MAINTENANCE TOUR
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu MAINTENANCE TOUR, które odbędzie się w dniach 21-22-23 maja 2024 w Legnicy.
Podczas 3 dni spotkania odwiedzimy dwa Zakłady Produkcyjne, które stosują najnowocześniejsze rozwiązania, ciągle doskonalą procesy, aby sprostać zmieniającym się wymogom rynku. Przeznaczymy również czas na merytoryczne prelekcje praktyków, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z ostatnich kilku lat.
Poruszymy tematy związane z digitalizacją, narzędziami i wskaźnikami w obszarze Utrzymania Ruchu (m.in. MTTR, MTBF, BDR, OEE) oraz systemami wspomagającymi ten dział. Omówimy również sposoby na podniesienie bezpieczeństwa i niezawodności urządzeń oraz redukcji kosztów UR. Jestem przekonana, iż udział w spotkaniu dostarczy Państwu wiele gotowych rozwiązań i wskaże drogi, które pozwolą na udoskonalenie kompleksowego podejścia do Utrzymania Ruchu.
Do współpracy zaprosiliśmy dwa obiekty o zróżnicowanych branżach.
Electrolux Poland Sp. z o.o.
Selena Industrial Technologies Sp. z o.o.
Jak zawsze podczas naszych spotkań zapraszamy na kolacje networkingowe, podczas których będą mieli Państwo okazję lepiej poznać prelegentów i innych uczestników spotkania, porozmawiać na tematy związane z codziennymi problemami w pracy, podzielić się doświadczeniami, poszukać inspiracji.
W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu: 512 699 451 lub pod adresem poczty elektronicznej eszulc[at]movida.com.pl. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za promocję spotkania i kontakt z Państwem znajdą Państwo na końcu broszury w formularzu zgłoszeniowym.
Do zobaczenia!
Co w programie?
MOVIDA to firma istniejąca od wielu lat na polskim rynku autorskich konferencji gospodarczych. Zajmujemy miejsce niekwestionowanego lidera tego rynku i jesteśmy szczególnie cenieni za niezwykle merytoryczne, prawidłowo skonstruowane, starannie przemyślane i goszczące wyjątkowych ekspertów projekty odzwierciedlające realne potrzeby Uczestników.
Podczas kolacji integracyjno – networkingowych będą mieli Państwo możliwość poznać bliżej wszystkich uczestników spotkania w nieformalnej atmosferze, która ułatwi Państwu nawiązanie nowych biznesowych znajomości i przyjaźni.
Do kogo kierujemy to wydarzenie?
Wśród prelegentów i uczestników spotkają Państwo wybitnych ekspertów zajmujących m. in. następujące stanowiska:
- Dyrektorów i Kierowników Utrzymania Ruchu
- Inżynierów działu Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów Kierowników działów Technicznych
- Głównych Mechaników/Energetyków
- Dyrektorów, Kierowników ds. Inwestycji
- Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
- Dyrektorów, Kierowników Produkcji
- Kierowników Działu Rozwoju
- Koordynatorów Procesu
- Inżynierów Produktu
- Inżynierów Procesu
Prelegenci
Wiedza ze źródeł
Wiedza, doświadczenie, rozwiązania, inspiracje
Partnerzy wydarzenia
PARTNERZY MERYTORYCZNI
Selena jest globalnym liderem i dystrybutorem produktów CHEMII BUDOWLANEJ oraz jednym z czterech największych producentów PIANY MONTAŻOWEJ dla budownictwa na świecie.
Powstała w 1992 roku we Wrocławiu, a obecnie zatrudnia ok. 2000 pracowników na całym świecie.
PRODUKTY
Grupa w swojej ofercie posiada piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz produkty komplementarne.
W skład Grupy wchodzą 34 spółki w 19 krajach.
Zakłady produkcyjne Seleny zlokalizowane są w Polsce, Korei Południowej, Chinach, Rumunii, Turcji, Kazachstanie, Hiszpanii i we Włoszech.
Historia
1996 – 1999
- opracowywanie receptur;
- pierwsze próby napełniania puszek;
- pierwsze testy rynkowe,
- budowa zakładu w Dzierżoniowie;
- uruchomienie mieszalni i pierwszej linii do napełniania
2000 – 2004
- rozbudowa zakładu w Dzierżoniowie o halę magazynową i budynek biurowo- administracyjny;
- rozbudowa i automatyzacja mieszalni oraz uruchomienie dwóch kolejnych linii do napełniania;
- budowa hali produkcyjnej w Nowej Rudzie-Słupiec;
- uruchomienie w pełni automatycznej mieszalni w zakładzie w Nowej Rudzie oraz uruchomienie czwartej linii napełniającej.
2005 – 2007
- rozbudowa zakładu w Nowej Rudzie o halę produkcyjno– magazynową oraz budynek biurowo–socjalny;
- uruchomienie kolejnej w pełni automatycznej mieszalni w zakładzie w Nowej Rudzie oraz uruchomienie piątej, szóstej i siódmej linii do napełniania;
- uruchomienie produkcji klejów przemysłowych i budowlanych;
- wdrożenie ERP
Grupa Electrolux jest wiodącym, globalnym producentem urządzeń AGD, który za cel stawia sobie kształtowanie lepszego życia. Tworząc nowe doświadczenia dla milionów ludzi związane ze smakiem, pielęgnacją ubrań i dobrym samopoczuciem, jednocześnie, poprzez swoje rozwiązania i działania, dba o zrównoważony rozwój społeczeństwa.
Fabryka kuchenek w Świdnicy, otwarta w 2006 roku, jest jednym z pięciu zakładów produkcyjnych Grupy Electrolux w Polsce. Oprócz niej w naszym kraju znajdują się fabryka suszarek bębnowych w Siewierzu, zmywarek w Żarowie, pralek w Oławie oraz okapów w Zabrzu. Wszystkie polskie fabryki Electrolux mogą się poszczycić certyfikatem Zero Landfill, co oznacza, że mniej niż 1% wytwarzanych w nich odpadów trafia na wysypisko lub jest spalane w celu uzyskania energii. Reszta jest wykorzystywana ponownie lub poddawana recyklingowi.
Fabryka w Świdnicy zatrudnia na tą chwilę około 700 osób.
Posiada certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, ISO 28000.
Zakład pięciokrotnie był laureatem statuetki „Świdnicki Gryf” dla najlepszego pracodawcy w regionie.
Gdzie się spotykamy?
Wydarzenie odbędzie się w Qubus Hotel Legnica.
Czterogwiazdkowy hotel Qubus Legnica usytuowany jest w centrum miasta, zaledwie 250 metrów od dworca kolejowego, co ułatwia komunikację z najważniejszymi urzędami, instytucjami i atrakcjami Legnicy. W Hotelu doskonale czują się zarówno rodziny, jak i osoby podróżujące służbowo.
Skarbowa 2, 59-220 Legnica
tel. +48 76 866 21 00
Koszty uczestnictwa
Cena uczestnictwa obejmuje:
- Udział w zajęciach merytorycznych
- Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
- Transport do obiektu referencyjnego w obie strony
- Zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
- Materiały w formie elektronicznej do pobrania ze STREFY UCZESTNIKA podczas oraz po spotkaniu, ew. materiały w formie pisemnej w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby.
- Ilość miejsc jest ograniczona. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia przyjmowania zgłoszeń w dowolnym momencie.
- Przy zgłoszeniu dwóch osób - rabat 5%,
- przy zgłoszeniu trzech lub więcej osób - rabat 7%.
WARUNKI UCZESTNICTWA
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.