Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014

25 - 26 marca 2014
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014
Kategoria: 
Odpowiedzialność biznesu - CSR

Spotkanie „Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia”, organizowane przez MOVIDA, odbyło się w dniach 25-26 marca 2014 r. w Warszawie.

Podczas konferencji  w gronie prelegentów można było spotkać przedstawicieli takich firm jak ING Życie, Kompania Piwowarska, DB Schenker, Orange, Grupa Żywiec, RWE, UBS Poland Service Centre, Carlsberg, Provident, British-American Tobacco, Samsung Electronics i in. Taka różnorodność branż, zarówno wśród prelegentów jak i uczestników, sprzyjała szerokiej wymianie doświadczeń.

Poruszono wiele aktualnych tematów związanych z budowaniem strategii CSR, skutecznym dialogiem z interesariuszami, byciem odpowiedzialnym w łańcuchu dostaw, sprawnym komunikowaniem działań CSR’owych, aż po właściwe raportowanie. Podczas drugiego dnia spotkania „Dnia Dobrych Praktyk”, przedstawione zostały przykłady ciekawych projektów CSR’owych realizowanych m.in. w obszarze ochrony środowiska, budowania równościowego i bezpiecznego miejsca pracy, czy działań na rzecz lokalnych społeczności.

Spotkanie, co podkreślali uczestnicy, stanowiło ciekawą platformę wymiany doświadczeń i inspiracji do wdrożenia nowych rozwiązań w swoich firmach.

Prelegentom dziękujemy za ciekawe wystąpienia, a uczestnikom za przybycie na spotkanie oraz aktywny udział w dyskusjach.

Zachęcamy do zapoznania się z przykładowymi opiniami o spotkaniu, które zamieszczamy poniżej.

Powiązane opinie: 
Ciekawe tematy, fajna możliwość networkingu.
CSR Officer, UBS Kraków, Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014
Ogromną wartością spotkania jest możliwość kontaktu przede wszystkim z praktykami, a nie teoretykami lub pracownikami firm doradczych. Szansa wysłuchania i porozmawiania z CSR-owcami, którzy przeszli różnorodne procesy była najcenniejszym doświadczeniem. Duży plus za różnorodność branż.
CSR Manager, PKP IC S.A., Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014
Konferencja ciekawa, wiele przydatnych informacji. Pozwoliła mi ugruntować stanowisko co do CSR- obecnie wiem, że CSR to nie moda, to konieczność, to w dużej mierze przewaga dla przedsiębiorstwa.
Prezes Fundacji, Fundacja Trans.org, Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014
Konferencja po raz kolejny spełniła moje oczekiwania. Doświadczenia firm z różnych branż w dziedzinie CSR mocno inspirują do zwiększenia efektywności i rozszerzenia skali działań prowadzonych w mojej spółce.
Specjalista ds. Komunikacji Społecznej, PKP PKL S.A., Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014
Wśród wielu konferencji na rynku ta najlepiej odpowiada na potrzeby osób chcących wprowadzić idee CSR w firmie. Bardzo ciekawe i praktyczne tematy. Bardzo kompetentni prelegenci.
Koordynator ds. Marketingu, Konimpex Sp. z o.o., Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) – inspiracje i doświadczenia, marzec 2014

Nasi partnerzy: