FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM I CENTRUM DYSTRYBUCJI

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy na jesienną edycję masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM I CENTRUM DYSTRYBUCJI 2022, które odbędzie się w dniach 20-21-22 września 2022 r.

To kolejna edycja tego wydarzenia a program został ułożony w oparciu o szczegółowe badanie rynku które przeprowadziliśmy wśród managerów facility.

Zakład produkcyjny działa jak złożony mechanizm, a jego bezpieczne i sprawne funkcjonowanie zależy w dużej mierze od obszaru FM. Jakie jest zatem miejsce facility w zakładzie produkcyjnym? Czy warto koordynować administrowanie obiektem we własnym zakresie, czy zdecydować się na outsourcing? Jak dokonać trafnego wyboru firmy świadczącej usługi facility?

Nasze spotkanie odpowie Państwu na te pytania.

Od kilku lat obserwujemy znaczące zmiany w gospodarce wywołane pandemią. Sytuacja na rynku wymaga od firm stałego rozwoju, optymalizacji działań oraz szukania nowych rozwiązań i modernizacji wielu obszarów. Nie zabraknie zatem dyskusji o optymalizacji kosztów mediów i jak korzystnie wybrać dostawcę mediów. Poruszymy temat korzyści z inwestycji w technologię 4.0 oraz jak stworzyć sprawną strukturę FM we własnym zakresie.

Podczas panelu dyskusyjnego wnikliwie omówimy zasady wzorowej współpracy z firmą dostarczającą usługi facility. W programie zamieściliśmy też ciekawostkę z zakresu innowacyjnych technologii – zastosowanie dronów w zarządzaniu infrastrukturą.

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów i praktyków z różnych branż którzy podzielą się się swoją wiedzą i doświadczeniem.jesteśmy przekonani, że masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM I CENTRUM DYSTRYBUCJI 2022 stanie się dla Państwa kompendium wiedzy, inspiracją i wsparciem w zarządzaniu obszarem facility.

Izabella Kiriczok

Prezes

Maja Dobosz

Junior Project Manager

 

Kluczowe tematy 

O czym będziemy rozmawiać:

  • OSZCZĘDNOŚCI

​jak korzystnie wybrać dostawcę mediów
sprężone powietrze – skuteczna optymalizacja kosztów
ekonomia energetyczna

  • OUSOURCING USŁUG FM

jak powinna wyglądać współpraca z dostawcą usług FM
jak dokonać analizy czy outsourcing usług FM się opłaca

  • FM WE WŁASNYM ZAKRESIE

stworzenie sprawnej struktury FM
outsourcing usług FM vs. insourcing

  • NOWOCZESNE FM

balans pomiędzy nowymi technologiami a ekonomicznym podejściem
inwestycje w nowe systemy 

Profil uczestników 

Spotkanie kierujemy do:

  • Kierowników, Koordynatorów Facility
  • Kierowników Technicznych Budynków
  • Szefów Infrastruktury
  • Kierowników, Koordynatorów Obiektu
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów Technicznych
  • Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
  • Kierowników, Koordynatorów Systemów Krytycznych
  • Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
  • Administratorów Budynków Przemysłowych
  • Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych,
  • Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznym
Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę.
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

Koszt uczestnictwa:

do 02.09.2022 - 4250 + 23% VAT
od 03.09.2022 - 4550 + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5 %

Przy zgłoszeniu 3 i wiecej osób - rabat 7 %

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: