DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH
Szanowni Państwo,
z ogromną przyjemnością zapraszam na wydarzenie poświęcone najlepszym praktykom w zarządzaniu magazynem „DOSKONALENIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH”, które odbędzie się w dniach 21-22-23 maja 2024 w Warszawie.
Kolejne spotkanie w formule masterclass jak zawsze będzie obfitować w liczne studia przypadków. Zaproszeni prelegenci podzielą się rozwiązaniami, które pomogły im w usprawnieniu procesów logistyczno – magazynowych oraz w zoptymalizowaniu kosztów.
Zakłady produkcyjne i centra dystrybucyjne nieustannie modernizują przestrzeń magazynową oraz wprowadzają systemy składowania, aby usprawnić jej działanie. Podczas spotkania odpowiemy na pytanie: kiedy i gdzie automatyzacja ma sens w obecnych realiach. Odpowiednie przygotowanie, a następnie zaprojektowanie i zorganizowanie logistyki magazynowej przekładają się na sprawne funkcjonowanie i tym samym zwiększają zyski obiektu. Eksperci przedstawią kierunki rozwoju, jaki wybrali i pokażą drogę, którą przeszli od pomysłu do realizacji projektu.
Podczas spotkania będą Państwo mogli zdobyć wiedzę opartą na doświadczeniu i praktyce. Pokażemy, jaką rolę w doskonaleniu procesów odgrywa analiza danych oraz technologie cyfrowe. Przedstawimy możliwości oraz wyzwania, jakie wynikają z ograniczeń infrastrukturalnych i przedstawimy ich rozwiązania.
Zapraszamy Państwa również do odwiedzenia nowoczesnego magazynu – Amway Supply Chain Services w Brwinowie.
Oprócz zróżnicowanego programu oraz dyskusji z praktykami z różnych branż, wymianie doświadczeń i nawiązaniu biznesowych kontaktów będą sprzyjać wieczorne spotkania w trakcie kolacji z elementami integracyjnymi.
Zachęcam do uczestnictwa w spotkaniu i zarezerwowaniu już dziś terminu w kalendarzu naszego masterlass. W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem oborkowska@movida.com.pl.
Wydarzenia MOVIDA to najlepsza przestrzeń do dzielenia się wiedzą.
Oktawia Borkowska
Junior Project Manager
Co w programie?
WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:
- NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA magazynowe w praktyce – AUTOMATYZACJA i KULTURA ORGANIZACYJNA w Amway Supply Chain Services
- WYZWANIA i RYZYKA w logistyce wewnętrznej w zakładzie produkcyjnym
- rola ANALIZY DANYCH w usprawnianiu procesów
- TECHNOLOGIE CYFROWE w procesach magazynowo – logistycznych
- wykorzystanie narzędzi LEAN
- proces SCN – lepsze zrozumienie percepcji BEZPIECZEŃSTWA wśród pracowników i kierowników
- DIGITALNA REJESTRACJA zawartości jednostek magazynowych
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Spotkanie dedykowane jest:
- Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
- Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
- Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
- Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
- Dyrektorom ds. Optymalizacji Procesów
- Dyrektorom ds. Inwestycji
- Kierownikom Zespołów Magazynów
- Regional Warehouse Managerom
- osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
Amway zajmuje się produkcją oraz globalną logistyką produktów na ponad 100 rynkach. Posiada 4 własne farmy, 6 zakładów produkcyjnych i kilkanaście centrów dystrybucyjnych na całym świecie. Na terenie Polski znajdują się 3 Spółki, w których zatrudnia 500+ pracowników, a na świecie to ponad 10 000 osób.
Amway jest największą firmą w sprzedaży bezpośredniej z obrotem ok. 8 mld USD.
W swoim portfolio firma posiada ponad 400 różnych produktów:
suplementy diety, żywność, kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne, chemię gospodarczą, domowe filtry do wody oraz powietrza.
Centrum logistyczne w Brwinowie pod Warszawą odpowiada za konfekcjonowanie i dystrybucję ok. 1000 SKUs do 7 krajów. Rocznie pakowanych jest tu ok. 5 mln produktów dostarczanych do odbiorców indywidualnych.
„JAKOŚĆ JEST KLUCZEM DO SUKCESU”
NIEUSTANNA INNOWACYJNOŚĆ
Amway obecnie posiada ponad 1150 patentów chroniących produkty firmy, a ponad 500 wniosków patentowych czeka na rozpatrzenie.
POLEGAMY NA NAJNOWOCZEŚNIEJSZYCH BADANIACH
Amway posiada ponad 75 laboratoriów na całym świecie wyposażonych w zaawansowany pod względem technologicznym sprzęt.
UFAMY OPINIOM EKSPERTÓW
Nasz personel obejmuje grupę ponad 950 naukowców, inżynierów i specjalistów ds. technicznych.
WIEMY, SKĄD POCHODZĄ NASZE SKŁADNIKI
Amway posiada ponad 2600 hektarów terenów uprawnych oraz kontroluje proces produkcji od nasiona do gotowego suplementu diety.
Współpracuje z: Caritas, Czerwonym Krzyżem i Bankami Żywności. Rocznie przekazywane jest ok 300 tys. w pełni wartościowych produktów.
POWIERZCHNIA CENTRUM: 4 000 m2
NARZĘDZIA
- Lean
- Kaizen
- system pakowania Pick to Light
- WMS Blue Yonder
Gdzie się spotykamy?
Konferencja odbędzie się w Arche Hotel Puławska Residence.
Hotel jest położony przy głównych warszawskich ulicach – w niewielkiej odległości od centrum miasta i Międzynarodowego Lotniska Fryderyka Chopina.
ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa
tel: +48 22 241 75 00, +48 530 989 986
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
- Udział w zajęciach merytorycznych
- Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
- Transport do obiektu referencyjnego w obie strony
- Zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
- Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu, ew. materiały w formie pisemnej w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.