ZAKUPY W KRYZYSIE ŚWIATOWYM

Kategoria: 
Zakupy - Administracja
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w unikatowym masterclass „Zakupy w kryzysie światowym”, które odbędzie się w dniach 7 – 9 czerwca 2022 roku w formule stacjonarnej. Projekt skierowany jest do osób zarządzających zakupami w zakładach produkcyjnych.

W programie konferencji koncentrujemy się tym razem szczególnie na podejściu strategicznym, nowoczesnym zarządzaniu projektem zakupowym oraz wypracowaniu efektywnych zasad współpracy z dostawcami w kontekście nowej sytuacji rynkowej. Rzeczywistość działów Zakupów to obecnie brak komponentów, problemy z dostawcami oraz coraz wyższe ceny produktów. Dodatkowym zagadnieniem jest kwestia stabilizacji pracownika w czasach pracy zdalnej oraz nadmiaru obowiązków. Rośnie świadomość roli działu zakupów w organizacji: z badań wynika, że bardzo istotna jest współpraca strategiczna i partnerska realizacja celów biznesowych w organizacji.

Zapraszamy do analizy i dyskusji jak usprawnić proces zakupowy, jak wykorzystać potencjał zakupów do budowania wartości przedsiębiorstwa w obecnych czasach oraz jak poradzić sobie z wyzwaniami, które stawia przed Państwem rynek. Wspólnie zastanowimy się nad przyszłością działów Zakupów i podsumujemy ostatni rok.

Zachęcam do zapoznania się z programem spotkań. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod adresem mdobosz[at]movida.com.pl

BROSZURA SPOTKANIA

Maja Dobosz

Junior Project Manager

Izabella Kiriczok

Prezes

 

Kluczowe tematy 

O TYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ:

  • rzeczywistość Działów Zakupów w obecnych czasach
  • perspektywy na przyszłość
  • negocjacje i budowanie relacji z dostawcami
  • stabilizacja pracowników
  • zarządzanie kryzysowe
  • nowe technologie w zakupach – digitalizacja procesów zakupowych
  • wyzwania i sytuacje kryzysowe – jak firmy radzą sobie z nową sytuacją rynkową
  • narzędzia monitorowania i analiza łańcucha dostaw
  • zakupy na rynkach azjatyckich - jak bezpiecznie i efektywnie kupować 
Atuty spotkania 

WYRÓŻNIKI NASZEGO MASTERCLASS:

  • KOMPLEKSOWE, POGŁĘBIONE I BARDZO PRAKTYCZNE ujęcie tematów istotnych w zarządzaniu zakupami
  • aspekty wyselekcjonowane pod kątem ZAKUPÓW W FIRMACH PRODUKCYJNYCH
  • bogate MERITUM klasy master – praktycy dla praktyków
  • najlepsze praktyki i inspiracje z rynku – zróżnicowane STUDIA PRZYPADKÓW
  • sprawdzone NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA procesem zakupowym
  • ciekawe i OWOCNE DYSKUSJE w doborowym gronie
Profil uczestników 

NA MASTERCLASS SPOTKAJĄ PAŃSTWO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zaopatrzenia
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów obszaru Logistyki
  • Specjalistów ds. Zaopatrzenia, Zakupów i Logistyki
  • Planistów i Specjalistów odpowiedzialnych za efektywność gospodarki materiałowej, controlling
  • Osoby odpowiedzialne za politykę współpracy z dostawcami
  • Osoby zajmujące się logistyką, planowaniem produkcji, inżynieringiem
  • Kupców strategicznych
  • Osoby z działu sourcingu
  • Launch i Purchasing Managerów
Prelegenci 
Marzena Buczkowska
Menadżer ds. Zakupów/Purchasing Manager, P.P.H.U. Polipack Spółka Jawna Irena Więckowska i Katarzyna Kolmetz
Menadżer ds. Zakupów, w trakcie realizacji programu Executive MBA, ambasador Sustainability Procurement Pledge, Certyfikowany Noble Manhattan Coach. Od 2004 roku związana z obszarem zakupów, w tym korporacyjnych zakupów strategicznych w Europie i USA w ramach struktur Philips Lighting i Whirlpool Corporation, także w roli auditora zaawansowanych i wieloodcinkowych procesów produkcyjnych dostawców podzespołów w Hiszpanii, we Włoszech czy Niemczech. Uczestniczka półfinałów Europejskich zawodów Quality Improvement Team Philipsa w Atenach. Obecnie bezpośrednio odpowiedzialna za ciągłość dostaw krytycznych surowców i zakupów inwestycyjnych; specjalizuje się w tematyce coachingu negocjacyjnego oraz współpracy w układzie monopolu dostawcy. W codziennej pracy menadżerskiej koncentruje się w szczególności na rozwoju i wspieraniu super skutecznego zespołu zawodowców, któremu ma zaszczyt służyć w roli lidera.
Michał Fomaidis
Kierownik Sekcji w Dziale Globalnych Zakupów Nieprodukcyjnych, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Od 20 lat zarządza zakupami w dużych koncernach międzynarodowych. Prowadził wiele zespołów – także wirtualnych i zajmował się problematyką związaną z M&A. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego i Towson University.
Jacek Jaworek
Commodity Manager Orings & Electrical Components, NORMA Polska Sp. z o.o.
Od 2009 roku aktywnie i nieprzerwanie w Zakupach branży automotive. Ponad 8 lat w globalnym dziale zakupów jednego z największych OEM na świecie (GM) następnie poznając zakupy z perspektywy międzynarodowego dostawcy komponentów do tej samej branży. Doświadczenie w kilku grupach towarowych (commodity) zakupów bezpośrednich, zakupach pośrednich, jak i w zarządzaniu działem zakupów lokalnie i międzynarodowo. Obecnie współtworząc globalny dział commodity management w Norma Group, wciąż rozwijającej się firmie wytwarzającej komponenty do branży automotive, przemysłowej oraz sieci nawadniających.
Paweł Mamcarz
Associate Partner CEE, Grupa apsolut GmbH
W firmie apsolut Paweł rozpoczyna ekspansję na kraje Europy wschodniej – Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię. Poprzednio przez niemal 5 lat odpowiadał za sprzedaż SAP Ariba i SAP Fieldglass – wiodących rozwiązań informatycznych dla procesu zakupowego. Na polskim rynku Ekspert zakupowy z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie organizacji zakupowych, negocjacji handlowych, wyboru dostawców, budowy i wdrożenia strategii zakupowych, zarządzania projektami wdrożeń systemów wspierających zakupy. Posiada duże doświadczenie kupieckie (zarządzanie portfelem zakupów > 500 mln zł/rok), doświadczenia w prowadzeniu skomplikowanych projektów zakupowych (m.in. wybór wykonawcy EPC elektrowni), doświadczenie w przejmowaniu kontroli i zarządzania projektami zakupowymi „z problemami”. Doświadczenia branżowe Pawła dotyczą przede wszystkim przemysłu naftowo-gazowego, kolei, przemysłu ciężkiego, handlu detalicznego i e-commerce, oprócz tego kierował zespołem centrum kompetencji zakupowych w Europie centralnej w PwC, zespołem projektowym wdrożenia systemu sprzedaży i rezerwacji biletów w PKP Intercity, zespołem wdrożeniowym zintegrowanego systemu zakupowego Connect dla 15 spółek z Grupy Orlen, zespołem zarządzania zmianą procesu zakupu usług w OAO Aeroflot oraz prowadził kilkadziesiąt projektów z zakresu zakupów, wdrożeń systemów zakupowych i zmian organizacyjnych. Poza zakupami Paweł zajmuje się fotografią oraz własną szkołą latania Warsaw Flight Safety, gdzie można się nauczyć akrobacji lotniczej,
Diana Najtkowska-Sapryk
Procurement Trainer and Coach, ProcureMe
Trener, coach, wykładowca specjalizujący się w szkoleniach dla działu zakupów. Właścicielka firmy oraz grupy na Facebook, LinkedIn ProcureMe promującej ludzki wymiar biznesu, dbałość o relacje z dostawcami i spojrzenie na rolę kupca jako ambasadora najlepszych praktyk kupieckich o holistycznym podejściu do swojej roli. Kupiec z ponad 13letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych korporacjach tj. Samsung Electronics, Mars czy Arjohuntleigh w działach zakupów. Mentor w programie skierowanym do zdolnych studentów w Top Young 100 oraz prelegentka wielu branżowych webinarów i wydarzeń.
Agnieszka Roszczyk
Senior Procurement Excellence Manager, Roche Polska Sp. z o.o.
Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakupach i certyfikatem CIPS. Swoje umiejętności zdobywała w największych firmach z branży FMCG i farmaceutycznej (Procter & Gamble, Sanofi, Roche). Zarządzała dotychczas większością kategorii w różnych obszarach: Marketing, Sprzedaż, HR, IT, Administracja, PR, Digital itp. Przeprowadziła wiele projektów związanych z optymalizacją procesów i wprowadzaniem nowych systemów zakupowych. Procurement to miejsce, które ceni za możliwość ciągłego uczenia się i poznawania nowych rzeczy. Energię daje jej praca z ludźmi, ich rozwój oraz współpraca z innymi przy różnorodnych projektach.
Adam Słowik
Procurement Manager 3rd Party Manufacturing, Upfield Polska Sp. z o.o.
Regionalny kierownik zakupów z doświadczeniem w zakupach fabrycznych, opakowań i usług logistycznych, związany od kilku lat z branżą spożywczą. Prywatnie fan sportu oraz gotowania dla żony i synka.
Dariusz Szymkiewicz
Prawnik i Kierownik Obrotu Mediami Energetycznymi, Zakład Poligraficzny Pol – Mak Iława sp. z o.o.
Absolwent kierunków: Zarządzanie i Marketing na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Controlling na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiadacz certyfikatu Prince2 Foundation oraz FCE wydanego przez The British Council. Zawodowo prawnik pracujący od pięciu lat dla spółki pod firmą Zakład Poligraficzny Pol–Mak P.D. Makowiak sp.j. oraz Kierownik Obrotu Mediami Energetycznymi w Pol–Mak Iława sp. z o.o. W swojej pracy, oprócz kwestii prawnych, zajmuje się przygotowywaniem strategii zakupu gazu oraz uprawnień do emisji CO2 dla dwóch spółek, zakupem instrumentów terminowych na TGE, analizuje trendy cenowe i szuka najlepszych okazji dla zabezpieczenia interesów firmy na rynku oraz skupia się na redukcji kosztów. Do pola jego zainteresowań zaliczyć należy również poprawę efektywności energetycznej zakładów produkcyjnych oraz analizę techniczną akcji spółek amerykańskiej giełdy papierów wartościowych.
Szymon Tochowicz
Managing Partner, Eveneum Dyrektor zakupów, inżynier konstruktor silników lotniczych, konsultant
19 lat doświadczenia w zakupach strategicznych, od 8 lat prowadzi projekty doradcze oraz szkoleniowe, z czego 80% opracowywanych jest pod specyficzne wymagania Klienta. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołami kupców direct oraz indirect na poziomie krajowym, europejskim oraz globalnym. W Eveneum specjalizuje się w negocjacyjnych projektach szkoleniowych, strategicznym zarządzaniu kategoriami zakupowymi oraz wsparciu Klientów w budowaniu długoterminowych relacji biznesowych. Promotor pozytywnych działów zakupów. Wykładowca European Institute of Purchasing Management we Francji oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Andrzej Zawistowski
Członek Zarządu, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 15 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 10 lat pracuje jako członek Zarządu PSML - Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (www.psml.pl). Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej PROCON-POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Kozmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami”; Uczelnia Łazarskiego, Politechnika Białostocka, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania.
Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę.
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 22.05.2022 - 4150 + 23% VAT
od 23.05.2022 - 4450 + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5 %

Przy zgłoszeniu 3 i wiecej osób - rabat 7 %

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Sara Nawrocka

Key Account Manager
snawrocka[at]movida.com.pl
tel. +48 791 256 634

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: