Bezpieczeństwo produktów i opakowań

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

To już VIII FORUM MENADŻERÓW JAKOŚCI FMCG, na które mam przyjemność Państwa zaprosić.

Tym razem będą to dwa uzupełniające się wydarzenia online:

JAKOŚĆ W BRANŻY FMCG - 20-21 maja 2021 oraz BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW I OPAKOWAŃ - 27-28 MAJA 2021.

Forum będzie poświęcone systemowym podejściom do zarządzania jakością, doskonaleniu jakości i procesów oraz praktycznym rozwiązaniom w zapewnieniu jakości.
W dalszym ciągu coraz większego znaczenia nabiera kultura bezpieczeństwa i jakości produktu, ale także „zielona jakość”, nurt rosnącej świadomości klienta w każdym obszarze, aspekty ekologiczne.
Zmierzymy się ze zmianą - jak ją wprowadzić w organizacji bez rewolucji, oceną ryzyka i jakości dostawców, pokażemy przykłady wdrażania digitalizacji w zarządzaniu jakością, omówimy kluczowe wskaźniki – dlaczego są wartością dodaną dla organizacji?

Tematykę bezpieczeństwa wytwarzanych produktów pogłębimy podczas drugiego spotkania, podczas którego odpowiemy na pytania, czy zawsze wystarczą do tego normy i metodyka standardów, od czego zależą decyzje o wycofaniu produktów z rynku, jakie są wyzwania w relacji producent - instytucje kontrolne oraz jakie są wymogi wobec opakowań.

Zachęcam do zapoznania się z programem spotkań. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Do zobaczenia!

27 maja 2021 10.00-15.15 
28 maja 2021 10.00-14.45 

BROSZURA SPOTKANIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapraszamy

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

 

MOVIDA#CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• pogłębione i inspirujące case studies
• doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
• sprawdzone rozwiązania i inspiracje z rynku
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 
  • norma BRC v.8 w teorii i praktyce
  • zwiększenie świadomości i promowanie dobrych zachowań związanych z bezpieczeństwem żywności
  • gdzie metodyka standardów nie wystarczy dla redukcji zagrożenia?
  • stosowanie środków ochrony roślin a świadomość konsumencka - studium przypadku: przekroczenia glifosatu w środkach spożywczych
  • inteligentne opakowania a bezpieczeństwo produktów
  • najnowsze wymogi wobec badań opakowań i materiałów do kontaktu z żywnością, kosmetykami i farmaceutykami
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Na FORUM spotkają Państwo:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. ZSZ
  • Dyrektorów i Kierowników Laboratoriów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Jakości i Bezpieczeństwa Żywności
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
  • Koordynatorów, Kierowników, Specjalistów ds. Bezpieczeństwa Produktowego
  • Managerów, Kierowników, Koordynatorów ds. rozwoju opakowań
  • osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci 
Adam Fotek
Ekspert ds. Badań, Laboratorium J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Specjalizacja w dziedzinie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych do kontaktu z żywnością. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przepisów prawa europejskiego i polskiego oraz metod badawczych na temat opakowań do żywności. Członek Komitetu Technicznego nr 133 ds. Opakowań, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Autor i współautor publikacji oraz wdrożeń metod badań materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Uczestnik projektów badawczo-rozwojowych finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Trener i doradca w zakresie materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością. W latach 2005-2013 pracownik Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań.
Małgorzata Koniuszy
Szef Działu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Farm Frites Poland S.A.
Szef Zapewnienia Jakości, Farm Frites Poland S.A. Swoją karierę zawodową i zdobywanie doświadczeń rozpoczęła kilkanaście lat temu, pracując dla jednego z największych potentatów branży łososiowej, firmy Marine Harvest, gdzie przez lata pracowała na stanowisku Szefa Jakości, pełniąc nadzór nad kontrolą produktu i utrzymaniem Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością. Od 2012 roku związana z firma FFP, gdzie jest odpowiedzialna min. za Zintegrowane Systemy Zarządzania Firmą (ISO 22000,BRC, FSSC 22000, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 31000, ISO 27001) oraz wymagania klientów, takie jak: SQMS dla McD’s, Nestle, Tesco, Smeta, Ikea Iway, certyfikowany Menadżer ds. ryzyka i trener wewnętrzny. Swoją wiedzę zdobywała min. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Politechnice Łódzkiej. Jej pasją jest sport i gotowanie.
Angelika Kulpa
Menadżer Działu Zapewnienia Jakości, Tarczyński S.A.
Menadżer Działu Zapewnienia Jakości w Tarczyński S.A. Absolwentka wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej na kierunku Ochrony Środowiska oraz podyplomowych studiów Zarządzania Jakością w Przedsiębiorstwie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Od 7 lat związana z zakładem Tarczyński S.A., początkowo jako Specjalista ds. Zapewnienia Jakości. Zajmowała się wdrażaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz wymagań standardów i wytycznych stawianych przez zagranicznych klientów tj. Niemcy, Holandia, Stany Zjednoczone, a także optymalizacją procesów mycia i dezynfekcji. Następnie kierowała Działem Zapewnienia Jakości. Od 2 lat na stanowisku Menadżera Działu Zapewnienia Jakości odpowiedzialna za: wdrażanie i śledzenie systemu jakościowego obu zakładów Spółki Tarczyński S.A., certyfikowanych standardów BRC i IFS; budowanie kultury jakościowej; nadzór nad dostawcami; monitorowanie wskaźników jakościowych. Certyfikowany i czynny audytor wewnętrzny ISO 9001, 14001, 45001; pełniący funkcję PCQI (Preventive Controls Qualified Individual).
Beata Łęcka
Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ, Cenos Sp. z o.o.
Absolwentka Wydziału Stosunków Międzynarodowych na kierunku Międzynarodowe Stosunki handlowe i prawne na WSNHiD w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Jakością na WSB w Poznaniu. Certyfikowany Audytor jakości oraz Pełnomocnik jakości TUV Rheinland Polska, Certyfikowany Audytor wiodący ISO9001:2015, Audytor przemysłu spożywczego na mocy certyfikatu uzyskanego w TUV SUD Polska. Wieloletni praktyk w dziedzinie zapewnienia jakości i bezpieczeństwa żywności, zdobywający doświadczenie w wielu zakładach produkcyjnych branży spożywczej na wszystkich szczeblach kariery zawodowej.
Marta Siwiec
Konsultant, Trener, Quality Time
Absolwentka Wydziału Nauk o Żywności AR w Szczecinie, doświadczenie zdobyła w zakładach przetwórczych w takich branżach jak: przetwórstwo mięsa, produkcja mieszanek przyprawowych i środków funkcjonalnych, czy produkcja garmażeryjna oraz w branży owocowo-warzywnej w UK. Następnie w latach: 2003-2005 konsultantka ds. wdrożeń, zaprojektowała systemy jakości, w tym HACCP, ISO 9001 i BRC w ponad 30 zakładach większości branż przemysłu spożywczego. Od 2006 roku prowadzi audity strony trzeciej na zgodność ze standardami IFS oraz BRC Food, najpierw jako pracownik etatowy jednostki Bureau Veritas Certification, a od 2012 roku – po założeniu własnej firmy – jako auditor kontraktowy. Założycielka i główny konsultant firmy Quality Time, która prowadzi doradztwo prawne oraz pod kątem bezpieczeństwa zdrowotnego produktów spożywczych dla firm na terenie całej Polski. W latach 2012 – 2016 w ramach własnej działalności zrealizowała w sumie ponad 60 projektów wdrożeniowych oraz ponad 240 szkoleń w zakresie systemów jakości, jak i wymagań prawnych dotyczących bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i napojów. W zakresie systemów jakości współpracuje m.in. z: Mondelez Polska, Animex Foods.
Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Grzegorz Adamiak

Key Account Manager
gadamiak[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82

 

Nasi partnerzy: