W dniach 22-23 listopada 2010 r. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się III edycja seminarium poświęconemu różnym aspektom zarządzania pracownikami w systemie pracy 24/7.
Seminarium miało za zadanie dostarczyć kierownikom zespołów merytorycznej wiedzy z zakresy prawa pracy, tworzenia grafików pracy i możliwości gospodarowania godzinami nadliczbowymi tak, aby zoptymalizować koszty zatrudnienia. Głównym tematem dyskusji były zmiany w Kodeksie Pracy obowiązujące już od stycznia 2011r.
Zastępca Głównego Inspektora Pracy Dariusz Mińkowski odpowiadał na liczne pytania dotyczące możliwości, jakimi dysponuje PIP podczas kontroli. Istniała możliwość indywidualnych bezpłatnych konsultacji, z których uczestnicy seminarium skorzystali.
Ponieważ zarządzanie zespołem to nie tylko przestrzeganie prawa pracy, ale przede wszystkim umiejętne komunikowanie się z ludźmi, zarządzanie informacją i konfliktem sporą część seminarium zajęła ta problematyka. Doświadczona trenerka biznesu Izabella Gielnicka wskazywała najskuteczniejsze w praktyce metody zarządzania pracownikami. Dzięki warsztatowemu ujęciu tematów i poprzez liczne ćwiczenia uczestnicy seminarium otrzymali wiedzę, którą od razu mogli wdrożyć w codziennej pracy.
Ze względu na bardzo istotne zmiany w Kodeksie Pracy zapraszam Państwa na jednodniowe seminaria poświęcone konsekwencjom tych zmian. Tym razem poruszana tematyka będzie wiązała się tylko z nowelizacją prawa pracy.