FACTORIES TOUR I nitka

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Po długiej przerwie spowodowanej pandemią mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnej edycji unikatowego masterclass FACTORIES TOUR, które odbędzie się w dniach 21-22-23 czerwca 2022 roku.

Poznają Państwo dwa nowoczesne zakłady znane z zaawansowanych systemów zarządzania oraz charakteryzujące się sprawdzonymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, zoptymalizowanymi procesami i różnorodnością stosowanych narzędzi ich udoskonalania:

Istotną informacją jest, że tour zostanie poprowadzony przez wybitnych praktyków o wieloletnim doświadczeniu, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne. Po każdorazowym zwiedzaniu zaplanowana jest sesja pytań i odpowiedzi, która umożliwi Państwu wymianę poglądów i dogłębne poznanie zastosowanych rozwiązań.

Drugi dzień spotkania wypełnią merytoryczne prelekcje i dyskusje, obejmujące obszar najlepszych praktyk i nowoczesnych systemów zarządzania produkcją z wykorzystaniem narzędzi Industry 4.0, sprawdzonych metod doskonalenia, czy strategii zarządzania ryzykiem w dobie kryzysu.

Wymianie doświadczeń i nawiązywaniu wielu nowych biznesowych kontaktów sprzyjać będą dodatkowo wspólne wieczory z grami integracyjnymi.

W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej kdutkalska[at]movida.com.pl. 

Do zobaczenia!

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

Izabella Kiriczok

Prezes

 

Wyjątkowa formuła FACTORIES TOUR łączy w sobie część merytoryczną z praktyką. Prelekcje merytoryczne zostaną poparte konkretnymi przykładami podczas zwiedzania linii produkcyjnych

Kluczowe tematy 

POROZMAWIAMY O: 

  • nowoczesnych rozwiązaniach wspierających produkcję
  • industry 4.0 w systemach zarządzania produkcją
  • roli podejścia projektowego w skutecznym wdrażaniu zmian
  • przygotowaniu zakładu produkcyjnego na wyzwania w czasach niepewności
  • strategiach wzrostu produktywności
  • zarządzaniu ryzykiem w dobie kryzysu – co nas czeka?
Atuty spotkania 

Wyjątkowa formuła stacjonarna:

  • techniczne zwiedzanie dwóch zakładów produkcyjnych i cykl prezentacji merytorycznych
  • zróżnicowana specyfika produkcji i strategie zarządzania
  • każda wizyta poprzedzona merytoryczną prelekcją
Profil uczestników 

Na Factories Tour spotkają Państwo:

  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Dyrektorów i Kierowników Produkcji
  • Dyrektorów, Kierowników i Koordynatorów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów Technicznych
  • Managerów ds. Lean
  • Kierowników ds. Planowania i Nadzoru Produkcji
  • Kierowników Działu Formowania
  • Kierowników Działu Rozwoju
  • Koordynatorów Procesu
  • Managerów Inżynieringu
  • Inżynierów Produktu
  • Inżynierów Procesu
  • przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania
Partnerzy 

Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) posiada dwie fabryki zlokalizowane na Dolnym Śląsku: w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach. Jest pierwszym poza Azją centrum produkcyjnym nowoczesnych napędów hybrydowych i jednocześnie integralną częścią rewolucji hybrydowej Toyoty w Europie. Polska fabryka Toyoty przechodzi okres dynamicznego rozwoju związanego z uruchomieniem produkcji podzespołów do napędów hybrydowych oraz wdrażaniem nowej, globalnej architektury Toyoty - TNGA (Toyota New Global Architecture).

Wraz z sześcioma nowymi projektami hybrydowymi całkowita wartość inwestycji Toyoty w Polsce do roku 2022 wzrośnie do ponad 6 miliardów złotych, a zatrudnienie do ponad 3000 osób.

 

Faurecia jest międzynarodową firmą produkującą części do samochodów wielu światowych marek. Działa w 37 krajach tworząc ponad 100 tysięcy miejsc pracy w 300 zakładach produkcyjnych i 35 ośrodkach badawczo-rozwojowych na świecie.

Faurecia Automotive Polska S.A. jest jednym z największych na świecie dostawców wyposażenia samochodowego, zajmującym się czterema kluczowymi dziedzinami biznesu:

• fotele samochodowe
• technologie kontroli emisji spalin (układy wydechowe)
• wnętrza samochodowe
• zewnętrzne moduły samochodowe (moduły przednie)

Faurecia w Polsce jest obecna od 1996 r. i działa w obrębie 5 firm:

• Faurecia Automotive Polska S.A. z siedzibą w Grójcu
• Faurecia Wałbrzych S.A.
Faurecia Legnica S.A.
• Faurecia Gorzów S.A.
• Faurecia Grójec R&D Center S.A.

Fabryka w Gniewomierzu została otwarta w lipcu 2013 r. i był to dziesiąty zakład koncernu w Polsce. Rozbudowana została o nową halę w 2015 roku. Powierzchnia działki: 54 000 m2, powierzchnia zabudowań: 27 215 m2.

PRODUKCJA
W fabryce Faurecia Interior Systems produkowane są aluminiowe elementy do samochodów osobowych i terenowych klasy premium - listwy drzwiowe oraz ozdobne części konsol i desek rozdzielczych.

STOSOWANE TECHNOLOGIE
laminowanie, malowanie, wykrawanie, formowanie, wtrysk, frezowanie, US, spawanie, klejenie, montaż, pokrycie membranowe.

KLIENCI
DAIMLER, BMW, AUDI, ALFA ROMEO, PSA, VOLVO

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę.
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • Transport do Zakładów w obie strony
  • MOVIDA zapewnia zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 07.05.2022 - 4250 + 23% VAT
od 08.05.2022 - 4550 + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5 %

Przy zgłoszeniu 3 i wiecej osób - rabat 9 %

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Grzegorz Adamiak

Key Account Manager
gadamiak[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

Krzysztof Bargieł

Key Account Manager
kbargiel[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: