Pierwsza edycja konferencji dotyczącej zarządzania zakupami miała miejsce w dniach 18-19,20 marca 2009 r. Jej tematykę stanowiła optymalizacja procesów zakupowych w trudnych czasach, a prelekcje skupiły się na podsunięciu konkretnych, praktycznych rozwiązań skutkujących usprawnieniem procesów w firmie oraz – w ślad za tym – redukcją kosztów. W gronie ekspertów- prelegentów mieliśmy przyjemność gościć przedstawicieli dużych firm, prezentujących swoje wieloletnie doświadczenia oraz reprezentantów wiodących firm doradczych, którzy zapoznali zebranych ze sprawdzonymi metodami optymalizacji poszczególnych obszarów działania działów Purchasing – Logistic – Planning. Prelekcje wywoływały ożywione dyskusje, które miały swój dalszy ciąg podczas przerw – i stanowiły niewątpliwą wartość dodatkową tego spotkania. Jesteśmy przekonani, że następne spotkanie poświęcone obszarowi zarządzania zakupami będzie równie interesujące i już teraz na nie zapraszamy!