DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH
21 maja 2024 - 23 maja 2024 (3 dni)
Warszawa
Zarejestruj się

DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH

Oktawia Borkowska
Oktawia Borkowska
Junior Project Manager
Katarzyna Dutkalska
Katarzyna Dutkalska
Conference Director

Szanowni Państwo,

z ogromną przyjemnością zapraszam na wydarzenie poświęcone najlepszym praktykom w zarządzaniu magazynem DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH”, które odbędzie się w dniach 21-22-23 maja 2024 w Warszawie.

Kolejne spotkanie w formule masterclass jak zawsze będzie obfitować w liczne studia przypadków. Zaproszeni prelegenci podzielą się rozwiązaniami, które pomogły im w usprawnieniu procesów logistyczno – magazynowych oraz w zoptymalizowaniu kosztów.

Zakłady produkcyjne i centra dystrybucyjne nieustannie modernizują przestrzeń magazynową oraz wprowadzają systemy składowania, aby usprawnić jej działanie. Podczas spotkania odpowiemy na pytanie: kiedy i gdzie automatyzacja ma sens w obecnych realiach. Odpowiednie przygotowanie, a następnie zaprojektowanie i zorganizowanie logistyki magazynowej przekładają się na sprawne funkcjonowanie i tym samym zwiększają zyski obiektu. Eksperci przedstawią kierunki rozwoju, jaki wybrali i pokażą drogę, którą przeszli od pomysłu do realizacji projektu.

Podczas spotkania będą Państwo mogli zdobyć wiedzę opartą na doświadczeniu i praktyce. Pokażemy, jaką rolę w doskonaleniu procesów odgrywa analiza danych oraz technologie cyfrowe. Przedstawimy możliwości oraz wyzwania, jakie wynikają z ograniczeń infrastrukturalnych i przedstawimy ich rozwiązania.

Zapraszamy Państwa również do odwiedzenia nowoczesnego magazynu –  Amway Supply Chain Services w Brwinowie. 

Oprócz zróżnicowanego programu oraz dyskusji z praktykami z różnych branż, wymianie doświadczeń i nawiązaniu biznesowych kontaktów będą sprzyjać wieczorne spotkania w trakcie kolacji z elementami integracyjnymi.

Zachęcam do uczestnictwa w spotkaniu i zarezerwowaniu już dziś terminu w kalendarzu naszego masterlass. W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem oborkowska@movida.com.pl.

Wydarzenia MOVIDA to najlepsza przestrzeń do dzielenia się wiedzą.

Oktawia Borkowska
Junior Project Manager

nowoczesne rozwiązania
nowoczesne rozwiązania
owocne dyskusje
owocne dyskusje
studia przypadków
studia przypadków
nowoczesne strategie
nowoczesne strategie

Co w programie?

WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:

  • NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA magazynowe w praktyce – AUTOMATYZACJA i KULTURA ORGANIZACYJNA w Amway Supply Chain Services
  • WYZWANIA i RYZYKA w logistyce wewnętrznej w zakładzie produkcyjnym
  • rola ANALIZY DANYCH w usprawnianiu procesów
  • TECHNOLOGIE CYFROWE w procesach magazynowo – logistycznych
  • wykorzystanie narzędzi LEAN
  • proces SCN – lepsze zrozumienie percepcji BEZPIECZEŃSTWA wśród pracowników i kierowników
  • DIGITALNA REJESTRACJA zawartości jednostek magazynowych
Co w programie

Do kogo kierujemy to wydarzenie?

Do kogo kierujemy to wydarzenie

Spotkanie dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom ds. Optymalizacji Procesów
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Regional Warehouse Managerom
  • osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów

Prelegenci

Maciej Drzymalski
Maciej Drzymalski
Dyrektor Operacyjny
Amway Supply Chain Services
Piotr Dyjak
Piotr Dyjak
Prezes Zarządu
Agapit Sp. z o.o sp.j.
Magdalena Gawrońska
Magdalena Gawrońska
Site Logistics Manager
Danfoss Poland Sp. z o.o.
Daniel Grzmiel
Daniel Grzmiel
Senior Warehouse Supervisor
Flextronics International Poland Sp. z o.o.
Jędrzej Kaliski
Jędrzej Kaliski
Project Manager Logistics
Kramp Polska Sp. z o.o.
Marcin Kanarek
Marcin Kanarek
Senior Warehouse Manager
Flextronics International Poland Sp. z o.o.
Maja Kierzek-Piotrowska
Maja Kierzek-Piotrowska
Dyrektor ds. Integracji Procesów Biznesowych
Fresh Logistics Polska Sp. z o.o
Paweł Kolera
Paweł Kolera
Kierownik ds. Rozwoju
Uniq Logistic Sp. z o.o. Sp. K
Rafał Kowalski
Rafał Kowalski
Z-ca Dyrektora Logistyki Magazynowej
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
Łukasz Marzec
Łukasz Marzec
Członek Zarządu/ Dyrektor Operacyjny
Grupa Oknoplast
Michał Nalewajko
Michał Nalewajko
Principal WHS Program Manager
Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o.
Grzegorz Radomyski
Grzegorz Radomyski
Kierownik Mas i Magazynów
Wedel Sp. z o.o.
Krzysztof Stachowicz
Krzysztof Stachowicz
Dyrektor Działu Automatycznych Rozwiązań Intralogistycznych
Aiut Sp. z o.o
Milena Szymaniak
Milena Szymaniak
Koordynator Logistyki Zakładowej
Wedel Sp. z o.o.
Katarzyna Wenerska
Katarzyna Wenerska
Koordynator ds. Doskonalenia Procesów Biznesowych
Fresh Logistics Polska Sp. z o.o.

Partnerzy wydarzenia

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Ikonka
centrum w Brwinowie 4 000 m2
Ikonka
75 laboratoriów na całym świecie
Ikonka
w Polsce 500+ pracowników, na świecie 10 000+
Ikonka
ponad 1150 patentów chroniących produkty firmy
Ikonka
ponad 2600 ha terenów uprawnych

Amway zajmuje się produkcją oraz globalną logistyką produktów na ponad 100 rynkach. Posiada 4 własne farmy, 6 zakładów produkcyjnych i kilkanaście centrów dystrybucyjnych na całym świecie. Na terenie Polski znajdują się 3 Spółki, w których zatrudnia 500+ pracowników, a na świecie to ponad 10 000 osób.

Amway jest największą firmą w sprzedaży bezpośredniej z obrotem ok. 8 mld USD.

W swoim portfolio firma posiada ponad 400 różnych produktów:
suplementy diety, żywność, kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne, chemię gospodarczą, domowe filtry do wody oraz powietrza.

Centrum logistyczne w Brwinowie pod Warszawą odpowiada za konfekcjonowanie i dystrybucję ok. 1000 SKUs do 7 krajów. Rocznie pakowanych jest tu ok. 5 mln produktów dostarczanych do odbiorców indywidualnych.

JAKOŚĆ JEST KLUCZEM DO SUKCESU

NIEUSTANNA INNOWACYJNOŚĆ

Amway obecnie posiada ponad 1150 patentów chroniących produkty firmy, a ponad 500 wniosków patentowych czeka na rozpatrzenie.

POLEGAMY NA NAJNOWOCZEŚNIEJSZYCH BADANIACH

Amway posiada ponad 75 laboratoriów na całym świecie wyposażonych w zaawansowany pod względem technologicznym sprzęt.

UFAMY OPINIOM EKSPERTÓW

Nasz personel obejmuje grupę ponad 950 naukowców, inżynierów i specjalistów ds. technicznych.

WIEMY, SKĄD POCHODZĄ NASZE SKŁADNIKI

Amway posiada ponad 2600 hektarów terenów uprawnych oraz kontroluje proces produkcji od nasiona do gotowego suplementu diety.

 Współpracuje z: Caritas, Czerwonym Krzyżem i Bankami Żywności. Rocznie przekazywane jest ok 300 tys. w pełni wartościowych produktów.

POWIERZCHNIA CENTRUM: 4 000 m2 

NARZĘDZIA

  • Lean
  • Kaizen
  • system pakowania Pick to Light
  • WMS Blue Yonder

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ

Gdzie się spotykamy?

 

 

Konferencja odbędzie się w Arche Hotel Puławska Residence.

Hotel jest położony przy głównych warszawskich ulicach – w niewielkiej odległości od centrum miasta i Międzynarodowego Lotniska Fryderyka Chopina.

ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa
tel: +48 22 241 75 00,   +48 530 989 986

Gdzie się spotykamy?

Koszty uczestnictwa

Cena uczestnictwa obejmuje:

  • Udział w zajęciach merytorycznych
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Transport do obiektu referencyjnego w obie strony
  • Zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu, ew. materiały w formie pisemnej w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
4350 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje do
6 maja 2024
4650 PLN
+ 23% VAT
Cena obowiązuje od
7 maja 2024
  • Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
  • Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
  • przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.

WARUNKI UCZESTNICTWA

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.

Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika

  • Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
  • W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.

Szczegóły organizacyjne

  • W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
  • Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
  • Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
  • Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Polityka prywatności

CO DALEJ?

Co dalej?

Opieka nad Państwa zgłoszeniem i uczestnictwem

Krzysztof Bargieł
Krzysztof Bargieł
Senior Key Account Manager
kbargiel@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62
Marcin Horodelski
Marcin Horodelski
Szef Sprzedaży, Kierownik Operacyjny
mhorodelski@movida.com.pl
+48 791 256 634
+48 22 626 02 62

Wydarzenia z poprzednich lat

24 września 2019 - 26 września 2019 (3 dni),
Gliwice

MAGAZYN OPTYMALNY - wyzwania, rozwiązania, przyszłość

#logistyka #magazyn
27 listopada 2013 - 29 listopada 2013 (3 dni),
Pruszków

MAGAZYN OPTYMALNY - forum masterclass - praktycy dla praktyków

#logistyka #magazyn
14 lutego 2013 - 15 lutego 2013 (2 dni),
Warszawa

MAGAZYN OPTYMALNY 2013 - strategia, zarządzanie, optymalizacja procesów, minimalizacja kosztów, wykorzystanie zasobów

#logistyka #magazyn
25 czerwca 2012 - 26 czerwca 2012 (2 dni),
Piła

MAGAZYN OPTYMALNY 2012 - strategia, zarządzanie, optymalizacja procesów, automatyzacja, minimalizacja kosztów, wykorzystanie zasobów

#logistyka #magazyn
29 listopada 2011 - 1 grudnia 2011 (3 dni),
Piotrków Trybunalski

MAGAZYN OPTYMALNY 2011 - zarządzanie, optymalizacja procesów, automatyzacja, minimalizacja kosztów

#logistyka #magazyn
7 czerwca 2016 - 8 czerwca 2016 (2 dni),
Gliwice

Doskonalenie procesów magazynowych - ZARZĄDZANIE PROCESOWE

#logistyka #magazyn
15 października 2014 - 16 października 2014 (2 dni),
Grodzisk Mazowiecki

ZMIANY I ROZWÓJ W MAGAZYNACH I CENTRACH DYSTRYBUCYJNYCH

#logistyka #magazyn
15 czerwca 2011 - 16 czerwca 2011 (2 dni),
Warszawa

MAGAZYN PRODUKCJA - optymalizacja współpracy pomiędzy działami

#produkcja #utrzymanie-ruchu

Wydarzenia podobne

19 marca 2024 - 21 marca 2024 (3 dni),
Poznań

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn
30 stycznia 2024 - 1 lutego 2024 (3 dni),
Katowice

WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

#logistyka #magazyn
18 kwietnia 2023 - 20 kwietnia 2023 (3 dni),
Legnica

WAREHOUSE EXCELLENCE TOUR - AUTOMATYZACJA I ROBOTYKA MAGAZYNOWA

#logistyka #magazyn
28 marca 2023 - 30 marca 2023 (3 dni),
Wroclaw

INTRALOGISTYKA 4.0

#logistyka #magazyn