XV multibranżowe FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Gospodarka powoli się otwiera, mamy nadzieję, że - tak jak my - również Państwo wyczekują powrotu do normalności i realnych spotkań stacjonarnych!

Rzeczywistość w dobie pandemii zrodziła różnorodne wyzwania, zmiany i nowe trendy w działaniach służb utrzymania ruchu.

Multibranżowe Forum SUR na stałe gości w kalendarzu MOVIDA. Przygotowaliśmy już kolejną, XV edycję tego wydarzenia, na którą zapraszamy w dniach 5-6-7 października 2021r.

Zaprezentujemy wiele nowych inspirujących case studies z rozwiązaniami dla Przemysłu 4.0, jak również implikacjami związanymi z reorganizacjami i nowymi inwestycjami. Nie zabraknie projektów poprawiających efektywność energetyczną - praktycznych przykładów inwestycji i możliwości rynkowych.

Omówimy problematykę ekonomicznego i ekologicznego zarządzania utrzymaniem ruchu ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań i wzajemnych oddziaływań na siebie wielu istotnych czynników wewnątrz organizacji, czy zmiennych rynkowych.

Zaplanowaliśmy również techniczne zwiedzanie dwóch nowoczesnych zakładów produkcyjnych: TECHNONICOL-INSULATION w Wykrotach oraz Faurecia Legnica w Gniewomierzu.

Pragnę zapewnić, że mogą Państwo liczyć na maksimum praktycznej wiedzy, dużą dawkę networkingu i organizację forum z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Forum SUR to 3 dni merytorycznych spotkań oraz biznesowo-integracyjne wieczory networkingowe, które dadzą Państwu sposobność, by kontynuować wymianę doświadczeń oraz nawiązywać nowe kontakty NA ŻYWO!

Oczywiście spotkanie zostanie ZREALIZOWANE W REŻIMIE SANITARNYM – tak, by zapewnić Państwu bezpieczeństwo. Mamy już praktykę - zeszłoroczne FORUM SUR również odbyło się w bezpiecznych warunkach, czego dowodem są nie tylko opinie zadowolonych Gości – Uczestników i Prelegentów, ale również Zarządu firmy BORGWARNER, którą zobaczyliśmy już w czasie COVID-19.

W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

REALIZACJA W OBOWIĄZUJĄCYM REŻIMIE SANITARNYM

BROSZURA SPOTKANIA

Zapraszam!

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

Kluczowe tematy 
  • rzeczywistość w dobie pandemii i postpandemii
  • rozwiązania z obszaru PRZEMYSŁU 4.0
  • w jaki sposób BUDOWAĆ ZESPÓŁ SUR w systemie pracy ciągłej
  • OPTYMALIZACJA UR – nowoczesne systemy i rozwiązania
  • ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE SUR - podejście procesowe i biznesowe, wymagania, wskaźniki
  • nowoczesne SYSTEMY MONITORINGU produkcji, maszyn i instalacji
  • INWESTYCJE i modernizacje w produkcji i UR
  • DIGITALIZACJA w Utrzymaniu Ruchu
  • EKOLOGIA PRZEMYSŁOWA - optymalizacja kosztów zużycia mediów i EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA
Atuty spotkania 

✔ inspiracje i wiedza DLA MENADŻERÓW odpowiedzialnych za zarządzanie utrzymaniem ruchu W RÓŻNYCH BRANŻACH
✔ liczne STUDIA PRZYPADKÓW
✔ OWOCNE DYSKUSJE w GRONIE PRAKTYKÓW z nowocześnie zarządzanych firm produkcyjnych
✔ BOGATY MERYTORYCZNIE program
✔ PRAKTYCZNY wymiar prezentowanej wiedzy
✔ EFEKTYWNY NETWORKING

Profil uczestników 

Podczas Forum spotkają Państwo:

  • Szefów Służb Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Technicznych
  • Inżynierów Projektu
  • Kierowników ds. Instalacji Przemysłowych
  • Szefów ds. Infrastruktury
  • Głównych Mechaników
  • Głównych Inżynierów
  • Głównych Technologów
Prelegenci 
Piotr Bonarski
Dyrektor Zakładu, Technonicol-Insulation Sp. z o.o.
Ukończył naukę na Politechnice Wrocławskiej z tytułem mgr inż. na wydziale mechanicznym w specjalności Organizacja produkcji. Przez ostatnie 17 lat pracował między innymi w zakładach produkcyjnych Whirlpool, Winkelmann, Lear Corporation, Hoerbiger Automotive, Härter Technika Wytłaczania. Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających sprawne zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Trzecią kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
Jacek Dobiech
Manager w Dziale Zarządzania Energią Ochroną Środowiska i BHP, LG Electronics Wrocław.
Absolwent Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej w specjalności Bezpieczeństwo Procesowe. Po studiach 6 lat pracy w Zespole Zarządzania Bezpieczeństwem Procesowym na Politechnice Łódzkiej. Od 15 lat związany z LG Electronics Wrocław, gdzie odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie budynków, instalacji (elektrycznych, ciepłowniczych, parowych, sprężonego powietrza, ochrony ppoż, wodnokanalizacyjnej). Przygotowywanie i wdrażanie planów ograniczania kosztów zużycia mediów zgodnie z polityką firmy. Audytor wewnętrzny systemów zarządzania zgodnych z normami ISO 14001, ISO 45001 oraz ISO 50001.
Joanna Figa
Kierownik Techniczny w zakładzie produkującym krzesła - VMG Konstantynów Sp. z o.o.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego. Od 8 lat w dziale Utrzymania Ruchu. Odpowiedzialna za kierowanie pracą działu Utrzymania Ruchu, nadzór nad stanem technicznym maszyn i budynków, serwis oraz zakup części zamiennych.
Szymon Jakubowski
Dyrektor Działu Utrzymania Ruchu, Volvo Polska Sp. z o.o.
Ukończył studia - Wydział Mechaniczno-Energetyczny, kierunek Mechanika i Budowa Maszyn na Politechnice Wrocławskiej. Odbywał praktyki zawodowe w Niemczech w fabryce TRW i Bosch. Z firmą Volvo jest związany od 2006 roku, gdzie pisał pracę magistersko-inżynierską. Od zakończenia studiów pracował jako Inżynier Utrzymania Ruchu, następnie jako Koordynator i Kierownik. Jest absolwentem studiów podyplomowych z Zarządzania Produkcją na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od kilku lat prelegent na wielu konferencjach związanych z tematyką Utrzymania Ruchu.
Tomasz Maciej Kołodziejczyk
Project Engineer, 3M Wrocław Sp. z o.o.
W zakładach 3M zlokalizowanych w Polsce odpowiedzialny jest za funkcjonowanie Systemu Zarządzania Energią. Z sukcesem przeprowadził 4 wdrożenia systemu ISO50001 - System Zarządzania Energią. Ponadto jest Audytorem wewnętrznym dla systemu ISO50001 oraz audytorem energetycznym. Dla uzupełnienia swoich zadań pełni również funkcję Głównego Energetyka dla zakładów 3M zlokalizowanych we Wrocławiu oraz wparcie merytoryczne w tematyce energetycznej dla pozostałych przedsiębiorstw z grupy 3M w Polsce.
Marcin Witkowski
Menedżer i Pełnomocnik Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością, Środowiskiem i Bezpieczeństwem, BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Praktyk z 21 letnim doświadczeniem w przemyśle motoryzacyjnym w wydziałach produkcji, UR, jakości, wdrażaniu projektów; zarządzał wydziałem jakości oraz produkcji. Obecnie od 7 lat skutecznie zarządzający Zintegrowanymi Systemami Zarzadzania w liczącym ok. 1600 osób zakładzie BorgWarner Poland. Wieloletni trener, audytor i specjalista w obszarach procesów i systemów zarzadzania. Fan zintegrowanego podejścia procesowego oraz rozumienia kosztów w zarządzaniu.
Adam Wysoczański
Electronic’s Department Manager, Technonicol-Insulation Sp. z o.o.
Uzyskał tytuł inżyniera na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji oraz magistra na kierunku Zarządzanie. Od 9 lat pracuje w zakładach przemysłowych Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, w dziale utrzymania ruchu. Jest członkiem Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich działającego przy LSSE. Interesuje się szeroko pojętą optymalizacją procesów przemysłowych.
Partnerzy 

PARTNER SPOTKANIA:

FABRYKA WEŁNY MINERALNEJ FIRMY TECHNONICOL W WYKROTACH
TECHNONICOL Corporation
to producent wysokiej jakości materiałów izolacyjnych. Od 1992 roku oferuje w pełni kompatybilne systemy wykorzystywane do budowy domów jedno- i wielorodzinnych, zakładów przemysłowych, mostów i budynków użyteczności publicznej. Firma zapewnia kompleksową ochronę konstrukcji - od fundamentu aż po dach.

Dzięki 56 zakładom produkcyjnych w 7 krajach i obecności produktów w 117 krajach, firma poprawia bezpieczeństwo i jakość życia milionów ludzi na całym świecie.

Na polskim rynku TECHNONICOL jest obecny od ponad 15 lat.

W kwietniu 2021 firma rozpoczęła produkcję w Polsce. Fabryka wełny mineralnej w Wykrotach (województwo dolnośląskie) to pierwszy zakład firmy TECHNONICOL w Polsce i jedna z największych inwestycji w historii spółki. Fabryka, zbudowana na terenie o powierzchni 20 hektarów w Kamiennogórskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości, planuje produkcję na poziomie 90 000 ton wełny mineralnej rocznie.

 

PRODUKCJA

Nowy zakład w Wykrotach na Dolnym Śląsku dostarcza pełną gamę asortymentu: ZARÓWNO PRODUKTY OGÓLNOBUDOWLANE DO IZOLACJI PODDASZY CZY ŚCIAN DZIAŁOWYCH, JAK I WEŁNY DO ELEWACJI WENTYLOWANYCH, OCIEPLANYCH METODĄ ETICS, CZY IZOLACJI DACHÓW PŁASKICH.

 

OCHRONA ŚRODOWISKA

Misją firmy TECHNONICOL jest zapewnienie maksymalnej ochrony środowiska naturalnego. Fabryka w Wykrotach jest w pełni samowystarczalna i bezodpadowa. Powstałe odpady są przetwarzane i wykorzystywane w dalszej produkcji. Stosowane są także systemy dopalania gazów oraz liczne filtry, aby wyemitować jedynie minimalne ilości zanieczyszczeń.

 

LICZBA PRACOWNIKÓW

W fabryce pracuje 150 pracowników, którzy dbają o najwyższą jakość materiałów budowlanych zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów w Czechach, Niemczech, Austrii oraz Słowacji.

 

AUTOMATYZACJA I SYSTEM PRACY CIĄGŁEJ UR

Zakład produkcyjny w zakładzie jest STEROWANY W PEŁNI AUTOMATYCZNIE – dzięki temu praca w systemie ciągłym jest możliwa przy optymalnie niskiej liczbie pracowników, których zadania to głównie obserwacja i korekta systemu dozowania, topienia i polimeryzacji oraz przygotowanie gotowych paczek. Maszyny i urządzenia w fabryce zostały dostarczone przez wiodących europejskich producentów ze Słowenii, Danii i Niemiec.

Sterowanie linią jest oparte o system SCADA, dzięki któremu możliwe jest właściwe zarządzanie produkcją i przestojami. Aby utrzymać system pracy ciągłej w tak wymagającym procesie, jakim jest topienie skały w temperaturze około 1600o C, konieczne jest ZBUDOWANIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU – ICH STRUKTURY, MODELU PRACY, SZKOLEŃ I MOTYWACJI.

 

 

Faurecia jest międzynarodową firmą produkującą części do samochodów wielu światowych marek.

Działa w 37 krajach tworząc ponad 100 tysięcy miejsc pracy w 300 zakładach produkcyjnych i 35 ośrodkach badawczo-rozwojowych na świecie.

Faurecia Automotive Polska S.A. jest jednym z największych na świecie dostawców wyposażenia samochodowego, zajmującym się czterema kluczowymi dziedzinami biznesu:

  • fotele samochodowe
  • technologie kontroli emisji spalin (układy wydechowe)
  • wnętrza samochodowe
  • zewnętrzne moduły samochodowe (moduły przednie)

Faurecia w Polsce jest obecna od 1996 r. i działa w obrębie 5 firm:

  • Faurecia Automotive Polska S.A. z siedzibą w Grójcu
  • Faurecia Wałbrzych S.A.
  • Faurecia Legnica S.A.
  • Faurecia Gorzów S.A.
  • Faurecia Grójec R&D Center S.A.

Fabryka w Gniewomierzu została otwarta w lipcu 2013 r. i był to dziesiąty zakład koncernu w Polsce. Rozbudowana została o nową halę w 2015 roku. Powierzchnia działki: 54 000 m2, powierzchnia zabudowań: 27 215 m2.

 

PRODUKCJA

W fabryce Faurecia Interior Systems produkowane są aluminiowe elementy do samochodów osobowych i terenowych klasy premium - listwy drzwiowe oraz ozdobne części konsol i desek rozdzielczych.

 

STOSOWANE TECHNOLOGIE

laminowanie, malowanie, wykrawanie, formowanie, wtrysk, frezowanie, US, spawanie, klejenie, montaż, pokrycie membranowe.

 

KLIENCI

DAIMLER, BMW, AUDI, ALFA ROMEO, PSA, VOLVO

 

 

PARTNER TEMATYCZNY:

     

 

STOLIK TEMATYCZNY:

     

 

PARTNER MEDIALNY:

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę.
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • Transport do zakładu Technonicol-Insulation w obie strony
  • MOVIDA zapewnia zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiady) oraz wspólne kolacje networkingowe
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

KOSZT UCZESTNICTWA:

  • do 27.09.2021 - 4150 + 23% VAT
  • od 28.09.2021 - 4350 + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5 %

Przy zgłoszeniu 3 i wiecej osób - rabat 9 %

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 626 81 38

Marcin Horodelski

Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: