WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w masterclass „WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0 - automatyka i robotyka magazynowa w praktyce”, które odbędzie się w dniach 17-18-19 maja 2022 roku.

Automatyzacja i robotyzacja to przyszłość procesów logistycznych. Wdrażając automatyzację, polegającą na integracji pracy ludzi, urządzeń i systemów IT, osiągamy wzrost efektywności logistyki. Koszty związane z wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań są ogromne, jednak coraz więcej firm dostrzega opłacalność zastosowania automatyzacji w dłuższej perspektywie.

Zaprezentujemy wdrożone z sukcesem systemy automatyzacyjne, optymalizacyjne  i innowacyjne inwestycje magazynowe, przedyskutujemy wyzwania i perspektywy.

Mimo niekwestionowanych zalet automatyzacji, warto przewidzieć i rozważyć możliwe ryzyka i trudności. Inteligentny magazyn to wyzwanie. Jeśli już się zdecydujemy na tę inwestycję, ważne jest właściwe planowanie i strategia rozwoju. Należy wziąć pod uwagę szereg różnych czynników, np. planowanie logistyczne, zakres realizowanych czynności, a także specyfikę i układ magazynu.

Nie zapominając o kulturze zarządzania wpierającej stałe doskonalenie procesów.

Zapraszamy również do zwiedzania nowoczesnego Centrum Dystrybucyjnego Wola Krzysztoporska - Kaufland Polska Markety, w tym nowo otwartego na wiosnę 2022r. automatycznego magazynu mroźniczego.

Wymianie doświadczeń i nawiązywaniu wielu nowych biznesowych kontaktów sprzyjać będą dodatkowo wspólne wieczory z grami integracyjnymi.

Zachęcam Państwa do zarezerwowania terminu w kalendarzu.

W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu pod adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

Kluczowe tematy 

WIODĄCE TEMATY:

  • SYSTEMY AUTOMATYZACYJNE w centrum logistycznym z ujęciem NAJLEPSZYCH PRAKTYK
  • ANALIZA WDROŻENIA, KORZYŚCI I KOSZTÓW automatyzacji
  • WDROŻENIE automatycznych wózków AUTOMATED GUIDED CARTS - BENEFITY DLA PRACOWNIKÓW ORAZ PRACODAWCY
  • AUTOMATYZACJA I KULTURA ORGANIZACYJNA jako czynniki wpływające na WYDAJNOŚĆ PRACY
  • branża automotive – WYZWANIA, SZANSE, KORZYŚCI I ZAGROŻENIA w obliczu ROBOTYKI I AUTOMATYKI OBSZARÓW MAGAZYNOWYCH
  • AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA PROCESÓW – case study
  • INNOWACYJNE inwestycje magazynowe
  • AUTOMATYZACJA – ZA I PRZECIW, PERSPEKTYWY, ZASADNOŚĆ - DYSKUSJA
Profil uczestników 

Spotkanie dedykowane jest:

  • Dyrektorom i Kierownikom Magazynów
  • Dyrektorom i Kierownikom Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorom i Kierownikom ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorom i Kierownikom Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorom Operacyjnym
  • Dyrektorom ds. Inwestycji
  • Kierownikom Chłodni i Mroźni
  • Kierownikom Zespołów Magazynów
  • Regional Warehouse Managerom
  • Automatykom/ Głównym Automatykom
  • Kierownikom Działów Projektowych
  • osobom odpowiedzialnym za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów
Prelegenci 
Maciej Drzymalski
Dyrektor Operacyjny, ABGI Polska
Związany jest z logistyką od 25 lat. Pracując wcześniej między innymi w DB Schenker, DPD i Raben, zdobywał doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów i usług, modernizacji procesów oraz audytach operacyjnych. Od ponad 12 lat, wraz z załogą, rozwija Środkowoeuropejskie Centrum Dystrybucyjne zlokalizowane koło Warszawy. Pasjonat metodyki Lean, stale poszukuje skutecznych metod optymalizacji operacyjnej. Jest otwarty na dzielenie się wiedzą i wymianę dobrych praktyk, jako źródła praktycznych inspiracji.
Michał Furmański
Absolwent Politechniki Poznańskiej kierunku Mechatroniki na wydziale Budowy Maszyn. W ABB od 2017 roku. Od 2006 roku pomaga automatyzować polski przemysł, wspierając przedsiębiorców we wdrożeniach systemów pozwalających na podnoszenie konkurencyjności i produktywności. W czasie swojej kariery zrealizował wiele projektów z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii dostępnych na rynku, w tym robotów przemysłowych, robotów mobilnych, systemów wizyjnych, oprogramowania (MES, WMS , SCADA). W ABB odpowiedzialny za rozwój rynku polskiego w obszarze robotyki, wyznaczanie nowych trendów automatyzacji oraz budowanie strategii rozwoju oferty robotów przemysłowych ABB oraz uprzemysłowienia innowacji technologicznych (AI). Na co dzień współpracuje z globalnymi koncernami z branży FMCG, którym pomaga podejmować wyzwania związane z trendami rynkowymi i zmianami zwyczajów zakupowych konsumentów.
Marcin Kanarek
Warehouse Manager, Centrum Logistyczne Flex Tczew.
Z Flex Tczew związany od ponad 21 lat, gdzie zdobywał doświadczenie w zakresie zarządzania produkcją, planowaniem produkcji, a obecnie zarządza Centrum Logistycznym. Lider i uczestnik kilkunastu wewnętrznych i zewnętrznych warsztatów Kaizen. Posiada certyfikat Lean Green Belt. Główne obszary zainteresowań to bezpieczeństwo, komunikacja i współpraca w całym łańcuchu dostaw oraz podnoszenie efektywności procesów logistycznych poprzez automatyzację.
Lilianna Kazuś
Kierownik Magazynu, Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
Mgr inż. Technologii żywności, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu jakości, zarządzania logistyką oraz Lean Management. Od początku swojej kariery zawodowej związana z logistyką w różnych jej aspektach (zakupy, transport, magazynowanie). Doświadczenie zdobywane w różnych firmach produkcyjnych, m.in. 6 lat w MAN, w Kimball Electronics Poland od 2014r.
Mariusz Kozera
Dyrektor Produkcji, Kimball Electronics Poland Sp. z o.o.
Sprawuje funkcję Dyrektora Produkcji w firmie Kimball Electronics Poland w Tarnowie Podgórnym. W skład jego głównych obowiązków wchodzi zarządzanie produkcją i utrzymaniem ruchu, ze szczególnym naciskiem na implementacje w obszarze produkcji narządzi Lean Management. Oprócz działu produkcji zarządza również sekcją kontroli zapasu i sekcją deweloperów IT. Z firmą jest związany od 2013 roku. Wcześniej Kierownik Działu Produkcji w Philips Lighting Electronics oraz Online Departament Manager w Europejskim Centrum Dystrybucji H&M. Mariusz Kozera jest absolwentem Politechniki Poznańskiej ze specjalnością elektroniki przemysłowej i informatyki w procesach biznesowych oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu z psychologii zarządzania, controlingu oraz inwestycji kapitałowych. Ukończył Master of Business Administration na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Certyfikowany Project Menadżer oraz Coach International Coaching Community. Prywatnie aktywnie biega i bawi się w odrestaurowywanie samochodów.
Albert Krawczyk
Manager Logistyki Kontraktowej, OMEGA Pilzno ITiS Godawski & Godawski Sp. z o.o.
Menedżer z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach logistyki wewnętrznej i gospodarki magazynowej w sektorach produkcyjnym i usługowym. Z sukcesem wdrożył wiele rozwiązań optymalizacyjnych w zakładach z branży meblarskiej oraz automotive. Certyfikowany Green Belt. Dyplomowany nauczyciel i doświadczony szkoleniowiec. Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunkach Logistyka oraz Zarządzanie. Aktualnie związany z jednym z największych polskich operatorów logistycznych. Zarządza rozproszoną strukturą magazynową o łącznej powierzchni 140tys. m² w 5 lokalizacjach w Polsce.
Tomasz Kuchta
Dyrektor Operacyjny, CD Kaufland Wola Krzysztoporska
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego i Hochschule Bremen. Od 2006 roku związany z firmą Kaufland Polska Markety. Wiedzę specjalistyczną wykorzystuje nie tylko w zarządzaniu pracą podległych mu działów, lecz również poprzez aktywne uczestnictwo w międzynarodowych projektach firmy. Jako szef międzynarodowego projektu planowania i rozliczania transportu odpowiadał za jego implementację w obrębie międzynarodowej struktury firmy. Od początku swojej pracy w firmie Kaufland Polska Markety współorganizował i uczestniczył w przeprowadzaniu przetargów na krajowe usługi transportowe. Od kilku lat należy do międzynarodowego zespołu audytującego procesy logistyczne we wszystkich centrach dystrybucyjnych. W CD Wola Krzysztoporska odpowiada za Pion Operacyjny.
Paulina Kulka
Kierownik Działu Planowania i Organizacji Magazynu, CD Kaufland Wola Krzysztoporska
Od samego początku kariery zawodowej związana z logistyką. W firmie Kaufland pracuje od 14 lat. Zdobywała doświadczenie zawodowe zaczynając od podstaw procesów magazynowych, poprzez analizę danych do obowiązków jakie pełni obecnie. Od 5 lat Kierownik ds. Planowania i Organizacji Magazynu, odpowiedzialna za reorganizację magazynu oraz poszukiwanie i kompleksowe wdrożenia nowych rozwiązań optymalizacyjnych w obszarach wszelkich procesów magazynowych.
Sebastian Kuśmierski
Dyrektor Działu Transportu i Opakowań Zwrotnych, CD Kaufland Wola Krzysztoporska
Zatrudniony w firmie Kaufland Polska w 2006 roku na stanowisku magazyniera wydania towaru. Kolejne etapy ścieżki awansu to stanowisko dysponenta wysyłki, planera w dziale transportu, kierownika w dziale transportu. Od 2017 prowadzi Dział Transportu i Opakowań Zwrotnych – dział odpowiedzialny za wysyłkę towarów do marketów oraz gospodarowanie jednostkami ładunkowymi i opakowaniami zwrotnymi.
Michał Nalewajko
EUCF Senior WHS Program Manager, Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o.
Michał Nalewajko ukończył studia na Politechnice Łódzkiej na kierunku Inżynieria Środowiska oraz studia podyplomowe z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Zarządzania Produkcją. Swoją karierę zawodową zaczął w Procter & Gamble w łódzkiej fabryce maszynek do golenia Gillette, gdzie objął pozycję inżyniera ds. BHP, a następnie Kierownika ds. BHP i Ochrony Środowiska. Poza obowiązkami związanymi z wdrażaniem i utrzymaniem korporacyjnego programu bezpieczeństwa, zajmował się również szkoleniami i kwalifikacją pracowników działów bezpieczeństwa w innych fabrykach P&G w Europie i na Bliskim Wschodzie, a także współprowadzeniem audytów bezpieczeństwa w regionie. W 2018 r. objął stanowisko Kierownika ds. Bezpieczeństwa w Grupie Żywiec (część koncernu Heineken), gdzie odpowiadał za bezpieczeństwo w sześciu browarach w Polsce, a także w biurze głównym w Warszawie i dziale sprzedaży w całej Polsce. Pod koniec 2019r. dołączył do zespołu Amazon i objął stanowisko Workplace Health & Safety Program Managera dla Europy Centalnej i Wschodniej. W obecnej roli odpowiada za wsparcie dla działów BHP w centrach logistycznych Amazon w Polsce, Czechach i Słowacji oraz implementację korporacyjnego programu bezpieczeństwa, standaryzację i audyty bezpieczeństwa.
Krzysztof Niciejewski
Dyrektor Łańcucha Dostaw, SKLEPY KOMFORT S.A.
Logistyk od kilkunastu lat, zdobywał doświadczenie w sektorze FMCG odpowiadając za współpracę z dostawcami, projekty logistyczne oraz zarządzanie zapasami. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji oraz Wyższej Szkoły Bankowej. Ze Sklepami Komfort związany od lutego 2021 roku. Wcześniej przez 5 lat związany z Leroy Merlin jako Senior Manager Logistyki Centralnej.
Katarzyna Siudak
Sales and Business Development Manager, TENTE Sp. z o.o.
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r. uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach. Ma doświadczenie w licznych wdrożeniach optymalizujących procesy logistyczne w centrach dystrybucyjnych oraz w zakładach produkcyjnych.
Mgr Inż. Krzysztof Stachowicz
Kierownik sekcji ASRS - Automatycznych systemów magazynowych, AIUT Sp. z o.o. www.aiut.com
Blisko 20 lat stażu pracy. Zakres realizowanych projektów: ASRS, intralogistyka: systemy przenośnikowe dla transportu palet i materiałów, systemy nadzoru i kontroli produkcji wraz z archiwizacją krytycznych danych, relokacje, modernizacje i wdrażanie ASRS.
Mateusz Staniszewski
Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego Wola Krzysztoporska
Absolwent Politechniki Wrocławskiej. W firmie Kaufland Polska od początku działalności, czyli od 2001 roku. Prowadzone dziś Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej budował od podstaw jako szef projektu. Od 15 lat współtworzy oraz dba o zespół, wyniki i rozwój jednego z największych pełnoasortymentowych centrów dystrybucyjnych w kraju. W pracy każdy chciałby robić to, co sprawia mu radość i daje zadowolenie. Należę do tych szczęśliwców i ten model współpracy promuję. Szczerość, zaufanie oraz pozytywne usposobienie, które mnie cechują to podstawy dobrej atmosfery w pracy, przekładające się na otwartość, zaangażowanie, kreatywność i dobre wyniki. A o to przecież chodzi.
Krystian Stępień
Dyrektor Działu Technicznego, CD Kaufland Wola Krzysztoporska
Związany z firmą Kaufland od 2007r. Swoją karierę rozpoczął w obszarze operacyjnym najpierw jako magazynier wydania towaru, brygadzista, szef zespołu i kierownik zmiany. Od lipca 2021 roku kieruje obszarem technicznym, którego zadania koncentrują się na technice magazynowej, utrzymaniu czystości oraz prawidłowym utrzymaniu stanu technicznego wózków widłowych i urządzeń technicznych w magazynie i marketach.
Zbigniew Zarychta
Kierownik Logistyki Wewnętrznej i Magazynu, Hitachi Astemo Wrocław
Absolwent Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości oraz studiów podyplomowych na kierunku logistycznym. Autor kilku publikacji naukowych o tematyce logistycznej. Cała ponad 30-letnia kariera zawodowa powiązana z zarządzaniem na różnych stanowiskach ściśle połączonych z logistyką wewnętrzną i magazynem. Od 20 lat praca w dużych międzynarodowych korporacjach z branży automotive (Faurecia, Hitachi). Obecnie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie magazynem i logistyką wewnętrzną w firmie produkcyjnej.
Piotr Zastocki
Kierownik Centrum Sterowania, CD Kaufland Wola Krzysztoporska
Zatrudniony w firmie Kaufland Polska w 2006 roku na stanowisku magazyniera. Od podstaw poznawał logistykę firmy, awansując kolejno na stanowiska Szefa Zespołu i Kierownika Zmiany. Od 2014 roku prowadzi dział Kontroli Przepływu Towaru, tzw. „Centralkę” – 36 osobowy zespół odpowiedzialny za koordynację i nadzór nad wszystkimi realizowanymi w magazynie procesami produkcyjnymi. Diabeł tkwi w szczegółach, więc na co dzień koncentruję się na kształtowaniu właściwej komunikacji – precyzyjnej, nieprzeładowanej, skutecznej. Optymalnie wspierającej decyzje działów produkcyjnych. Konstruktywny feedback i konsekwentne dociekanie źródła trudności to czynniki pozwalające z każdego, choćby najbardziej rutynowego dnia pracy, wyciągnąć naukę i poprawić wyniki w przyszłości.
Marek Żbikiewicz
Dyrektor ds. Systemów Automatycznych, CD Wola Krzysztoporska
Absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej. W branży szeroko pojętej automatyki przemysłowej od ponad 20 lat (m.in. Satchwell Control Systems, Invensys Building Systems, Distech Controls). W Centrum Dystrybucyjnym Kaufland w Woli Krzysztoporskiej od 9 lat. Aktualnie odpowiedzialny za cztery obszary w Dziale Technicznym: Technika Magazynowa (instalacje magazynowe), Warsztat Wózków Widłowych (flota ok. 2400 wózków), Instalacje Automatyczne (HRL, AKL, PPA oraz TiKo - aktualnie w trakcie budowy) oraz Utrzymanie Czystości na terenie CD.
Partnerzy 

PARTNER MERYTORYCZNY:

Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej to… najlepszy zespół ludzi do zadań logistycznych 

oraz jedno z największych pełnoasortymentowych centrów dystrybucyjnych w kraju, a także jeden z najnowocześniejszych w Polsce magazynów z: zautomatyzowanym magazynem drobnicowym (AKL), automatycznym magazynem wysokiego składowania asortymentu suchego (HRL), magazynem mroźniczym z automatyczną strefą uzupełnień (SLB TIKO) oraz drugim automatycznym magazynem wysokiego składowania towaru mroźniczego (HRL TIKO), linią automatycznych uzupełnień dla ponad 50 najlepiej rotujących artykułów asortymentu suchego (SLB Food) oraz automatycznym sorterem palet drewnianych (PPA).

To jednak nie tylko magazyn i dystrybucja, to również centrum obsługi sieci sklepów w obszarze: opakowań zwrotnych i jednostek ładunkowych, surowców wtórnych, materiałów kosztowych, wyposażenia hal sprzedaży oraz wózków widłowych i maszyn czyszczących.

Centrum Dystrybucyjne Wola Krzysztoporska to szyte na miarę:

  • Automatyczny magazyn wysokiego składowania / HRL na towar szybkorotujący – obsługuje ponad 50% wolumenu przyjęcia i zapasu
  • Zautomatyzowany magazyn drobnicowy / AKL, obsługujący towar średnio- i wolnorotujący – obsługuje 31-33% wolumenu wydania
  • Automatycznie uzupełniane podstawy dla szybkorotującego asortymentu suchego / SLB Food – obsługuje 10% wszystkich uzupełnień asortymentu suchego.
  • Automatyczny Sorter palet / PPA, sortujący automatycznie palety na różne typy (EUR, CHEP, uszkodzone, jednorazowe, etc). – sortuje ponad 1 milion palet rocznie.
  • Zautomatyzowany magazyn mroźniczy / TIKO – obsługuje 100% marketów w Polsce w asortyment TIKO.

LICZBA PRACOWNIKÓW – 630

POWIERZCHNIA MAGAZYNU – ca 115 tys m2

ILOŚC MIEJSC REGAŁOWYCH – 130 tys

ROCZNY WOLUMEN WYDANIA – 1,6 mln palet / 110 mln opakowań

 

 

PARTNERZY TEMATYCZNI:

               

 

PARTNER SPOTKANIA:

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę.
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • Transport do Centrum Dystrybucyjnego Wola Krzysztoporska w obie strony
  • MOVIDA zapewnia zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 06.05.2022 - 4150 + 23% VAT
od 07.05.2022 - 4450 + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5 %

Przy zgłoszeniu 3 i wiecej osób - rabat 9 %

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Marcin Horodelski

Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: