TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - IV edycja
4 czerwca 2013 - 6 czerwca 2013 (3 dni)
Warszawa

TRADE MARKETING FARMACEUTYCZNY - IV edycja

Trade Marketing Farmaceutyczny to bardzo ciekawe, a zarazem złożone zagadnienie. Wciąż zmieniające się przepisy oraz wytyczne zmuszają do ciągłego śledzenia przedmiotowych zmian.

Podczas konferencji na temat trade marketingu farmaceutycznego, która odbyła się w dniach 4-6 czerwca 2013 w Warszawie, znakomici eksperci  i znawcy rynku przekazywali swoją wiedzę w sposób ciekawy i interesujący.

Liczne grono graczy rynku farmaceutycznego dyskutowało podczas trzech dni spotkania wymieniając się doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat trade marketingu.

Prelegenci prezentowali wysoki poziom merytoryczny swoich wykładów o czym świadczą wysokie oceny oraz pozytywne komentarze.

Jednym z najlepiej ocenionych gości był Tomasz Barałkiewicz, który znakomicie przedstawił omawiane tematy.

Również Artur Schab swoją prezentację poprowadził w niezwykle interesujący sposób. Gdyby nie ograniczenie czasowe, jeszcze długo można by z zaciekawieniem słuchać  wykładu.

Mec. Katarzyna Czyżewska, jak zwykle świetnie przygotowana, pomimo poruszanych kwestii prawnych, które charakteryzują się specjalistycznym językiem, wciągnęła uczestników w temat, omawiając planowane zmiany w ustawie refundacyjnej.

Ostatni dzień poświęcony był przedstawieniu sieci aptecznych oraz grup zakupowych. Przedstawiciele tychże grup przedstawili swój punkt widzenia względem firm farmaceutycznych. Nawiązało się wiele ciekawych dyskusji, dzięki którym spotkanie nabrało praktycznego charakteru.

Bardzo dziękujemy Państwu za wiele miłych słów dotyczących konferencji. Cieszymy się, iż wiedza przez Państwa nabyta będzie pomocna w codziennej pracy.

MOVIDA