Jakość w branży FMCG

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

To już VIII FORUM MENADŻERÓW JAKOŚCI FMCG, na które mam przyjemność Państwa zaprosić.

Tym razem będą to dwa uzupełniające się wydarzenia online:

JAKOŚĆ W BRANŻY FMCG - 20-21 maja 2021 oraz BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW I OPAKOWAŃ - 27-28 MAJA 2021.

Forum będzie poświęcone systemowym podejściom do zarządzania jakością, doskonaleniu jakości i procesów oraz praktycznym rozwiązaniom w zapewnieniu jakości.
W dalszym ciągu coraz większego znaczenia nabiera kultura bezpieczeństwa i jakości produktu, ale także „zielona jakość”, nurt rosnącej świadomości klienta w każdym obszarze, aspekty ekologiczne.
Zmierzymy się ze zmianą - jak ją wprowadzić w organizacji bez rewolucji, oceną ryzyka i jakości dostawców, pokażemy przykłady wdrażania digitalizacji w zarządzaniu jakością, omówimy kluczowe wskaźniki – dlaczego są wartością dodaną dla organizacji?

Tematykę bezpieczeństwa wytwarzanych produktów pogłębimy podczas drugiego spotkania, podczas którego odpowiemy na pytania, czy zawsze wystarczą do tego normy i metodyka standardów, od czego zależą decyzje o wycofaniu produktów z rynku, jakie są wyzwania w relacji producent - instytucje kontrolne oraz jakie są wymogi wobec opakowań.

Zachęcam do zapoznania się z programem spotkań. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Do zobaczenia!

20 maja 2021 10.00-14.40 
21 maja 2021 10.00-14.15 

BROSZURA SPOTKANIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapraszamy

Katarzyna Dutkalska

Conference Director

 

MOVIDA#CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• pogłębione i inspirujące case studies
• doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
• sprawdzone rozwiązania i inspiracje z rynku
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 
  • rozwój i wprowadzanie zmian w organizacji – jak to robić bez rewolucji?
  • dyrektywa plastikowa, ekoprojektowanie i inne nowe wymagania UE dotyczące opakowań – na co trzeba się przygotować
  • zarządzanie reklamacjami
  • zarządzanie ryzykiem i jakością dostawców
  • digitalizacja procesów zarządzania w ujęciu lokalnym i grupowym
  • kluczowe wskaźniki jakościowe
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Na FORUM spotkają Państwo:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. ZSZ
  • Dyrektorów i Kierowników Laboratoriów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Jakości i Bezpieczeństwa Żywności
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
  • Koordynatorów, Kierowników, Specjalistów ds. Bezpieczeństwa Produktowego
  • Managerów, Kierowników, Koordynatorów ds. rozwoju opakowań
  • osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci 
Joanna Adamiak
QEHS & BCP Director, Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Joanna Adamiak, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie zapewnienia jakości oraz tworzenia i zarządzania zintegrowanymi systemami jakości, bezpieczeństwa i ochrony środowiska w przemyśle spożywczym (Mars), chemii gospodarczej (Reckitt Benckiser) i kosmetycznym (Avon). Kilkuletnie doświadczenie w działach Badań i Rozwoju oraz Produkcji, jak również fascynacja koncepcją Lean umożliwiły jej stworzenie prostych, zrozumiałych oraz niezbiurokratyzowanych systemów zarządzania jakością w różnych firmach, branżach i kulturach organizacyjnych.
Olga Bartczak
Specjalista w Dziale Zapewniania Jakości, Strauss Café Poland Sp. z o.o.
Od 2019 roku absolwentka Technologii Żywności i Żywienia Człowieka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu ze specjalnością Żywienie Człowieka (I st.) oraz Biotechnologią i Mikrobiologią Żywności (II st.) – od tego też roku związana ściśle zawodowo z przemysłem spożywczym na stanowisku Specjalista w Dziale Zapewnienia Jakości Strauss Café Poland. Obecnie odpowiedzialna m.in. za kontrolowanie parametrów jakościowych surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, realizację audytów wewnętrznych, szkolenie Pracowników Działu Operacyjnego oraz optymalizację i doskonalenie procesów. Uczestniczka projektów innowacyjnych, inwestycyjnych oraz wdrożeniowych. Nastawiona w swojej pracy na podnoszenie kultury jakości i bezpieczeństwa oraz identyfikację potencjału do doskonalenia.
Agata Juszczak
Pełnomocnik ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania, Strauss Café Poland Sp. z o.o.
Pełnomocnik ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania w Strauss Café Poland. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu oraz studiów podyplomowych z zakresu systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności. Od 2016 roku jako Specjalista Działu Zapewnienia Jakości w Strauss Café Poland odpowiedzialna między innymi za monitorowanie, doskonalenie i wdrażanie procedur systemów zarządzania jakością. Od niedawna zdobyte doświadczenie wykorzystuje jako Pełnomocnik ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania.
Małgorzata Koniuszy
Szef Działu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Farm Frites Poland S.A.
Szef Zapewnienia Jakości, Farm Frites Poland S.A. Swoją karierę zawodową i zdobywanie doświadczeń rozpoczęła kilkanaście lat temu, pracując dla jednego z największych potentatów branży łososiowej, firmy Marine Harvest, gdzie przez lata pracowała na stanowisku Szefa Jakości, pełniąc nadzór nad kontrolą produktu i utrzymaniem Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością. Od 2012 roku związana z firma FFP, gdzie jest odpowiedzialna min. za Zintegrowane Systemy Zarządzania Firmą (ISO 22000,BRC, FSSC 22000, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 31000, ISO 27001) oraz wymagania klientów, takie jak: SQMS dla McD’s, Nestle, Tesco, Smeta, Ikea Iway, certyfikowany Menadżer ds. ryzyka i trener wewnętrzny. Swoją wiedzę zdobywała min. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Politechnice Łódzkiej. Jej pasją jest sport i gotowanie.
Marta Krawczyk
Pełnomocnik Zarzadu ds. ZSZ, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.
Od 8 lat związana z Rekopol Organizacją Odzysku Opakowań SA, wcześniej pracowała w NFOŚiGW i administracji publicznej. Specjalistka od ecodesignu opakowań i przydatności do recyklingu. Trenerka i edukatorka w zakresie segregacji i gospodarki odpadami opakowaniowymi, audytorka zakładów recyklingu. Koordynatorka projektów edukacyjnych, CSR i doradczych. Absolwentka ochrony środowiska na UAM w Poznaniu i studiów podyplomowych Total Design Management w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.
Malgorzata Mirocha
Menadżer Jakości, były Pełnomocnik ds. ZSZ w zakładzie produkcyjnym Coca-Cola HBC Polska
Menadżer jakości z dużym doświadczeniem zdobytym w przemyśle napojowym u międzynarodowych liderów branży FMCG. Autor dokumentacji jakościowej oraz audytor systemów bezpieczeństwa żywności i jakości. Wieloletni pełnomocnik kierownictwa do spraw zintegrowanego systemu zarządzania w zakładzie produkcyjnym Coca-Cola HBC Polska odpowiadający m.in. za wyznaczanie i monitorowanie wskaźników jakościowych. Lider projektów międzyzakładowych związanych z optymalizacją procesów, poprawą wskaźników jakościowych oraz podnoszeniem kultury jakości i bezpieczeństwa żywności wśród pracowników produkcyjnych.
Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Grzegorz Adamiak

Key Account Manager
gadamiak[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82

 

Nasi partnerzy: