INTRALOGISTYKA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Zapraszam Państwa do wzięcia udziału w 2 komplementarnych konferencjach online MOVIDA#CONNECTED skierowanych do osób zarządzających obszarem logistyki wewnętrznej:

10-11 czerwca - INTRALOGISTYKA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM - automatyzacja, optymalizacja procesów;

17-18 czerwca - INTRALOGISTYKA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM - innowacyjne rozwiązania, wyzwania, trendy.

Program spotkań obejmuje efektywne wdrożenia, innowacyjne studia przypadków, rzetelne analizy i obserwacje doświadczonych ekspertów. Podczas obydwu spotkań zaplanowaliśmy dodatkowo wirtualne zwiedzanie Centrum Dystrybucyjnego Meble Wójcik (10 czerwca) oraz zakładu Adient Poland (17 czerwca), podczas których zostaną zaprezentowane „na żywo” wdrożone procesy i narzędzia.

Zachęcam do zapoznania się z programem spotkań. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

10 czerwca 2021 10.00-14.30
11 czerwca 2021 10.00-14.30

BROSZURA SPOTKANIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Do zobaczenia!

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

 

MOVIDA#CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• pogłębione i inspirujące case studies
• wirtualne techniczne zwiedzanie
• doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
• sprawdzone rozwiązania i inspiracje z rynku
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 
  • FAST LANE” - AUTOMATYCZNA LINIA UZUPEŁNIEŃ dla artykułów szybkorotujących
  • JAK USPRAWNIĆ KOMPLETACJĘ w magazynie
  • WDROŻENIE AUTOMATYZACJI w centrum dystrybucyjnym
  • wykorzystanie platformy LOW-CODE w celu OPTYMALIZACJI I POPRAWY PROCESÓW LOGISTYCZNYCH
  • AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA w centrum dystrybucji – PRODUKTYWNOŚĆ W INTRALOGISTYCE
  • NOWOCZESNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ i premiowania przewagą konkurencyjną w logistyce
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Spotkanie kierujemy do:

  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki Wewnętrznej
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki
  • Dyrektorów i Kierowników Magazynów
  • Dyrektorów i Kierowników Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Magazynowania
  • Kierowników Zespołu Gospodarki Materiałowej i Magazynowej
  • Dyrektorów oraz Kierowników Ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów oraz Kierowników Produkcji
  • Kierowników i Koordynatorów Działu Przygotowania Produkcji
Partnerzy 

PARTNER SPOTKANIA:

 

Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
       

Małgorzata Jasik

Key Account Manager
mjasik[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66

   

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 378 47 43

   

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82

 

Nasi partnerzy: