TOUR DE MAGASINS
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu masterclass TOUR DE MAGASINS, które odbędzie się w dniach 5-6-7 listopada 2024 roku w Łodzi.
Przez 3 dni odwiedzimy aż 4 CENTRA DYSTRYBUCYJNE wiodących firm, które cenią innowacyjne technologie i ciągłe doskonalenie procesów.
Zróżnicowane obiekty, rozwiązania i branże to cechy, które charakteryzują nasze spotkanie. Podczas wizyt zobaczymy i wysłuchamy różnorodnych prelekcji z zakresu optymalizacji procesów logistyczno-magazynowych. Partnerzy wydarzenia stawiają na innowacje, nowe technologie oraz inwestycje szyte na miarę. Dzięki otwartości i chęci dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą, eksperci wiodących firm przybliżą nam założenia, plany i zrealizowane projekty, które wykorzystują w codziennej pracy.
Praktyczny aspekt przekazywanej wiedzy zostanie zwieńczony oprowadzaniem po obiektach przez Menadżerów zarządzających poszczególnymi obszarami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne.
Zapraszamy po mocną dawkę inspiracji, networkingu i wymiany doświadczeń.
Do zobaczenia!
Wydarzenia MOVIDA to najlepsza przestrzeń do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
Zachęcamy do uczestnictwa w spotkaniu i zarezerwowaniu już dziś terminu naszego masterlass w kalendarzu.
W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu oborkowska@movida.com.pl
Co w programie?
Wiodące tematy spotkania:
- AUTOMATYZACJA i OPTYMALIZACJA jednostek wysyłkowych
- INNOWACYJNE TECHNOLOGIE w magazynach
- WYZWANIA w procesie magazynowania i wysyłki
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Spotkanie dedykowane jest:
- Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
- Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
- Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
- Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
- Dyrektorom ds. Inwestycji
- Kierownikom Zespołów Magazynów
- Regional Warehouse Managerom
- Dyrektorom Operacyjnym
- Kierownikom Działów Projektowych
- Osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizacje procesów
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
KRAMP zajmuje się dystrybucją oraz sprzedażą artykułów dla rolnictwa, jest jednym z największych przedsiębiorstw tego typu w Europie.
MAGAZYN
- magazyn w Modle Królewskiej jest jednym z 12 Centrów Dystrybucji firmy Kramp Group
- POWIERZCHNIA magazynów Kramp Sp. z o.o. wynosi 29.884 m2
- magazyn w zależności od hali ma wysokość od 6-ciu do 15 metrów
- 85 000 indeksów i cały czas rośnie– każdy produkt jest zwymiarowany i zważony
- ilość lokalizacji – 150.000
- ilość wózków widłowych różnego rodzaju – 70 – najwyższy sięga do 14m
- LICZBA PRACOWNIKÓW operacyjnych – w zależności od sezonu 120-180
Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej to… najlepszy zespół ludzi do zadań logistycznych 🙂
… oraz jedno z największych pełnoasortymentowych centrów dystrybucyjnych w kraju, a także jeden z najnowocześniejszych w Polsce magazynów.
Centrum Dystrybucyjne Wola Krzysztoporska to szyte na miarę:
- automatyczny magazyn wysokiego składowania / HRL na towar szybkorotujący – obsługuje ponad 50% wolumenu przyjęcia i zapasu
- zautomatyzowany magazyn drobnicowy / AKL, obsługujący towar średnio- i wolnorotujący – obsługuje 31-33% wolumenu wydania
- automatycznie uzupełniane podstawy dla szybkorotującego asortymentu suchego / SLB Food – obsługuje 10% wszystkich uzupełnień asortymentu suchego
- automatyczny Sorter palet / PPA, sortujący automatycznie palety na różne typy (EUR, CHEP, uszkodzone, jednorazowe, etc). – sortuje ponad 1 milion palet rocznie
- zautomatyzowany magazyn mroźniczy / TIKO – obsługuje 100% marketów w Polsce w asortyment TIKO
- ciąg dalszy nastąpi… – zapewniam 😊
To jednak nie tylko magazyn i dystrybucja, to również centrum obsługi sieci sklepów w obszarze: opakowań zwrotnych i jednostek ładunkowych, surowców wtórnych, materiałów kosztowych, wyposażenia hal sprzedaży oraz wózków widłowych i maszyn czyszczących.
LICZBA PRACOWNIKÓW – 630
POWIERZCHNIA MAGAZYNU – ca 115 tys m2
ILOŚĆ MIEJSC REGAŁOWYCH – 130 tys
ROCZNY WOLUMEN WYDANIA – 1,6 mln palet / 110 mln
URUCHOMIENIE CD – 2006
Łódzka firma rodzinna założona w 1989 roku, będąca obecnie wiodącym europejskim dystrybutorem i jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się dystrybutorów globalnych w zakresie komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej.
TME realizuje zamówienia klientów z całego świata, wysyłając paczki ze swojego jedynego na dzień dzisiejszy zespołu magazynów, zlokalizowanego w Polsce – Łodzi i okolicach – wykorzystując do tego celu automatyzację, robotyzację oraz digitalizację procesów logistycznych. Ponadto w skład Grupy TME wchodzi 11 spółek zależnych, zlokalizowanych w różnych krajach Europy, a także w Azji i Ameryce Północnej.
Dbając o jakość oferowanych usług, TME wdrożyło Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego, oparte o normy ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzone certyfikatami.
Wyzwania dla LOGISTYKI
- odbiorcy z ponad 156 krajów
- 25 tys. zamówień / 6 000 paczek dziennie
- ponad 1 mln produktów w ofercie
- ponad 300 tys. produktów dostępnych w magazynie
- 450 pracowników w obu Centrach
Najważniejsze NAGRODY
- 2016 i 2017 Diamenty miesięcznika Forbes wśród przedsiębiorstw w województwie łódzkim o poziomie przychodów powyżej 250 milionów złotych
Działania ekologiczne i społeczne:
- TME Edukacja: program mający na celu promowanie oraz szerzenie wiedzy technicznej tam, gdzie jest ona potrzebna i trudno dostępna. Pierwszymi krajami, w których prowadziła swoje aktywności były Ghana, Tanzania oraz Uganda. Obecnie projekt obejmuje swoimi działaniami wiele państw afrykańskich oraz Indie. W niedalekiej przyszłości planuje prowadzić swoje akcje na terenie całej Afryki oraz w rejonach o podobnej charakterystyce
- TechMasterEvent: platforma na której zdolni i kreatywni elektronicy mogą swobodnie dzielić się swoimi pomysłami, nawiązywać znajomości, uzyskiwać cenne wskazówki, uczyć się i zwyczajnie cieszyć się twórczą pracą
Centrum Logistyczne Rzgów:
- powierzchnia etap 1: 21 000 m2
- powierzchnia docelowa: 54 000 m2
- robotyzacja procesów kompletacji i kontroli jakości
- automatyczny magazyn wysokiego składowania: 100 000 pojemników
- 210 tys. lokalizacji magazynowych
- wydzielona certyfikowana strefa ESD
Centrum Logistyczne Łódź:
- powierzchnia: 18 800 m2
- układnice paletowe: 12 500 miejsc
- układnice MiniLoad: 130 000 pojemników
- system Shuttle: 1 900 pojemników
- magazyn produktów ADR
500 tys. lokalizacji magazynowych
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do Centrów Dystrybucji
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.