury IT odpowiadał za rozwój procesów administracyjnych, zarządzaniem infrastrukturą technologiczną oraz koordynację przepływu informacji. Od 2010 roku związany z EQ System, gdzie specjalizuje się w projektowaniu zaawansowanych koncepcji sterowania produkcją, optymalizacji logistyki produkcyjnej oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających procesy operacyjne. Promotor standardu MRPII oraz idei zamkniętej pętli sterowania procesami produkcyjnymi. Jako doświadczony supervisor z powodzeniem weryfikuje poprawność realizacji procedur wewnętrznych, przyczyniając się do poprawy efektywności operacyjnej. Brał udział w projektach optymalizacji produkcji w ponad 40 przedsiębiorstwach, takich jak Solaris, PZL-WZM, Strauss Cafe, Masterpress, PIT-RADWAR, SRC, Grupa Azoty, ELPAR czy Danwood.
Absolwent Politechniki Łódzkiej wydziału Organizacja i Zarządzanie, od dwudziestu lat związany zawodowo z produkcją farmaceutyczną, od 6 lat Kierownik Produkcji w zakładach produkcyjnych Adamed Pharma S.A. najpierw w Ksawerowie później w Pabianicach. W najbardziej wymagającym okresie zarządzał trzema wydziałami produkcyjnymi w dwóch lokalizacjach. W chwili obecnej skupia się na zarządzaniu jednym wydziałem produkcyjnym w Adamed Pharma S.A. w Pabianicach i projektach związanych z jego rozbudową i optymalizacją produkcji.
Absolwent Politechniki Poznańskiej na Wydziale Inżynierii Mechanicznej, na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Posiada kilkuletnie doświadczenie w przemyśle produkcyjnym. Rozpoczynał swoją zawodową przygodę od stażu, docierając do łączonego stanowiska Inżyniera Przemysłowego i Planisty produkcji. Pozwoliło mu to na uzyskanie umiejętności z zakresu analizy danych, planowania zatrudnienia, tworzenia budżetów a także planowania produkcji. Dodatkowo, współpracuje z działami technologicznymi i operacyjnymi, aby zapewnić płynność procesów oraz maksymalną efektywność produkcji. Bierze czynny udział w kilku projektach optymalizujących cykl produkcyjny za pomocą narzędzi Lean Manufacturing, co przyczynia się do zwiększenia wydajności maszyn do produkcji, poprawy ergonomii i bezpieczeństwa na stanowiskach pracy. Obecnie bierze udział we wdrażaniu APS (Advanced Planning System) w całej fabryce.
Menedżer z 19 letnim doświadczeniem. 16 lat w obszarze Supply Chain, 8 lat w obszarze Continous Improvement (LSS) i 3 lata w obszarze procesy IPB (Integrated Business Planning). Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej. Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt (2016) oraz SAP Certified SAP Certified Application Associate – SAP IBP for Supply Chain (2023). Od 2020 w IMI International Sp. z o.o. na stanowisku Planning Manager- Global Supply Chain. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Laval Kraków Sp. z o.o. – Alfa Laval AB Group, na stanowiskach: Lean Six Sigma program manager, Supply Unit Manager oraz Master Planning Manager.
Ostatnie 20 lat związana z przemysłem stalowym, 16 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Przeszła praktycznie wszystkie szczeble w organizacji od planisty do szefa departamentu odpowiedzialnego za spółkę w Polsce. Absolwentka wydziału Matematyki, Fizyki i Chemii Uniwersytetu Śląskiego oraz MBA na SGH w Warszawie. Posiada doświadczenie we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w zespole projektowym. Odpowiedzialna za organizację zakupów i dostaw stali z Azji, Afryki i Europy. W ramach swoich obowiązków prognozuje zużycie stali i potrzeby praktycznie wszystkich gałęzi gospodarki w tym AGD i motoryzacji. Zajmuje się procesem planowania i harmonogramowania produkcji oraz realizacją usług w centrach serwisowych cięcia stali. Obecnym jej wyzwaniem jest dywersyfikacja dostaw i ryzyka związanego z wahaniami cen surowców na giełdach. Kontrola i obniżenie stanów magazynowych, szczególnie w obszarze materiałów wolnorotujących.
Absolwent Akademii Górniczo-Hurniczej w Krakowie na wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Automatyki i Robotyki na kierunku Elektronika i Telekomunikacja oraz studiów podyplomowych na AGH na wydziale Zarządzania, na kierunku Zarządzanie Produkcją. 23 lata doświadczenia zawodowego nabytego w trzech zakładach z branży motoryzacyjnej. Od 2012 związany z ZF Group, które w 2014 połączyło się z TRW. Na co dzień zajmujący się zarządzaniem produkcją w jednym z zakładów ZF na świecie. Wcześniej zajmował stanowiska związane z zarzadzaniem i planowaniem produkcji oraz zarządzaniem w dziale utrzymania ruchu w obszarze prewencji, mediów i gospodarką częściami zamiennymi. W pracy codziennej odpowiedzialny za zarządzanie zasobami ludzkimi, realizację wskaźników, planowanie i realizację budżetu.
Od początku kariery zawodowej związany z działaniami nakierowanymi na sprzedaż i obsługę klienta, głownie w branżach przemysłowych. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe, którego wspólnym mianownikiem jest rozwój rynku. W UIBS Teamwork odpowiada za sprzedaż oraz promocję IPOsystem jako nowoczesnego narzędzia dla firm produkcyjnych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
17 lat doświadczenia w SCH w branży automotive i FMCG. 5 lat w Hart sp. z o. o. Opole w roli Product Manager – zarządzanie dostępnością części samochodowych w kilkunastu filiach w Polsce, relacje z dostawcami, negocjacje cenowe, maksymalizacja marży poprzez optymalizacje procesu zakupów. 11 lat w Nutricia Zakłady produkcyjne Sp. z o. o. Opole Danone na stanowiskach: Call off, Production Scheduler, Production Planner, Production Planning Coordinator, Production Planning Manager. Od 4 miesięcy w Danone Planning Center Katowice w roli Supply Network Planning Senior Manager. W trakcie swojej kariery zawodowej udało się jej dokonać licznych optymalizacji w zakresie harmonogramowania produkcji dla 5 linii produkcyjnych, np. wdrożenie kwartalnych rewizji cykli formatowo recepturowych, ograniczających liczbę przejść, sprzątań i przezbrojeń w celu poprawy OE. Ma na swoim koncie standaryzację analiz capacity dla wszystkich linii produkcyjnych, synergie w wykorzystaniu zasobów w ramach całego zakładu produkcyjnego. W obecnej roli odpowiadam za plany produkcji długoterminowe, roczne przygotowanie wolumenów budżetowych, analizy capacity, plany transferów, zapas total chain dla 6 fabryk mlecznych Danone w Europie, kalkulacja poziomu zapasów (min/max/target/SS).
Absolwentka Politechniki Poznańskiej na Wydziale Budowy Maszyn o kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Posiada ponad 30 letnie doświadczenie w przemyśle branży FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała na wielu stanowiskach w Grupie Colian: Referent ds. Rozliczeń Produkcji, Brygadzista Produkcji, Asystent/ Kierownik Produkcji, Specjalista ds. Planowania Produkcji. Obecnie Kierownik Działu Inżynierii Przemysłowej oraz Kierownik Planowania Sprzedaży i Kontroli Zapasów. Uczestniczy w projektowaniu procesów operacyjnych. Przygotowuje i analizuje wskaźniki operacyjnych (KPI). Bierze udział w projektach optymalizacyjnych procesy produkcyjne przy użyciu narzędzi Lean Manufacturing SMED, 5S,TPM. Do jej obowiązków należy przygotowywanie, uzgadnianie, monitorowanie oraz realizacja planów sprzedażowych wyrobów gotowych i towarów sprzedawanych na rynku krajowym i zagranicznym przez spółkę Colian. Kontroluje zapasy wyrobów gotowych i towarów. Obecnym wyzwaniem jest udział we wdrożeniu narzędzia do planowania SAP IBP.
Z wykształcenia mgr inż. Technolog Żywności, studia podyplomowe Zarządzanie Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Executive MBA Studies. Manager Operacyjny z ponad 18-letnim doświadczeniem zawodowym na wielu stanowiskach w branży spożywczej. Karierę rozpoczynał w firmie Wrigley Poland, od blisko 16 lat związany z kawową spółką Strauss Cafe Poland. Zdobywał doświadczenie i budował kompetencje w obszarach logistyki, planowania, technologii i R&D oraz ciągłego doskonalenia. W swojej karierze pełnił wiele krosowych funkcji w strukturach międzynarodowych Grupy Strauss, koordynując działania operacyjne w takich krajach jak Serbia, Rumunia, Izrael czy Ukraina. Project Manager i Stream Leader w licznych międzynarodowych projektach Strauss Group. Ponadto Trener Biznesu i konsultant w obszarach Lean Manufacturing/Continuous Improvement, optymalizacji procesów produkcyjnych i łańcuchów dostaw, budowania efektywnych oraz innowacyjnych zespołów.