FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM
24 września 2024 - 26 września 2024 (3 dni)
Warszawa
Zarejestruj się

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

Ewelina Szulc
Ewelina Szulc
Project Manager
Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

Zapraszam serdecznie do udziału w masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się w dniach 24-25-26 września 2024 r. w Warszawie.

Jest to wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy dla wszystkich zainteresowanych rozwojem w dziedzinie zarządzania infrastrukturą zakładu i utrzymaniem budynków.

FM to niezwykle ważna dziedzina odnosząca się do procesu koordynowania, planowania, monitorowania i zarządzania wszelkimi aspektami dotyczącymi budynków i infrastruktury zakładu. Jest to kompleksowy proces  obejmujący zarządzanie infrastrukturą, zasobami ludzkimi oraz bezpieczeństwo obiektów. W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z najlepiej funkcjonującymi metodami zarządzania facility, obejmującymi także kluczowe aspekty zarządzania obiektami oraz dowiedzą się, w jaki sposób najsprawniejsze firmy efektywnie organizują pracę zespołu, dbają o bezpieczeństwo oraz optymalizują koszty.

Nie zabraknie także dyskusji o optymalizacji kosztów mediów i niskoemisyjnych rozwiązaniach On-Site Utilities. Poruszymy temat zastosowania nowoczesnych narzędzi do zarządzania FM. Omówimy kompleksowe zarządzanie mediami z użyciem wskaźników KPI. Masterclass będzie doskonałą okazją do zdobycia wiedzy praktycznej oraz wymiany doświadczeń z innymi specjalistami  z różnych branż.

Nasi Prelegenci to eksperci w dziedzinie FM, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz praktycznymi wskazówkami.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania związane z programem spotkania, jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 512 699 451 lub adresem eszulc@movida.com.pl.

Serdecznie zapraszam do udziału.

owocne dyskusje
owocne dyskusje
praktycy dla praktyków
praktycy dla praktyków
wymiana wiedzy i doświadczeń
wymiana wiedzy i doświadczeń
inspiracje i wiedza
inspiracje i wiedza

Co w programie?

WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:

  • oszczędności: skuteczna optymalizacja kosztów, ekonomia energetyczna
  • strategia i praktyka facility: rozwiązania, wyzwania, najlepsze praktyki
  • narzędzia do zarządzania facility, ich zastosowanie i przydatność
  • optymalizacja procesów zarządzania infrastrukturą
  • wskaźniki dotyczące utrzymania budynków
  • nowoczesne facility, równowaga pomiędzy nowymi technologiami a ekonomią
  • redukcja emisji CO2projekty zrealizowane w zakładzie produkcyjnym – rozszerzenie pojęcia FM – nowe podejście w przemyśle
  • niskoemisyjne rozwiązania On-Site Utilities na przykładzie wdrożonego projektu
  • zmiana źródła zasilania w energię cieplną
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Na „Facility Management w zakładzie produkcyjnym” zapraszamy szczególnie:

  • Kierowników, Koordynatorów Facility
  • Kierowników Technicznych Budynków
  • Szefów Infrastruktury
  • Kierowników, Koordynatorów Obiektu
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów Technicznych
  • Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
  • Kierowników, Koordynatorów Systemów Krytycznych
  • Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
  • Administratorów Budynków Przemysłowych
  • Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych
  • Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi

Prelegenci

Michał Beksa
Michał Beksa
Key Account Manager
ENGIE Services Sp. z o.o.
Paulina Borkowska
Paulina Borkowska
Category Buyer/Business Analyst Energy & Energy Projects
Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.
Łukasz Czak
Łukasz Czak
COO
Sodexo Polska
Piotr Dyjak
Piotr Dyjak
Prezes Zarządu
Agapit Sp. z o.o sp.j.
Wojciech Halkiewicz
Wojciech Halkiewicz
Prezes Zarządu
7bar Sp. z o.o.
Helena Jaszczur
Helena Jaszczur
Key Account Manager
ISS
Błażej Kowalczyk
Błażej Kowalczyk
Business Development Director
Sodexo Polska
Paweł Łucki
Paweł Łucki
Director of Manufacturing
Refresco Sp. z o.o.
Dariusz Opała
Dariusz Opała
Facility Project Manager
Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o.
Sebastian Porębski
Sebastian Porębski
Kierownik ds. Budynków i Infrastruktury
Mondelez International RD&Q Sp. z o.o
Andrzej Sławiński
Andrzej Sławiński
Facility & Maintenance Manager
Parker Hannifin Sp. z o.o.
Waldemar Stefanek
Waldemar Stefanek
Campus Facility Manager
BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Dorota Szczepanik - Gurgul
Dorota Szczepanik - Gurgul
Prezes
Jul–Tom Sp. z o.o.
Łukasz Ściubak
Łukasz Ściubak
Kierownik Działu Energetyki i Automatyki w Destylarni Belvedere
Polmos Żyrardów Sp. z o.o.
Katarzyna Zduńczyk
Katarzyna Zduńczyk
Facility Manager
Greenyard Logistics Poland sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Gdzie się spotykamy?

 

 

Konferencja odbędzie się w Arche Hotel Puławska Residence.

Hotel jest położony przy głównych warszawskich ulicach – w niewielkiej odległości od centrum miasta i Międzynarodowego Lotniska Fryderyka Chopina.

ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa
tel: +48 22 241 75 00,   +48 530 989 986

Gdzie się spotykamy?

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA
podczas oraz po spotkaniu

4350 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
10 września 2024
4650 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
11 września 2024
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Maciej Pietruczuk
Maciej Pietruczuk
Senior Key Account Manager
mpietruczuk@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

12 kwietnia 2022 - 14 kwietnia 2022 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#produkcja #utrzymanie-ruchu
5 czerwca 2018 - 7 czerwca 2018 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT 4.0 W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM

#produkcja #utrzymanie-ruchu #zarzadzanie
12 grudnia 2017 - 14 grudnia 2017 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym

#produkcja #utrzymanie-ruchu
6 czerwca 2017 - 8 czerwca 2017 (3 dni),
Warszawa

FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym

#produkcja #utrzymanie-ruchu #zarzadzanie

Wydarzenia podobne

15 października 2024 - 17 października 2024 (3 dni),
Warszawa

PROJEKTOWO-ZARZĄDCZE PODEJŚCIE DO INWESTYCJI

#utrzymanie-ruchu
8 października 2024 - 10 października 2024 (3 dni),
Wałbrzych

XVIII Multibranżowe FORUM UTRZYMANIA RUCHU

#utrzymanie-ruchu
24 września 2024 - 26 września 2024 (3 dni),
Mielec

FACTORIES TOUR - najlepsze praktyki w zarządzaniu zakładem produkcyjnym LIVE

#produkcja #utrzymanie-ruchu
21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni),
Starogard Gdański

LEAN THINKING TOUR – innowacje, optymalizacje i oszczędności

#produkcja #utrzymanie-ruchu