ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ

Kategoria: 
Farmacja
Szanowni Państwo 

Mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa na branżowe e-forum „Jakość w Farmacji”.

Będą to 2 komplementarne spotkania online z serii MOVIDA#CONNECTED skierowane do osób zarządzających obszarem jakości w branży farmaceutycznej:

Program wydarzenia obejmuje najbardziej aktualne wyzwania branży farmaceutycznej, zmiany w prawie i ich praktyczne implikacje dla działów jakości. To skondensowana wiedza przekazana przez doświadczonych ekspertów wraz z praktycznymi przykładami i zaleceniami.

Podczas spotkania porozmawiamy o tym, jak radzić sobie z dynamiką zmian w branży, o strategiach organizacji działu jakości, kluczowych wskaźnikach, systemach i narzędziach.

Podczas wirtualnej wizyty w Curtis Health Caps zostaną przedstawione niezawodne rozwiązania wdrożone w zarządzaniu jakością, m.in. połączenie audytów jakościowych z aspektami 5S będące znakomitym narzędziem w walce o utrzymanie najwyższych standardów jakościowych, szanse i zagrożenia dla jakości, jakie daje przemysł 4.0, czy zarządzanie odchyleniami w procesie wytwarzania.

Dobrze zorganizowany proces zarządzania odchyleniami jest istotnym i integralnym elementem Systemu Zarządzania Jakością. W dobie wzrastających wymagań prawnych wytwórca musi wdrożyć proces pozwalający na ocenę wpływu odchylenia na zgodność produktu z zarejestrowanymi dla niego warunkami Pozwolenia na dopuszczenie do obrotu. Zostanie przedstawiony proces zarządzania odchyleniami pozwalający na ocenę wpływu odchylenia na jakość produktu, zmniejszający ryzyko powtórnego ich wystąpienia, ułatwiający podjęcie decyzji odnośnie dyspozycji serii.

Bardzo istotnym aspektem, który zostanie omówiony podczas spotkania, jest walidacja systemów komputerowych w świetle wymagań GMP oraz integralność danych.

Zachęcam do zapoznania się z programem. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

BROSZURA SPOTKANIA

Do zobaczenia!

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

 

MOVIDA#connected to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• pogłębione i inspirujące case studies
• wirtualne techniczne zwiedzanie
• doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
• sprawdzone rozwiązania i inspiracje z rynku
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 

O TYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ:

  • KPI jakościowe
  • ZMIANY W PRAWIE farmaceutycznym i ich praktyczne IMPLIKACJE DLA DZIAŁÓW JAKOŚCI
  • PRAKTYCZNE ASPEKTY przystosowania farmaceutycznego systemu jakości do wymagań GMP oraz GDP
  • ZARZĄDZANIE ODCHYLENIAMI w procesie wytwarzania produktów farmaceutycznych
  • STRATEGIE I PRAKTYKA ORGANIZACJI działu jakości
  • rozwiązania z zakresu PRZEMYSŁU 4.0 w odniesieniu do jakości w przemyśle farmaceutycznym
  • 5S W FARMACJI - efekty synergii 5s i audytów higienicznych w kontekście wpływu na jakość
  • WALIDACJA SYSTEMÓW komputerowych w świetle wymagań GMP – GAMP 5, INTEGRALNOŚĆ DANYCH, przegląd AUDIT TRAIL
  • WYROBY MEDYCZNE - nowe regulacje i implikacje dla działu jakości, wyzwania praktyczne
  • JAK RADZIĆ SOBIE Z DYNAMIKĄ ZMIAN - dyskusja
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Na MASTERCLASS zapraszamy:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Osoby Wykwalifikowane
  • Kierowników ds. Walidacji
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • kadrę zarządzającą i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci 
Rafał Buczek
Principal CSV Consultant, Rescop Sp. z o.o.
Jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie (automatyka i metrologia, informatyka). Zajmuje się tematyką walidacji od 2001 roku, a od 2003 roku specjalizuje się w walidacji systemów skomputeryzowanych. Posiada 16-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji Teva (dawniej PLIVA Kraków), w tym 7 lat pracy w Dziale Zapewnienia Jakości oraz 9 w Dziale IT. Od 2017 roku prowadzi projekty walidacyjne, pracując w firmie konsultingowej Rescop. Jest doświadczonym prelegentem i trenerem. Ponadto aktywnie działa w stowarzyszeniu ISPE Polska, jest założycielem i pierwszym prezesem Forum GAMP oraz współzałożycielem Forum Walidacji. Członek Zarządu ISPE Polska od 2009. W latach 2013-2017 Prezes ISPE Polska.
Zenon Czaja
Dyrektor Jakości, Curtis Health Caps Sp. z o.o.
Ponad 20 lat doświadczenia w przemyśle farmaceutycznym w obszarach: jakości, produkcji, regulacji, rozwoju i zarządzania projektami. Absolwent Politechniki Poznańskiej oraz programu MBA Atlanta. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami oraz zarządzania produkcja i logistyką.
Daniel Gralak
SYNGIA
Posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu grupą Inspektorów ds. wytwarzania. W latach 2006–2013 Dyrektor Departamentu Inspekcji ds. Wytwarzania, ekspert Europejskiej Agencji Leków (EMA) w zakresie GMP/GDP, reprezentant inspekcji farmaceutycznej w Komitecie (PIC/S). Ekspert z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania oraz Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Absolwent Wydziału Farmacji Akademii Medycznej w Łodzi. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Farmacji Przemysłowej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Członek Ogólnopolskiej Sekcji Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii.
Michał Nowak
Dyrektor Produkcji, Curtis Health Caps Sp. z o.o.
Ponad 15 lat doświadczenia w FMCG i przemyśle farmaceutycznym w obszarach jakości, R&D i produkcji. Swoje doświadczenie zdobywał w światowej klasy organizacjach. Certyfikowany Lean SixSigma Black Belt. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Inżynieria Procesów Chemicznych. Ukończył także studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w zakresie Rachunkowości i Finansów.
Mateusz Szamałek
Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej / Osoba Odpowiedzialna, NEUCA S.A.
Farmaceuta – logistyk. Absolwent Uniwersytetu Medycznego i Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2008 r. związany zawodowo z dystrybucją farmaceutyczną. Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej w Grupie Neuca. Sekretarz Wielkopolskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej i członek zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Dobrej Praktyki Regulacyjnej GRP. Autor licznych publikacji w „Magazynie Aptekarskim” i „Farmacji Wielkopolskiej”, poświęconych zagadnieniom zapewnienia jakości w hurtowej dystrybucji leków.
Partnerzy 

PARTNER SPOTKANIA:

Curtis Health Caps Quality Session

Curtis Health Caps jest globalnym CDMO (Contract Development & Manufacturing Organization) o ponad 30-letnim doświadczeniu.

Specjalizujemy się w kontraktowym wytwarzaniu kapsułek miękkich oraz niesterylnych form płynnych, dodatkową usługą CHC jest serwis R&D. Zespół 30 specjalistów dba o najlepszy rozwój produktów dla naszych klientów, świadcząc usługi rozwoju produktów trudnych, badań stabilności (dla II i IV strefy klimatycznej), opracowania i walidacji metod analitycznych, konsultingu farmaceutycznego (switch produktów leczniczych Rx na OTC, opracowania dokumentacji technicznej czy dokumentacji rejestracyjnej, oceny bezpieczeństwa, audytu dokumentacji).

 

NAGRODY

  • Złote Godło Najwyższej Jakości 2019 – Zarządzanie jakością – Quality International
  • Curtis Health Caps został przyjęty do prestiżowej grupy „Gazele Biznesowe”. W oparciu o naszą ciężką pracę i wkład naszych partnerów, dołączyliśmy do elitarnego klubu „Gazeli Biznesu”, składającego się z najszybciej rozwijających się firm.
  • Wyróżnienie w Rankingu „100 Kobiet Biznesu” dla Prezes CHC – Pani Natalii Walas – Marcinek

 

PRODUKCJA
CHC prowadzi również własne prace badawczo-rozwojowe opracowując gotowe rozwiązania dla swoich klientów. CHC rozwija na zlecenie, a także wewnętrznie:

  • produkty lecznicze
  • wyroby medyczne
  • suplementy diety o najwyższej jakości
  • produkty kosmetyczne
  • a także produkty przeznaczone na rynek weterynaryjny.

Czysty model biznesowy kontraktowego wytwórcy to nasz znak rozpoznawczy. Brak własnych produktów jest długoterminową strategią CHC. Naszymi zaletami jest poufność, jakość i nowoczesny sprzęt, szybki rozwój zgodnie z potrzebami klienta, inwestycje, a także gotowe rozwiązania, które oferujemy.

 

CERTYFIKATY
GMP na wytwarzanie kapsułek miękkich i form płynnych BRC Global Standard for food safety issue 8 (dla kapsułek miękkich i form płynnych)
ISO 9001:2015
ISO14001:2015
ISO13485:2016 dla kapsułek miękkich i form płynnych
produkujemy wyroby medyczne klasy III zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG.
pracujemy zgodnie z wymaganiami systemu HACCP oraz wymagań ISO22716.

 

FABRYKA W POZNANIU
Nasza fabryka to nowoczesny zakład spełniający najwyższe standardy produkcji leków, wyrobów medycznych, suplementów diety i kosmetyków, a także produktów przeznaczonych na rynek weterynaryjny. Co roku pozytywnie przechodzimy ponad 30 audytów organów nadzorczych oraz naszych klientów. Nasz zakład wyposażony jest w 4 wysokowydajne linie kapsułkujące, w pełni automatyczną linię blistrującą i pakującą w pojemniki oraz wielozadaniową linię rozlewniczą.

Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
             

Grzegorz Adamiak

Key Account Manager
gadamiak[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

   

Krzysztof Bargieł

Key Account Manager
kbargiel[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 626 81 38

         

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

Nasi partnerzy: