XVIII Multibranżowe FORUM UTRZYMANIA RUCHU
8 października 2024 - 10 października 2024 (3 dni)
Wałbrzych
Zarejestruj się

XVIII Multibranżowe FORUM UTRZYMANIA RUCHU

Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w XVIII edycji Multibranżowego Forum Utrzymania Ruchu, które odbędzie się w dniach 8-9-10 października 2024 roku.

Obszary wiodące spotkania to Przemysł 4.0, wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu UR, systemy do zbierania i analizy danych, wskaźniki, usprawnienia, optymalizacja kosztów i procesów.

Bogate meritum i praktyczne ujęcie tematów to cecha wyróżniająca spotkania MOVIDA. Zaprezentujemy wiele nowych interesujących case studies, omówimy wdrożenia i rozwiązania krok po kroku.

Obecnie działy utrzymania ruchu mają bardzo duże zakresy odpowiedzialności. Rozwój technologiczny wymusza – ale też daje szansę – na wdrażanie nowych rozwiązań. Istotne jest zatem posiadanie odpowiedniej koncepcji zarządzania całokształtem procesów UR. Przeanalizujemy, jak dobrze przeprowadzić proces wdrożenia TPM oraz jak zoptymalizować procesy UR przy wykorzystaniu narzędzi do digitalizacji.
Na przykładzie wdrożeń nasi Eksperci postarają się przekonać słuchaczy, że AI i uczenie maszynowe to nie jest magia i że da się stworzyć działające modele AI ML.

Poruszony zostanie również aspekt nieocenionego potencjału ludzkiego, zwiększenia kompetencji pracowników technicznych oraz jak zmotywować i poprowadzić zespół do realizacji celu.

Podczas wizyty technicznej przyjrzymy się systemom wspomagającym utrzymanie ruchu w nowoczesnym zakładzie Electrolux w Świdnicy .

 Spotkanie corocznie jest sposobnością do zdobycia nowych inspiracji oraz pogłębienia i wymiany wiedzy w gronie EKSPERTÓW. Zapewniamy maksimum praktycznej wiedzy i owocne dyskusje w gronie praktyków z nowocześnie zarządzanych firm produkcyjnych.

Nie może Państwa tu zabraknąć!

Do zobaczenia!

Katarzyna Dutkalska

inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza
nowoczesne strategie
nowoczesne strategie
praktycy dla praktyków
praktycy dla praktyków
efektywny networking
efektywny networking

Co w programie?

  • zarządzanie utrzymaniem ruchu z zastosowaniem METODOLOGII TPM i DIGITALIZACJI UR
  • STRATEGIE UTRZYMANIA RUCHU, w tym predykcyjne UR z elementami AI
  • TAJEMNICE UCZENIA MASZYNOWEGO oraz AI W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU na konkretnych wdrożonych przykładach
  • SYSTEMY I WSKAŹNIKI wspomagające prace utrzymania ruchu
  • nowoczesne SYSTEMY MONITORINGU produkcji, maszyn i instalacji – ANALIZA DANYCH Z AWARII i dalsze działania, Power BI
  • WYKORZYSTANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) w zarządzaniu UR
  • UTRZYMANIE RUCHU – TO KOSZT CZY POTENCJAŁ?
  • TECHNIKI I NARZĘDZIA wpływające na wzrost efektywności UR i produkcji
  • ROZWIAZYWANIE PROBLEMÓW za pomocą NARZĘDZI LEAN, WSPARCIE UTRZYMANIA RUCHU w realizacji procesów
  • ZWIĘKSZENIE KOMPETENCJI TECHNICZNYCH WŚRÓD OPERATORÓW linii rozlewniczych – NIŻSZY POZIOM AWARII oraz KOSZTÓW UR
  • EARLY MANAGEMENT i rola utrzymania ruchu w projektach zakupu maszyn
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

• Dyrektorów i Kierowników Utrzymania Ruchu
• Inżynierów Utrzymania Ruchu
• Dyrektorów, Kierowników Działów Technicznych
• Głównych Mechaników/Energetyków
• Dyrektorów, Kierowników ds. Inwestycji
• Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
• Dyrektorów, Kierowników Produkcji
• Kierowników Działu Rozwoju
• Inżynierów, Koordynatorów Procesu
• Inżynierów Produktu

Prelegenci

Krystian Burczak
Krystian Burczak
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
Electrolux Sp. z o.o.
Hubert Bury
Hubert Bury
Szef Zespołu Utrzymania Ruchu
Orifarm Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Marcin Dobrzyński
Marcin Dobrzyński
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
Grupa Żywiec Sp. z o. o.
Grzegorz Figlewicz
Grzegorz Figlewicz
Kierownik ds. Utrzymania Ruchu w Dziale Rozlewów
Browar w Warce
Albert Grzelak
Albert Grzelak
Inżynier Utrzymania Ruchu
NB Polska Sp. z o. o.
Michał Jackowiak
Michał Jackowiak
Zc-a Dyr. Utrzymania Ruchu i Infrastruktury
NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
Tomasz Jagoda
Tomasz Jagoda
Kierownik Utrzymania Ruchu
Electrolux Sp. z o.o.
Mariusz Michalski
Mariusz Michalski
CMSE - Certified Machinery Safety Expert ® / CEFS - Certified Expert in Functional Safety (TÜV Nord)
Pilz Polska Sp. z o.o.
Michał Michalski
Michał Michalski
Kierownik Utrzymania Ruchu
Adient Poland Sp. z o.o.
Krystian Milewski
Krystian Milewski
Dyrektor Techniczny
Trzuskawica S.A.
Leszek Ochmann
Leszek Ochmann
Prezes Zarządu
PLE SERVICE Sp. z o.o.
Tomasz Porzucek
Tomasz Porzucek
Główny Inżynier ds. Mechanicznych, Sztygar Mechaniczny
Trzuskawica S.A.
Szymon Razik
Szymon Razik
Maintenance Leader BA EA
Electrolux Sp. z o.o.
Michał Siekierski
Michał Siekierski
Inżynier Utrzymania Ruchu
NB Polska Sp. z o.o.
Andrzej Skrzypkowski
Andrzej Skrzypkowski
Właściciel
AS Instrument Polska
Mariusz Żyła
Mariusz Żyła
Kierownik Utrzymania Ruchu
Signify Poland Sp. z o.o.
Łukasz Złotnicki
Łukasz Złotnicki
EMS (Electrolux Manufacturing Coordinator)
Electrolux Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
AGD
Ikonka
ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, ISO 28000
Ikonka
700 osób
Ikonka
Zawansowany poziom TPM
Ikonka
Certyfikat Zero Landfill

Grupa Electrolux jest wiodącym, globalnym producentem urządzeń AGD, który za cel stawia sobie kształtowanie lepszego życia. Tworząc nowe doświadczenia dla milionów ludzi związane ze smakiem, pielęgnacją ubrań i dobrym samopoczuciem, jednocześnie, poprzez swoje rozwiązania i działania, dba o zrównoważony rozwój społeczeństwa.

Fabryka kuchenek w Świdnicy, otwarta w 2006 roku, jest jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Grupy Electrolux w Polsce. Oprócz niej w naszym kraju znajdują się fabryka suszarek bębnowych w Siewierzu, zmywarek w Żarowie, pralek w Oławie oraz okapów w Zabrzu. Wszystkie polskie fabryki Electrolux mogą się poszczycić certyfikatem Zero Landfill, co oznacza, że mniej niż 1% wytwarzanych w nich odpadów trafia na wysypisko lub jest spalane w celu uzyskania energii. Reszta jest wykorzystywana ponownie lub poddawana recyklingowi.”

 

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Gdzie się spotykamy?

Multibranżowe XVIII FORUM UTRZYMANIA RUCHU 08-10 października 2024 odbędzie się w Hotel & Restauracja Maria ***

Obiekt usytuowany jest przy samym wjeździe do Wałbrzycha (od strony Wrocławia), niedaleko Zamku Książ oraz Palmiarni, w bliskiej odległości od specjalistycznej strefy ekonomicznej.

ul. Wrocławska 134 B,
58-306 Wałbrzych

Rezerwacji można dokonywać:

mailowo na adres  hotel_maria@op.pl lub pod numerem telefonu: +48 74 665 0100

Gdzie się spotykamy?

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Przejazd do zakładów w obie strony
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania w trakcie oraz po spotkaniu ze STREFY UCZESTNIKA

4350 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
22 września 2024
4650 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
23 września 2024
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Katarzyna Borla-Turzyniecka
Katarzyna Borla-Turzyniecka
Junior Key Account Manager
kborla-turzyniecka@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 81 38
Maciej Tylkowski
Maciej Tylkowski
Junior Key Account Manager
mtylkowski@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62
Krzysztof Osowski
Krzysztof Osowski
Business Development Manager
kosowski@movida.com.pl
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

10 października 2023 - 12 października 2023 (3 dni),
Warszawa

XVII Multibranżowe Forum Służb Utrzymania Ruchu

#utrzymanie-ruchu
4 października 2022 - 6 października 2022 (3 dni),
Wrocław

XVI FORUM UTRZYMANIA RUCHU

#produkcja #utrzymanie-ruchu
5 października 2021 - 7 października 2021 (3 dni),
Legnica

XV multibranżowe FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU

#produkcja #utrzymanie-ruchu
6 października 2020 - 8 października 2020 (3 dni),
Rzeszów

XIV multibranżowe FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU

#produkcja #utrzymanie-ruchu

Wydarzenia podobne

15 października 2024 - 17 października 2024 (3 dni),
Warszawa

PROJEKTOWO-ZARZĄDCZE PODEJŚCIE DO INWESTYCJI

#utrzymanie-ruchu
24 września 2024 - 26 września 2024 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#produkcja #utrzymanie-ruchu #zarzadzanie
24 września 2024 - 26 września 2024 (3 dni),
Mielec

FACTORIES TOUR - najlepsze praktyki w zarządzaniu zakładem produkcyjnym LIVE

#produkcja #utrzymanie-ruchu
21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni),
Legnica

MAINTENANCE TOUR

#produkcja #utrzymanie-ruchu