MAGAZYN NEUTRALNY

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na dwa zintegrowane spotkania online „ZIELONY MAGAZYN 2022 - energia odnawialna » ekologistyka » circular economy

Tym razem logistyka w zielonej odsłonie, czyli wszystko o funkcjonowaniu obiektów magazynowych przy jak najmniejszym wpływie na środowisko naturalne.

Jesteśmy świadkami i podłożem wielkich, negatywnych zmian w otaczającej nas biosferze. Jednocześnie zmienia się świadomość społeczna. Już wiemy, chcemy zatrzymać nieuchronne a przynajmniej możliwie zneutralizować wpływ cywilizacji na klimat.

Czy możliwa jest zatem ochrona bioróżnorodności przy dalszym rozwoju infrastruktury logistycznej i przemysłu? Jak uczynić magazyn neutralnym i czy to w ogóle możliwe? Czy Europejski Zielony Ład to obowiązek czy wybór?

Dla niektórych z Państwa eko to jeszcze projekt, dla innych już wprowadzone i działające z powodzeniem rozwiązania. Celem naszego spotkania jest intensywna wymiana myśli, wiedzy i doświadczeń.

Zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem swoją wiedzą i kompetencjami.

Nie zabraknie dyskusji o OZE i dążeniu do niezależności energetycznej, omówimy problem odpadów w praktycznym i prawnym wymiarze oraz jak składować materiały niebezpieczne bez szkody dla otaczającego środowiska.

Nasi Goście to Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie Ochrony Środowiska obszaru Logistyki i Zrównoważonego Rozwoju.

ZIELONY MAGAZYN 2022 to cztery dni tematycznych spotkań i wymiany doświadczeń.

Jesteśmy przekonani, że nasze spotkanie zaowocuje u Państwa potrzebą i śmiałością do wprowadzenia zmian. Liczymy na to, że otrzymają Państwo pozytywną dawkę energii do działania oraz wiedzę niezbędną do omijania przeszkód. 

Broszura spotkania wraz z formularzem zgłoszeniowym

Do zobaczenia!

Anna Wiśniarowska

Junior Project Manager

Izabella Kiriczok

Prezes

 

MOVIDA#connected to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online! 
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• pogłębione i inspirujące case studies
• doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
• sprawdzone rozwiązania i inspiracje z rynku
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 

Wiodące tematy:

  • krajowy plan gospodarki odpadami 2022 - REWOLUCJA CZY EWOLUCJA
  • ODPADY W ŚWIETLE PRAWA
  • segregacja odpadów - DOBRE PRAKTYKI
  • MATERIAŁY NIEBEZPIECZNE, jak magazynować z troską o zdrowie i środowisko
  • HAŁAS I WIBRACJE – technologiczna walka z hałasem u źródeł
  • ZERO WASTE - czy to możliwe
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking

Prelegenci 
Marta Banasiak
prawnik, Kancelaria Ochrony Środowiska
Prawnik specjalizujący się w zagadnieniach szeroko rozumianego prawa ochrony środowiska, w szczególności związanych z kontrolą IOŚ w przedsiębiorstwie oraz postępowaniach administracyjnych zmierzających do wydania decyzji z zakresu ochrony środowiska. Wieloletnie doświadczenie w zakresie wsparcia przedsiębiorców w zagadnieniach prawnych dot. ochrony środowiska oraz niemal dwuletnia praktyka w organie administracji rządowej, pozwalają jej spojrzeć na zagadnienia kontroli z szerokiej perspektywy. W 2018 r. ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Aktualnie prowadzi własną Kancelarię Ochrony Środowiska.
Bogusława Baranowska-Parzybut
Lider Zespołu, Adamed Pharma S.A.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska i Wydziału Organizacji i Zarządzenia. Od 2007 roku związana z przemysłem farmaceutycznym najpierw w zakładzie produkcyjnym Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A. a od 2010 roku z Adamed Pharma S.A. Od 14 lat zajmuje się ochroną środowiska.
Agnieszka Dembińska
Ekspert w dziedzinie magazynowania materiałów niebezpiecznych, DEMAG CONSULTING
Trener, konsultant i auditor w zakresie systemów ISO 14001, 9001,45001 oraz specjalista do spraw BHP. Specjalizuje się w szkoleniach z magazynowania materiałów niebezpiecznych łącząc wymagania prawne z praktycznym podejściem. Od ponad 20 lat pomaga przedsiębiorcom projektować przyjazne środowisku i bezpieczne miejsca pracy.
Maciej Kita
Projekt Inżynier, SILENCIONS Inc.
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku specjalisty akustyka w firmie Sonitus, gdzie odpowiedzialny był m. in. za przygotowanie raportów w zakresie ochrony środowiska przed hałasem, wykonywanie i opracowywanie pomiarów hałasu środowiskowego oraz realizację projektów z dziedziny akustyki budowlanej. Od roku pełni funkcje projekt inżyniera w firmie Silencions, gdzie pracuje przy projektach badawczych i związanych z eliminacją hałasu przemysłowego.
Albert Krawczyk
Manager Logistyki Kontraktowej w OMEGA Pilzno ITiS Godawski & Godawski Sp. z o.o.
Menedżer z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach logistyki wewnętrznej i gospodarki magazynowej w sektorach produkcyjnym i usługowym. Z sukcesem wdrożył wiele rozwiązań optymalizacyjnych w zakładach z branży meblarskiej oraz automotive. Certyfikowany Green Belt. Dyplomowany nauczyciel i doświadczony szkoleniowiec. Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunkach Logistyka oraz Zarządzanie. Aktualnie związany z jednym z największych polskich operatorów logistycznych. Zarządza rozproszoną strukturą magazynową o łącznej powierzchni 140tys. m² w 5 lokalizacjach w Polsce.
Krzysztof Niciejewski
Dyrektor Łańcucha Dostaw, SKLEPY KOMFORT S.A.
Logistyk od kilkunastu lat, zdobywał doświadczenie w sektorze FMCG odpowiadając za współpracę z dostawcami, projekty logistyczne oraz zarządzanie zapasami. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji oraz Wyższej Szkoły Bankowej. Ze Sklepami Komfort związany od lutego 2021 roku. Wcześniej przez 5 lat związany z Leroy Merlin jako Senior Manager Logistyki Centralnej.
Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

Marcin Horodelski

Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: